is ondertussen een normale waarschuwing voor zware windstoten geworden voor wegverkeer, recreatie en watersport.quote:Op zaterdag 1 december 2007 17:29 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Voorwaarschuwing staat op de knmi site
de VOORwaarschuwingen zijn ingetrokkenquote:Op zaterdag 1 december 2007 17:56 schreef JohnFoK het volgende:
waarshuwing zijn teruggetrokken voor de rest van het land!
Ok ok.. mee eens. Maart is (tegenwoordig) idd meer een wintermaand dan december. Maar eind deze maand moet het wel eens gebeuren.quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:18 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
De winter is dan ook alleen nog maar voor de meteorologen begonnen. Voor de natuur begint de winter op 21 december en deze duurt tot 21 maart. December is voor het grootste deel gewoon een herfstmaand.
Waarom niet? Taxi?quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:47 schreef Fredo55 het volgende:
Hier pittige regenval met af en toe flinke windstoten. Hier= Tholen.
Ik hoop dat het om half 10 droog is, anders kan ik niet uit.
Ik ben fervent schaatser maar storm is toch ook wel leuk. Als ik zou moeten kiezen tussen windkracht 12 in IJmuiden of 3 weken ijs, dan zou ik toch voor de windkracht 12 gaan. Een voordeel van deze zienswijze is wel dat je vrijwel iedere winter goed zit. Storm of kou, zolang er maar activiteit is vind ik het allemaal fascinerend en leuk.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:39 schreef ReWinD het volgende:
Ok ok.. mee eens. Maart is (tegenwoordig) idd meer een wintermaand dan december. Maar eind deze maand moet het wel eens gebeuren.
Hier vloog net een onderbroek voorbij.quote:Op zondag 2 december 2007 05:24 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Heeft Yvonne de was al binnengehaald?
http://www.meteoalarm.eu/countryGB.asp?Country=GB&lang=NL&ShowDate=quote:Op zondag 2 december 2007 10:28 schreef michiel_merk het volgende:
[ afbeelding ] engeland inmiddels rood
hier begint het trouwens ook weer harder te waaien
ze voorspellen de wind pas in de middag/avond. Maar er is ook altijd gezegd dat het geen grote storm zou worden, alleen wat meer wind dan normaalquote:Op zondag 2 december 2007 12:46 schreef Fredo55 het volgende:
Volgens mij gaat het allemaal wel meevallen, die windkracht 9 halen we niet meer.
Plus het feit dat de meest regen voor Noord-Frankrijks is. (Meteox)
Vooral met voorspelde temperaturen tussen 6 en 15 gradenquote:Op zondag 2 december 2007 13:10 schreef Eveli het volgende:
Heel Engeland code rood onweer én extreme kou? Lijkt mij een beetje onwaarschijnlijk....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |