1 |
al helemaal te laatquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:54 schreef Ulreazj het volgende:
FIPO
Als het zo blijft schommelen zijn we er over een week nog nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:56 schreef Dreammaster het volgende:
het laatste lijstje:
3,918,932,191 Ogame
3,917,201,700 Fok!
------------------------
1,730,491 verschil
14:50 1,730,491 keyz
14:13 1,941,730 keyz
13:12 1,864,532 keyz
En 1 keer statsquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:57 schreef chiemeke het volgende:
Teeveepeetje, topic vol in 2 dagen, best snel.
Gewoon gaan met die banaanquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:02 schreef Deansensitized het volgende:
Moeten we nu doortypen of sparen voor de Sinterklaas Pulse?![]()
Check!quote:
Sinterklaaspulse he, dat levert al snel weer een keys of 5 extra op!quote:
beidequote:Op vrijdag 9 november 2007 15:02 schreef Deansensitized het volgende:
Moeten we nu doortypen of sparen voor de Sinterklaas Pulse?![]()
Ik doe niet meequote:Op vrijdag 9 november 2007 15:09 schreef JortK het volgende:
Er zijn natuurlijk wel een aantal mensen die niet mee moeten doen aan de sinterpulse anders halen we die gasten nooit van te voren in
ik pulse op mijn werk gewoon door.. thuis spaar ik mijn keys op. heb ik met jouw B-DAY pulse ook gedaan.quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:09 schreef JortK het volgende:
Er zijn natuurlijk wel een aantal mensen die niet mee moeten doen aan de sinterpulse anders halen we die gasten nooit van te voren in
Je hebt gelijk. Of Sint Nicolaas de Goedheiligman-pulse.quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:06 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Sinterklaaspulse he, dat levert al snel weer een keys of 5 extra op!
Prima hoorquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:36 schreef gateway het volgende:
ik ga niet eerder sparen dan dat we ogame.pl ruim voorbij zijn!
Dat was gisteren alquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:44 schreef LasTeR het volgende:
Megapulsje?
Ik ga niet eerder pulsen voor we ogame ruim voorbij zijn! (50 miljoen)quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:36 schreef gateway het volgende:
ik ga niet eerder sparen dan dat we ogame.pl ruim voorbij zijn!
voordat we ze met 50 miljoen voorbij zijn dat duurt nog wel heeeeeeeeel lang hoor!quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:49 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik ga niet eerder pulsen voor we ogame ruim voorbij zijn! (50 miljoen)
Tja, een flinke megapulse gisteren van meer dan 40 miljoen en vandaag hebben we er nog even de nog resterende 5 à 6 miljoen overheen getikt... Dan gaat het dus wel hard ineens.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:23 schreef fate het volgende:
We zijn er voorbij!![]()
![]()
Proficiat allemaal!
Hoe komt het dat we er plots voorbij zijn?
Waag er een poging aan, zijn toch redelijk wat keysquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:16 schreef selfeip het volgende:
Teams die we voor de subteams kunnen vragen:
http://forum.talk2.nl/index.php?showtopic=4919
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1469429
Zijn niet zo actief omdat ze bijna geen members hebben. Maar ik denk wel dat ze veel keys zouden meebrengen.
Inderdaad pas een Frontpage bericht als we de 4.000.000.000 grens gehaald hebben. Anders krijg je 2 berichten vlak achter elkaar. Dus nog even doortypen dan krijgen we voor de sinterklaas de goedheiligman pulse een bericht op de Frontpage!quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:36 schreef Xebber het volgende:
Ik zou trouwens pas een bericht op de FP posten als we de 4 miljard hebben gehaald. Dan heb je een gecombineerd bericht van die mijlpaal en weet je ondertussen zeker dat Ogame ons niet wéér inhaalt.
als ze ons inhalen kunnen we daarna weer een FP-bericht scorenquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:36 schreef Xebber het volgende:
Ik zou trouwens pas een bericht op de FP posten als we de 4 miljard hebben gehaald. Dan heb je een gecombineerd bericht van die mijlpaal en weet je ondertussen zeker dat Ogame ons niet wéér inhaalt.
alvast werken aan het bericht voor de 4 mld?quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:40 schreef superworm het volgende:
NIEUWSBERICHT! IK GA TYPEN!
Nee, we hebben Ogame ingehaald. Ik ga proberen het erdoorheen te lobbyen!quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:49 schreef donroyco het volgende:
[..]
alvast werken aan het bericht voor de 4 mld?
mooie redenering ^^quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:00 schreef Rumille het volgende:
Gewoon 2 berichten. Meer users die het lezen dus meer nieuwe leden dus meer keys dus hogere output dus sneller op nummer 1.
Mijns inziens is één bericht voldoende; bij het behalen van de 4 miljard doen we een update en staat-ie weer bovenaan in de tracker!quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:00 schreef Rumille het volgende:
Gewoon 2 berichten. Meer users die het lezen dus meer nieuwe leden dus meer keys dus hogere output dus sneller op nummer 1.
nee, enkel je ctrl c + ctrl v, 4 keys dusquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:23 schreef zagevent het volgende:
Ik heb me ook maar ingeschreven. Nu wil ik die client downloaden, maar ik krijg een error boodschap.![]()
[EDIT] Laat maar. Heb nog een vraag. Als je een bepaalde tekst kopiëert en plakt, worden al die letters er dan ook bijgeteld of niet?
Nee.quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:23 schreef zagevent het volgende:
Ik heb me ook maar ingeschreven. Nu wil ik die client downloaden, maar ik krijg een error boodschap.![]()
[EDIT] Laat maar. Heb nog een vraag. Als je een bepaalde tekst kopiëert en plakt, worden al die letters er dan ook bijgeteld of niet?
en cheaten is niet lief!quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:35 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee.
Alleen wat je daadwerkelijk intypt op je toetsenbord(of je moet cheaten
) .
Zijn dat geen oudere stats?quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:37 schreef Aap_2 het volgende:
Ogame: 3,970,481,002
FOK!: 3,882,291,238
En dan sta je weer 88 miljoen keys achter?
klopt inderdaad, Real time stats van whatpulse.org......quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:37 schreef Aap_2 het volgende:
Jezus klere, en er is er nog een grote weg, hoe kan dat nou?quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:37 schreef Aap_2 het volgende:
Kan niet anders dat hij het expres doet en nu stiekem ons uit te lachenquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:42 schreef superworm het volgende:
[..]
Jezus klere, en er is er nog een grote weg, hoe kan dat nou?
Zover ik zie is het verschil nog steets groot,quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:50 schreef chiemeke het volgende:
Hij heeft nu wel Ogame alweer verlaten...
aandachtshoer! dat is het!quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:50 schreef chiemeke het volgende:
Hij heeft nu wel Ogame alweer verlaten...
omg team hollandquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:54 schreef chiemeke het volgende:
ok effe gekeken en ik zie dat niek en noobo (beiden in de top 10 bij ons) alletwee weg zijn en zelf een team hebben opgericht: team holland ofzo...
Daar staat nu een bericht dat we 4de zijn ^^ eikels :p
en heel toevallig beide nu in Team Holland, waarbij Noob0 Founder is van dat teamquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:53 schreef Xebber het volgende:
Niek én n00b0 zijn weg. Ik sta opeens 15e in plaats van 17e.
Dat team staat zeker ergens 250e ofzoquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:55 schreef gateway het volgende:
[..]
en heel toevallig beide nu in Team Holland, waarbij Noob0 Founder is van dat team
Ja precies, dat ze lekker stikken in hun keys en clicks en hun duffe teampjequote:Op vrijdag 9 november 2007 19:52 schreef Bengeltje het volgende:
Zo'n wispelturig persoon ben je toch ook liever kwijt.
dat valt best meequote:Op vrijdag 9 november 2007 19:56 schreef Rumille het volgende:
Dis echt zwaar klote.
Precies, niet eens 100 miljoen dusja,quote:
Alleen de beta kan dat maar, dus zul je die versie moeten hebben (1.5)quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:58 schreef zagevent het volgende:
Zeg, is het normaal dat die functie aantal mijlen met de muis niet wordt bijgehouden?
Wat is er nou zo gezellig aan team FOK?quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:58 schreef Rumille het volgende:
Als het fok! team niet zo gezellig was, had ik wellicht dat team gejoind.
Och stikken, het boeit toch totaal niet, dus maak er geen woorden meer aan vuil.quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies, dat ze lekker stikken in hun keys en clicks en hun duffe teampje
Das een beetje alsof je Heracles en FC Twente bij elkaar wil laten komen...quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:00 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Wat is er nou zo gezellig aan team FOK?
Sowieso vind ik die gast wel een beetje gelijk hebben
GoT en FOK zouden bij elkaar moeten komen
Mja, ben ik het wel mee eens ook, tenminste, ik ben op GoT eigenlijk nog actiever dan op Fok! wat forum betreft.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:00 schreef Devrim_ het volgende:
Sowieso vind ik die gast wel een beetje gelijk hebben
GoT en FOK zouden bij elkaar moeten komen
Geen eeuwenjarenoude tradities verkrachten met zo'n pauperidee, gast.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:12 schreef Niek. het volgende:
Hey, ik meld me hier maar even, nee ik ben niet Niek, ik ben Soulwax, zit ook in Team Holland. (verwarrend inderdaad, maar niek is een andere niek, vriend van me)
n00b0 is weer andere vriend, de een is actief op fok, de ander op got, en ik vooral op fok.
We vinden het alle 3 eigenlijk onzin dat er 2 enorme teams zijn welke totaal niet samenwerken, zelfs concurrentie zijn, wat nou als die 2 teams samenkomen, en dan niet direct een site vertegenwoordigen maar een land?
Team Holland. Uiteraard kunnen er dan gewoon subteams komen zodat er nog wat meer onderlinge competitie is, maar het belangrijkste is dat we dan als 1 geheel bovenaan die ranglijst staan. Kom er dus bij, of kraak het af, ik vindt het beiden goed, al is de eerste optie een stuk leuker.
Daar hebben we de Landenstats voor.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:12 schreef Niek. het volgende:
Hey, ik meld me hier maar even, nee ik ben niet Niek, ik ben Soulwax, zit ook in Team Holland. (verwarrend inderdaad, maar niek is een andere niek, vriend van me)
n00b0 is weer andere vriend, de een is actief op fok, de ander op got, en ik vooral op fok.
We vinden het alle 3 eigenlijk onzin dat er 2 enorme teams zijn welke totaal niet samenwerken, zelfs concurrentie zijn, wat nou als die 2 teams samenkomen, en dan niet direct een site vertegenwoordigen maar een land?
Team Holland. Uiteraard kunnen er dan gewoon subteams komen zodat er nog wat meer onderlinge competitie is, maar het belangrijkste is dat we dan als 1 geheel bovenaan die ranglijst staan. Kom er dus bij, of kraak het af, ik vindt het beiden goed, al is de eerste optie een stuk leuker.
ik denk dat dit genoeg zegt: http://whatpulse.org/stats/countries/ ....quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:12 schreef Niek. het volgende:
Traditiesquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:15 schreef Timooon het volgende:
[..]
Geen eeuwenjarenoude tradities verkrachten met zo'n pauperidee, gast.
En je vertegenwoordigd al een land, kijk maar. Ff wat beter opletten.
Niemand die daar op let? Wat kom je dan met je Team Holland, cheater. En ik zie dat je je ook eindelijk zelf een keer komt meldenquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:16 schreef Niek. het volgende:
[..]
Tradities![]()
En die landenstats, niemand die daar op let, het gaat om de teams.![]()
Dan vraag je aan Slarioux of hij ook landenstats toe wilt voegen aan de stats. Weglopen op het moment dat we juist een team inhalen is gewoon pauperig en getuigt van bijzonder weinig intelligentie en zulks.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:16 schreef Niek. het volgende:
[..]
Tradities![]()
En die landenstats, niemand die daar op let, het gaat om de teams.![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:17 schreef Timooon het volgende:
[..]
Niemand die daar op let? Wat kom je dan met je Team Holland, cheater. En ik zie dat je je ook eindelijk zelf een keer komt melden![]()
Oh ja, en je bent een laffe backstabber, met je teamgeswitch.
Blijkbaar heb je op de een of andere manier toch contact met de gozer, hoe kom je anders op zijn accountquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:19 schreef Niek. het volgende:
[..]
lees eerst het begin van mn post nog eens
quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:19 schreef Impry het volgende:
Is wel een zwak en aandachtvragerig moment om het te doen inderdaad. Zeker als er nog nooit over gesproken is voor zover ik weet... maar ik zal zo ff polletje plaatsen, kijken wie je mening deelt
quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:06 schreef Impry het volgende:
[..]
Mja, ben ik het wel mee eens ook, tenminste, ik ben op GoT eigenlijk nog actiever dan op Fok! wat forum betreft.
Maar dan moet wel alles en iedereen in één keer overstappen. Dan ga ik ook wel mee!
Nadeel is dan wel dat je dik bovenaan staat en geen enkele strijd meer hebt, dan zou je meer met sub-teams moeten gaan doen.
huh? we heten beiden niek... ik heb hier al een hele tijd een account met die naam en hij op whatpulse, ik zie het probleem nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:20 schreef Timooon het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je op de een of andere manier toch contact met de gozer, hoe kom je anders op zijn account![]()
Ah, nu wordt het nog geloofwaardiger. Vergeef mij als ik even met de theorie kom dat heel Team Holland Niek heetquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:22 schreef Niek. het volgende:
[..]
huh? we heten beiden niek... ik heb hier al een hele tijd een account met die naam en hij op whatpulse, ik zie het probleem niet
Ik zeg niet dat ik het niet met je plan eens ben hoorquote:
Tijden zitten ze aan de top van FOK, ze vertrekken en hun geloofwaardigheid wordt in twijfel getrokkenquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:22 schreef Timooon het volgende:
Wat zijn de stats van n00b0 en Niek trouwens geloofwaardig![]()
Even teruglezen vriend, gisteren had ik je al in de smiezen. Oh wacht, dat is die andere Niekquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:25 schreef Niek. het volgende:
[..]
Tijden zitten ze aan de top van FOK, ze vertrekken en hun geloofwaardigheid wordt in twijfel getrokkenHoe hypocriet. Maarja, ik maak er niet druk om:) Blijf rustig doortypen, zijn immers weer allemaal extra keys he, dus een goeie discussie op zn tijd is neits mis mee.
Uiteraard deed hij dat, net als dat hij gisteren precies rond 3 uur (stats maak tijd) ineens naar Ogame.pl gingquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:29 schreef superworm het volgende:
Niek, volgens mij deed je het exprés pas toen het nieuwsbericht online kwam. Ik vind het bijzonder misselijk van je.
Het idee om met zn 3en een eigen team te beginnen was er al, het was alleen wachten op het juiste moment, we dachten eerst aan de megapuls, maar toen was er dus maar 1 iemand online, nu zijn we alle 3 online en het nieuwsbericht was er net, dus vonden we wel leuk moment om het te doen, en alle ophef is wel vermakelijk om te lezen, vergeet niet dat het niet meer is dan een spelletje(zelfs dat niet aangezien je er eigenlijk niets meer voor hoeft te doen)quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:29 schreef superworm het volgende:
Niek, volgens mij deed je het exprés pas toen het nieuwsbericht online kwam. Ik vind het bijzonder misselijk van je.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:32 schreef Timooon het volgende:
[..]
Uiteraard deed hij dat, net als dat hij gisteren precies rond 3 uur (stats maak tijd) ineens naar Ogame.pl ging![]()
Je moet trouwens wel duidelijk maken tegen welke Niek je het hebt he, anders word het zo onduidelijk!
Je doet het dus gewoon om te zieken?quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:32 schreef Niek. het volgende:
[..]
Het idee om met zn 3en een eigen team te beginnen was er al, het was alleen wachten op het juiste moment, we dachten eerst aan de megapuls, maar toen was er dus maar 1 iemand online, nu zijn we alle 3 online en het nieuwsbericht was er net, dus vonden we wel leuk moment om het te doen, en alle ophef is wel vermakelijk om te lezen, vergeet niet dat het niet meer is dan een spelletje(zelfs dat niet aangezien je er eigenlijk niets meer voor hoeft te doen)
Vergeet schizofrenie niet!quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:37 schreef superworm het volgende:
Aan je notes te zien ben je een nogal aandachtsgeil typje, onzeker, je wil graag spam en onzinnigheden ontvangen om de aandacht en je doet van alles zodat mensen je maar ópmerken. Gevalletje borderline, Niek?
Je hebt me doorquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:37 schreef superworm het volgende:
Aan je notes te zien ben je een nogal aandachtsgeil typje, onzeker, je wil graag spam en onzinnigheden ontvangen om de aandacht en je doet van alles zodat mensen je maar ópmerken. Gevalletje borderline, Niek?
Was de term l0z3r al gevallenquote:
Hahaha, Xebber, je kan af en toe nog wel eens geniaal uit de hoek komen. Niek en Niek, zoals Hepie en Hepie, of niet, Niek/Niek? Wat zegt die andere Niek in je hoofd? Issie boos? Verdrietig? Vertel! We luisteren!quote:
Jullie ware aard komt boven en bij sommigen is het zo triestquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:43 schreef superworm het volgende:
[..]
Hahaha, Xebber, je kan af en toe nog wel eens geniaal uit de hoek komen. Niek en Niek, zoals Hepie en Hepie, of niet, Niek/Niek? Wat zegt die andere Niek in je hoofd? Issie boos? Verdrietig? Vertel! We luisteren!
Sig: Check! Ok!quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:43 schreef superworm het volgende:
[..]
Hahaha, Xebber, je kan af en toe nog wel eens geniaal uit de hoek komen. Niek en Niek, zoals Hepie en Hepie, of niet, Niek/Niek? Wat zegt die andere Niek in je hoofd? Issie boos? Verdrietig? Vertel! We luisteren!
Nouja, ik vind het ook een beetje triest dat je het weggaan precies op zulke momenten timet..quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:46 schreef Niek. het volgende:
[..]
Jullie ware aard komt boven en bij sommigen is het zo triest![]()
Wat een heisa om een paar cijfertjes.
De timing kan op sommigen lullig overkomen, maarja als het je zo aangrijpt moet je je afvragen of je niet iets teveel waarde hecht aan whatpulse. Alle heise is wel grappig om te lezen, had wel wat verwacht maar niet op deze manierquote:Op vrijdag 9 november 2007 21:04 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nouja, ik vind het ook een beetje triest dat je het weggaan precies op zulke momenten timet..
Beetje zieken
Oh en als je alle heisa en ons "gezeur" eromheen vervelend vindt; je móét niet posten hoor
Timing kán lullig overkomen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:32 schreef Niek. het volgende:
[..]
Het idee om met zn 3en een eigen team te beginnen was er al, het was alleen wachten op het juiste moment, we dachten eerst aan de megapuls, maar toen was er dus maar 1 iemand online, nu zijn we alle 3 online en het nieuwsbericht was er net, dus vonden we wel leuk moment om het te doen, en alle ophef is wel vermakelijk om te lezen, vergeet niet dat het niet meer is dan een spelletje(zelfs dat niet aangezien je er eigenlijk niets meer voor hoeft te doen)
Deze serie topics is al wekenlang bezig met het inhalen van Ogame. Sinds twee weken terug was er een megapulse gepland en iedereen was er heel enthousiast over, zeker toen we ze ook nog in bleken te halen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:13 schreef Niek. het volgende:
[..]
De timing kan op sommigen lullig overkomen, maarja als het je zo aangrijpt moet je je afvragen of je niet iets teveel waarde hecht aan whatpulse. Alle heise is wel grappig om te lezen, had wel wat verwacht maar niet op deze manier
quote:
Zorg er wel voor dat je het installeert in je eigen map (als je die hebt) en geen snelkoppeling maakt en ook geen link in menu-start want anders verwijdert de systeembeheerder het net zo hard.quote:Op vrijdag 9 november 2007 21:59 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik denk dat ik het op school ook maar eens installeerZit zo vaak achter die pc daar, en hoeveel ik wel niet typ...
![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:30 schreef Meddo het volgende:
ik doe nu ook mee..
maar hoe zit dat, moet je voordat je je pc afsluit de pulsen verzenden, of kun je die een week/maand sparen en dan verzenden (tussen door pc vaak uit)
Pos. | Naam | Gebruikers | Toetsaanslagen | Muisklikjes | Miles | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | (1) | LUElinks | 2.403 | 9.522.315.867 | +3.711.884 | 3.761.126.942 | +1.292.174 | 44.975 | +76 | ||
2 | (2) | GoT | 2.116 | +4 | 8.452.137.795 | +5.982.197 | 2.814.828.721 | +2.391.923 | 53.688 | +178 | |
3 | (3) | 1337 | 453 | 4.468.672.724 | +763.083 | 1.919.799.593 | +432.346 | 8.791 | +20 | ||
4 | (4) | OGame.pl | 2.410 | 3.920.970.003 | +2.401.460 | 1.969.092.385 | +1.554.891 | 17.305 | +45 | ||
5 | (5) | FOK! | 1.127 | +35 | 3.849.160.526 | -67.301.219 | 1.254.078.753 | -31.551.208 | 26.637 | +498 | |
6 | (6) | SomethingAwfulGoons | 990 | 3.098.887.447 | +1.254.493 | 974.385.309 | +339.734 | 8.493 | +19 | ||
7 | (7) | #Team.Quakenet | 384 | 2.533.761.628 | +460.258 | 848.356.186 | +245.949 | 5.800 | +8 | ||
8 | (8) | Hinnavaatlus | 415 | 1.959.919.013 | +1.350.589 | 887.024.698 | +471.465 | 13.529 | +30 | ||
9 | (9) | UC (United Christians) | 416 | 1.799.237.442 | +461.164 | 498.986.119 | +103.557 | 4.041 | +7 | ||
10 | (10) | TeaM ChiLe | 61 | 1.596.709.440 | +2.885.730 | 622.012.786 | +1.656.510 | 1.233 | +1 | ||
11 | (11) | AAO-Tracker | 443 | 1.494.738.407 | +1.122.426 | 528.767.614 | +923.070 | 3.061 | +5 | ||
12 | (12) | [IMP] Italian Maniac Pulsers | 204 | 1.450.999.000 | +762.444 | 512.876.645 | +321.237 | 4.800 | +4 | ||
13 | (13) | Sultans of Pulse | 53 | 1.416.690.723 | +1.328.339 | 401.314.419 | +655.032 | 3.958 | +34 | ||
14 | (14) | Gaia Online | 200 | 1.337.214.977 | +246.890 | 371.777.122 | +61.490 | 2.934 | +1 | ||
15 | (15) | SpreadFirefox | 224 | 1.286.033.863 | +677.905 | 468.559.545 | +270.367 | 7.386 | +18 | ||
16 | (16) | TorrentBytes | 374 | 1.273.000.733 | +581.822 | 501.116.069 | +278.424 | 4.260 | +5 | ||
17 | (17) | Zoomby.cl | 368 | 1.271.072.788 | +302.472 | 614.400.102 | +154.337 | 2.091 | +7 | ||
18 | (18) | Art of War | 138 | 1.266.566.651 | +806.007 | 795.728.120 | +273.077 | 4.425 | +13 | ||
19 | (19) | Deltaanime | 122 | 1.117.019.017 | +419.884 | 336.753.497 | +107.690 | 2.314 | +6 | ||
20 | (20) | SceneTorrents | 590 | 1.116.816.449 | +2.262.006 | 453.991.642 | +1.040.431 | 9.656 | +23 |
Rank | Gebr. | Toetsjes | Klikjes | Laatste puls | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | (1) | davemaster | 92.215.474 | 15.769.139 | 08-11-2007 16:04 | |||
2 | (2) | Jo0Lz | 71.522.986 | 15.990.948 | 15-10-2007 14:15 | |||
3 | (3) | thebull | 66.903.542 | 11.588.803 | 28-09-2007 19:12 | |||
4 | (4) | MIsterio | 52.179.516 | 19.788.355 | 27-10-2007 15:03 | |||
5 | (6) | +1 | frutelaken | 49.488.674 | 20.403.335 | 27-10-2007 11:48 | ||
6 | (8) | +2 | jaapio1984 | 43.526.367 | 8.467.721 | 07-11-2007 22:08 | ||
7 | (9) | +2 | YStec | 40.250.641 | 5.738.761 | 11-10-2007 15:28 | ||
8 | (10) | +2 | Kworb | 36.962.352 | 16.850.758 | 04-07-2007 00:36 | ||
9 | (11) | +2 | xRammsteiNx | 35.529.880 | 4.591.262 | 23-10-2007 01:22 | ||
10 | (12) | +2 | wonderer | 32.096.656 | +61.630 | 2.449.924 | +684 | 09-11-2007 16:43 |
11 | (13) | +2 | Dendroaspis | 31.913.113 | 14.065.726 | 08-11-2007 20:19 | ||
12 | (14) | +2 | JMT | 29.741.138 | +33.131 | 5.585.342 | +5.636 | 10-11-2007 05:05 |
13 | (15) | +2 | SpeedyGJ | 29.288.948 | 7.517.905 | 08-11-2007 17:04 | ||
14 | (16) | +2 | Subeta | 28.885.726 | +12.473 | 6.919.706 | +3.413 | 09-11-2007 19:32 |
15 | (17) | +2 | Xebber | 27.730.000 | +10.000 | 1.911.756 | +141 | 09-11-2007 22:14 |
16 | (18) | +2 | Legolas_Greenleaf | 26.762.174 | 4.805.851 | 01-10-2007 01:20 | ||
17 | (19) | +2 | FreeShooter | 25.036.453 | +26.000 | 8.831.501 | +10.279 | 09-11-2007 23:43 |
18 | (20) | +2 | ChandlerFOK | 24.844.868 | 8.567.344 | 04-11-2007 18:37 | ||
19 | (21) | +2 | Fraggie | 24.596.688 | 7.488.134 | 03-11-2007 01:00 | ||
20 | (22) | +2 | Slarioux | 23.172.826 | 4.781.991 | 26-07-2007 00:04 | ||
21 | (23) | +2 | Bonger | 23.010.618 | 3.156.321 | 03-11-2007 18:20 | ||
22 | (24) | +2 | snottyangel | 22.373.951 | +40.000 | 3.533.098 | +3.704 | 09-11-2007 15:34 |
23 | (25) | +2 | djkoelkast | 22.252.277 | 4.186.767 | 31-10-2007 12:31 | ||
24 | (26) | +2 | Bobbelzz0 | 22.251.878 | 11.855.412 | 28-10-2007 12:28 | ||
25 | (27) | +2 | Mindcracker | 22.088.457 | +175.491 | 6.079.897 | +59.232 | 09-11-2007 23:38 |
26 | (28) | +2 | beertenderrr [MoeMoe.nl] | 19.590.887 | 3.764.669 | 16-10-2007 00:45 | ||
27 | (29) | +2 | Fubar | 19.507.543 | +37.148 | 19.789.455 | +29.576 | 10-11-2007 01:01 |
28 | (30) | +2 | Intelligence | 19.357.400 | +12.500 | 4.799.863 | +6.924 | 09-11-2007 15:54 |
29 | (31) | +2 | gateway | 18.588.000 | +20.000 | 5.923.236 | +2.955 | 10-11-2007 01:15 |
30 | (32) | +2 | Bruce117 | 18.500.000 | 3.137.248 | 04-11-2007 19:50 | ||
31 | (33) | +2 | Jhingha | 18.035.268 | +21.105 | 5.400.643 | +5.718 | 09-11-2007 23:47 |
32 | (34) | +2 | _A.dministr8or_ | 17.855.856 | 4.516.659 | 11-11-2006 12:36 | ||
33 | (35) | +2 | Zebbie | 17.812.310 | 8.988.088 | 23-06-2007 03:15 | ||
34 | (36) | +2 | Messenga | 17.725.904 | 3.500.491 | 04-10-2007 14:09 | ||
35 | (37) | +2 | masterr112 | 17.549.900 | 9.458.742 | 05-10-2007 09:06 | ||
36 | (38) | +2 | ollie | 17.039.351 | 9.951.451 | 30-10-2007 21:56 | ||
37 | (39) | +2 | Chell | 16.912.987 | +14.755 | 3.496.693 | +2.946 | 10-11-2007 05:04 |
38 | (40) | +2 | reda | 16.662.495 | 4.256.393 | 25-10-2007 23:00 | ||
39 | (41) | +2 | Roönaän | 16.639.010 | +6.420 | 3.303.209 | +1.571 | 09-11-2007 15:35 |
40 | (42) | +2 | mschol | 16.529.288 | 16.867.108 | 10-07-2007 08:13 | ||
41 | (43) | +2 | godlike | 16.233.900 | 6.724.803 | 24-10-2007 06:48 | ||
42 | (45) | +3 | e.r.w.i.n | 15.653.160 | +4.992 | 4.238.739 | +3.244 | 09-11-2007 16:41 |
43 | (44) | +1 | dromenvanger | 15.651.411 | 669.564 | 21-09-2007 16:38 | ||
44 | (46) | +2 | Troel | 15.595.717 | 3.531.103 | 20-10-2007 13:16 | ||
45 | (47) | +2 | Fragmaster_Core | 15.586.192 | 2.597.585 | 13-05-2007 20:28 | ||
46 | (48) | +2 | Vendris | 15.395.010 | 1.349.687 | 01-11-2007 18:40 | ||
47 | (49) | +2 | Jump | 15.239.342 | 7.043.843 | 08-11-2007 21:57 | ||
48 | (94) | +46 | [brabant]psv01 | 15.015.015 | +4.789.919 | 688.013 | +197.872 | 09-11-2007 16:47 |
49 | (50) | +1 | Bengeltje | 14.450.140 | +50.000 | 2.650.473 | +8.793 | 09-11-2007 19:06 |
50 | (51) | +1 | commentator | 14.211.434 | +1.000 | 3.668.632 | +573 | 09-11-2007 15:41 |
Rank | Gebr. | Toetsjes | Klikjes | Laatste puls | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 48 | (94) | +46 | [brabant]psv01 | 15.015.015 | +4.789.919 | 688.013 | +197.872 | 09-11-2007 16:47 |
2 | 137 | (229) | +92 | PulsyWulsy | 8.166.048 | +3.403.720 | 1.106.324 | +533.072 | 09-11-2007 19:26 |
3 | 512 | (673) | +161 | Bardee | 1.424.962 | +644.533 | 304.889 | +125.875 | 09-11-2007 19:19 |
4 | 330 | (404) | +74 | R-Boy | 2.941.496 | +621.559 | 740.067 | +125.849 | 09-11-2007 22:43 |
5 | 314 | (349) | +35 | oMnii | 3.215.760 | +472.762 | 622.640 | +104.539 | 09-11-2007 16:30 |
6 | 402 | (437) | +35 | Dissie | 2.350.404 | +340.567 | 1.503.769 | +189.961 | 09-11-2007 19:46 |
7 | 350 | (387) | +37 | CrossY1989 | 2.783.587 | +326.177 | 754.274 | +81.581 | 09-11-2007 19:36 |
8 | 511 | (543) | +32 | Sylvanus | 1.437.979 | +208.408 | 344.515 | +73.577 | 09-11-2007 16:06 |
9 | 578 | (619) | +41 | _FrZ_ | 1.122.492 | +176.910 | 571.595 | +91.114 | 09-11-2007 20:01 |
10 | 25 | (27) | +2 | Mindcracker | 22.088.457 | +175.491 | 6.079.897 | +59.232 | 09-11-2007 23:38 |
11 | 942 | (1090) | +148 | Fosforic | 148.495 | +148.487 | 33.166 | +33.133 | 09-11-2007 09:29 |
12 | 551 | (577) | +26 | Shizzle_Nizzle | 1.225.500 | +145.067 | 496.441 | +72.375 | 09-11-2007 22:57 |
13 | 461 | (475) | +14 | kuno_van_dijk | 1.779.735 | +127.314 | 590.521 | +77.038 | 09-11-2007 19:15 |
14 | 371 | (384) | +13 | Ceased2Be | 2.585.849 | +117.335 | 764.257 | +5.281 | 09-11-2007 19:38 |
15 | 58 | (59) | +1 | wailun | 13.420.242 | +109.968 | 7.900.424 | +86.436 | 09-11-2007 19:01 |
16 | 178 | (182) | +4 | ziggyziggyziggy | 6.104.462 | +100.000 | 1.112.729 | +14.069 | 09-11-2007 17:11 |
17 | 558 | (571) | +13 | WurM | 1.201.485 | +89.364 | 260.622 | +19.666 | 09-11-2007 21:33 |
18 | 156 | (160) | +4 | Crientj | 6.837.016 | +88.819 | 1.078.257 | +10.266 | 09-11-2007 22:52 |
19 | 109 | (113) | +4 | Eronymus | 9.240.661 | +83.696 | 3.596.685 | +52.156 | 09-11-2007 19:37 |
20 | 291 | (299) | +8 | dekkered | 3.512.912 | +80.797 | 1.343.194 | +32.221 | 09-11-2007 19:16 |
21 | 403 | (409) | +6 | as33 | 2.342.106 | +72.188 | 135.478 | +1.958 | 09-11-2007 21:27 |
22 | 146 | (147) | +1 | woeeiiii | 7.605.177 | +70.434 | 2.662.266 | +31.074 | 09-11-2007 21:17 |
23 | 10 | (12) | +2 | wonderer | 32.096.656 | +61.630 | 2.449.924 | +684 | 09-11-2007 16:43 |
24 | 49 | (50) | +1 | Bengeltje | 14.450.140 | +50.000 | 2.650.473 | +8.793 | 09-11-2007 19:06 |
25 | 176 | (178) | +2 | Dviate | 6.175.000 | +50.000 | 2.418.158 | +18.527 | 09-11-2007 19:54 |
26 | 364 | (365) | +1 | CaspR18 | 2.640.042 | +50.000 | 619.167 | +10.690 | 10-11-2007 00:41 |
27 | 704 | (711) | +7 | Chacama | 677.748 | +50.000 | 104.967 | +5.134 | 09-11-2007 21:12 |
28 | 88 | (90) | +2 | petre86 | 10.570.872 | +49.172 | 1.783.630 | +24.736 | 09-11-2007 08:24 |
29 | 871 | (888) | +17 | noppen20 | 277.406 | +45.495 | 136.889 | +29.108 | 09-11-2007 19:24 |
30 | 214 | (217) | +3 | cosmick | 5.062.639 | +41.084 | 964.222 | +5.095 | 09-11-2007 22:50 |
31 | 250 | (256) | +6 | maikelf | 4.001.695 | +40.245 | 935.144 | +7.812 | 09-11-2007 14:19 |
32 | 22 | (24) | +2 | snottyangel | 22.373.951 | +40.000 | 3.533.098 | +3.704 | 09-11-2007 15:34 |
33 | 27 | (29) | +2 | Fubar | 19.507.543 | +37.148 | 19.789.455 | +29.576 | 10-11-2007 01:01 |
34 | 796 | (803) | +7 | samappelsap | 431.946 | +35.940 | 49.796 | +6.472 | 09-11-2007 14:45 |
35 | 637 | (640) | +3 | JTibben | 912.097 | +35.621 | 514.542 | +10.151 | 09-11-2007 23:12 |
36 | 172 | (174) | +2 | Apollo15 | 6.275.641 | +34.801 | 2.119.303 | +5.870 | 09-11-2007 20:11 |
37 | 12 | (14) | +2 | JMT | 29.741.138 | +33.131 | 5.585.342 | +5.636 | 10-11-2007 05:05 |
38 | 426 | (426) | Elowine | 2.117.970 | +30.766 | 1.783.281 | +14.213 | 09-11-2007 20:06 | |
39 | 102 | (105) | +3 | Gekkehoedenmaker | 9.577.486 | +30.000 | 1.454.337 | +1.027 | 09-11-2007 21:20 |
40 | 170 | (172) | +2 | [Overijssel] Bakakame | 6.291.890 | +30.000 | 495.090 | +2.791 | 10-11-2007 00:28 |
41 | 205 | (207) | +2 | Wouser | 5.291.573 | +30.000 | 2.348.612 | +15.125 | 10-11-2007 00:49 |
42 | 415 | (414) | -1 | donroyco | 2.260.000 | +30.000 | 754.075 | +9.643 | 09-11-2007 23:19 |
43 | 516 | (516) | Fugie | 1.400.000 | +30.000 | 349.329 | +3.659 | 09-11-2007 13:25 | |
44 | 427 | (428) | +1 | fridiot | 2.103.546 | +29.000 | 819.237 | +10.103 | 10-11-2007 01:48 |
45 | 275 | (278) | +3 | Droomert | 3.678.908 | +26.380 | 1.275.364 | +16.361 | 10-11-2007 00:04 |
46 | 17 | (19) | +2 | FreeShooter | 25.036.453 | +26.000 | 8.831.501 | +10.279 | 09-11-2007 23:43 |
47 | 909 | (918) | +9 | kellerman | 204.631 | +25.981 | 89.203 | +10.806 | 09-11-2007 10:04 |
48 | 501 | (503) | +2 | VixenFromHell | 1.491.878 | +25.204 | 627.566 | +3.437 | 09-11-2007 21:02 |
49 | 370 | (370) | Estherastrada | 2.586.325 | +25.000 | 640.203 | +15.014 | 10-11-2007 00:09 | |
50 | 378 | (377) | -1 | Primof | 2.546.017 | +25.000 | 660.570 | +3.035 | 09-11-2007 20:10 |
1 | 930 | Mikiej15 | 164.017 | +164.017 | 52.098 | +52.098 | 30-10-2007 19:21 | ||
2 | 942 | (1090) | +148 | Fosforic | 148.495 | +148.487 | 33.166 | +33.133 | 09-11-2007 09:29 |
1 | 909 | (918) | +9 | kellerman | 204.631 | +25.981 | 89.203 | +10.806 | 09-11-2007 10:04 |
1 | 855 | (851) | -4 | Generaal Fok | 300.494 | +2.250 | 97.203 | +408 | 09-11-2007 20:00 |
1 | 796 | (803) | +7 | samappelsap | 431.946 | +35.940 | 49.796 | +6.472 | 09-11-2007 14:45 |
1 | 716 | Sitethief | 637.190 | +637.190 | 439.893 | +439.893 | 11-02-2006 22:51 |
1 | 696 | (691) | -5 | svdheijden | 702.838 | +7.178 | 397.915 | +5.796 | 09-11-2007 15:11 |
1 | 629 | edwka | 937.066 | +937.066 | 683.959 | +683.959 | 10-11-2007 00:04 | ||
2 | 637 | (640) | +3 | JTibben | 912.097 | +35.621 | 514.542 | +10.151 | 09-11-2007 23:12 |
1 | 458 | noop | 1.796.370 | +1.796.370 | 739.082 | +739.082 | 09-11-2007 23:26 | ||
2 | 512 | (673) | +161 | Bardee | 1.424.962 | +644.533 | 304.889 | +125.875 | 09-11-2007 19:19 |
3 | 520 | wazoomieNL | 1.385.335 | +1.385.335 | 1.110.339 | +1.110.339 | 10-11-2007 02:27 | ||
4 | 532 | dutchdoggy | 1.307.471 | +1.307.471 | 331.729 | +331.729 | 09-11-2007 21:17 | ||
5 | 565 | Klootspiraal | 1.170.480 | +1.170.480 | 837.782 | +837.782 | 09-11-2007 19:41 | ||
6 | 578 | (619) | +41 | _FrZ_ | 1.122.492 | +176.910 | 571.595 | +91.114 | 09-11-2007 20:01 |
1 | 342 | mistertl | 2.860.023 | +2.860.023 | 715.765 | +715.765 | 09-11-2007 21:24 | ||
2 | 352 | thedude0 | 2.765.264 | +2.765.264 | 2.057.602 | +2.057.602 | 30-08-2007 16:05 |
1 | 314 | (349) | +35 | oMnii | 3.215.760 | +472.762 | 622.640 | +104.539 | 09-11-2007 16:30 |
2 | 315 | Colossus | 3.187.140 | +3.187.140 | 915.041 | +915.041 | 04-07-2006 00:12 | ||
3 | 326 | (326) | weasel85 | 3.004.610 | +8.347 | 759.524 | +3.421 | 09-11-2007 14:33 |
1 | 250 | (256) | +6 | maikelf | 4.001.695 | +40.245 | 935.144 | +7.812 | 09-11-2007 14:19 |
1 | 137 | (229) | +92 | PulsyWulsy | 8.166.048 | +3.403.720 | 1.106.324 | +533.072 | 09-11-2007 19:26 |
1 | 48 | (94) | +46 | [brabant]psv01 | 15.015.015 | +4.789.919 | 688.013 | +197.872 | 09-11-2007 16:47 |
1 | 25 | (27) | +2 | Mindcracker | 22.088.457 | +175.491 | 6.079.897 | +59.232 | 09-11-2007 23:38 |
1 | 512 | (673) | +161 | Bardee | 1.424.962 | +644.533 | 304.889 | +125.875 | 09-11-2007 19:19 |
2 | 942 | (1090) | +148 | Fosforic | 148.495 | +148.487 | 33.166 | +33.133 | 09-11-2007 09:29 |
3 | 137 | (229) | +92 | PulsyWulsy | 8.166.048 | +3.403.720 | 1.106.324 | +533.072 | 09-11-2007 19:26 |
4 | 330 | (404) | +74 | R-Boy | 2.941.496 | +621.559 | 740.067 | +125.849 | 09-11-2007 22:43 |
5 | 48 | (94) | +46 | [brabant]psv01 | 15.015.015 | +4.789.919 | 688.013 | +197.872 | 09-11-2007 16:47 |
6 | 578 | (619) | +41 | _FrZ_ | 1.122.492 | +176.910 | 571.595 | +91.114 | 09-11-2007 20:01 |
7 | 350 | (387) | +37 | CrossY1989 | 2.783.587 | +326.177 | 754.274 | +81.581 | 09-11-2007 19:36 |
8 | 314 | (349) | +35 | oMnii | 3.215.760 | +472.762 | 622.640 | +104.539 | 09-11-2007 16:30 |
9 | 402 | (437) | +35 | Dissie | 2.350.404 | +340.567 | 1.503.769 | +189.961 | 09-11-2007 19:46 |
10 | 511 | (543) | +32 | Sylvanus | 1.437.979 | +208.408 | 344.515 | +73.577 | 09-11-2007 16:06 |
1 | 1118 | (1091) | -27 | index.html | 7 | 55 | 28-08-2007 22:13 | ||
2 | 1119 | (1092) | -27 | vibey | 6 | 31 | 30-05-2007 20:29 | ||
3 | 1110 | (1085) | -25 | erazerbe | 94 | 41 | 15-09-2006 11:42 | ||
4 | 1111 | (1086) | -25 | Bob-B | 91 | 72 | 01-07-2005 17:56 | ||
5 | 1112 | (1087) | -25 | chiel226 | 60 | 347 | 30-04-2007 20:09 | ||
6 | 1113 | (1088) | -25 | Plasterk | 52 | 8 | 24-10-2007 18:07 | ||
7 | 1114 | (1089) | -25 | Troetelbeertje | 32 | 37 | 26-12-2005 11:56 | ||
8 | 1102 | (1078) | -24 | cr34t1v3 | 304 | 54 | 30-06-2007 13:41 | ||
9 | 1104 | (1080) | -24 | Pecunias | 269 | 215 | 30-06-2007 15:38 | ||
10 | 1105 | (1081) | -24 | MJay | 258 | 622 | 01-02-2007 20:39 |
1 | 315 | Colossus | 3.187.140 | +3.187.140 | 915.041 | +915.041 | 04-07-2006 00:12 | ||
2 | 342 | mistertl | 2.860.023 | +2.860.023 | 715.765 | +715.765 | 09-11-2007 21:24 | ||
3 | 352 | thedude0 | 2.765.264 | +2.765.264 | 2.057.602 | +2.057.602 | 30-08-2007 16:05 | ||
4 | 458 | noop | 1.796.370 | +1.796.370 | 739.082 | +739.082 | 09-11-2007 23:26 | ||
5 | 520 | wazoomieNL | 1.385.335 | +1.385.335 | 1.110.339 | +1.110.339 | 10-11-2007 02:27 | ||
6 | 532 | dutchdoggy | 1.307.471 | +1.307.471 | 331.729 | +331.729 | 09-11-2007 21:17 | ||
7 | 565 | Klootspiraal | 1.170.480 | +1.170.480 | 837.782 | +837.782 | 09-11-2007 19:41 | ||
8 | 629 | edwka | 937.066 | +937.066 | 683.959 | +683.959 | 10-11-2007 00:04 | ||
9 | 716 | Sitethief | 637.190 | +637.190 | 439.893 | +439.893 | 11-02-2006 22:51 | ||
10 | 930 | Mikiej15 | 164.017 | +164.017 | 52.098 | +52.098 | 30-10-2007 19:21 | ||
11 | 1070 | dynamic999 | 9.733 | +9.733 | 763 | +763 | 09-11-2007 22:12 | ||
12 | 1072 | luckass | 9.420 | +9.420 | 1.026 | +1.026 | 10-11-2007 02:32 | ||
13 | 1076 | Meddo | 7.060 | +7.060 | 2.178 | +2.178 | 10-11-2007 00:27 | ||
14 | 1087 | Purevilz0r | 2.162 | +2.162 | 487 | +487 | 10-11-2007 03:10 | ||
15 | 1089 | YamahaTZR | 2.016 | +2.016 | 1.130 | +1.130 | 09-11-2007 20:41 | ||
16 | 1090 | ritseb | 2.001 | +2.001 | 121 | +121 | 09-11-2007 19:38 | ||
17 | 1091 | Toos | 1.829 | +1.829 | 563 | +563 | 09-11-2007 21:23 | ||
18 | 1092 | Fluffy_Augurk | 1.741 | +1.741 | 758 | +758 | 09-11-2007 21:44 | ||
19 | 1094 | zagevent | 1.531 | +1.531 | 2.137 | +2.137 | 10-11-2007 03:25 | ||
20 | 1096 | marijex | 790 | +790 | 248 | +248 | 09-11-2007 20:58 | ||
21 | 1097 | TJLaarbeek | 734 | +734 | 247 | +247 | 09-11-2007 19:43 | ||
22 | 1099 | DR161 | 520 | +520 | 71 | +71 | 09-11-2007 21:17 | ||
23 | 1100 | killghost | 513 | +513 | 87 | +87 | 10-11-2007 00:56 | ||
24 | 1101 | evilmarc | 318 | +318 | 261 | +261 | 10-11-2007 00:05 | ||
25 | 1103 | lswennen | 283 | +283 | 96 | +96 | 09-11-2007 19:55 | ||
26 | 1109 | dynamiet | 104 | +104 | 120 | +120 | 09-11-2007 19:35 | ||
27 | 1115 | bloodkillnl | 18 | +18 | 78 | +78 | 09-11-2007 19:39 | ||
28 | 1116 | KoosDijk | 12 | +12 | 81 | +81 | 09-11-2007 23:17 | ||
29 | 1117 | Lex_de_OD-OK-Man | 10 | +10 | 73 | +73 | 09-11-2007 20:24 | ||
30 | 1120 | Jarrean | 5 | +5 | 79 | +79 | 09-11-2007 22:39 | ||
31 | 1121 | leonn | 4 | +4 | 33 | +33 | 09-11-2007 20:11 | ||
32 | 1122 | McSilent123 | 2 | +2 | 83 | +83 | 10-11-2007 04:43 |
1 | 5 | Niek | 50.863.813 | 21.643.285 | 09-11-2007 02:59 | ||||
2 | 7 | n00b0 | 47.288.253 | 20.662.499 | 09-11-2007 02:25 |
inderdaad, helemaal niet slecht!!!Welkom nieuwe users!! Wij heten jullie van harte welkom in onze groep!quote:Op zaterdag 10 november 2007 08:19 schreef vdvorst het volgende:
Totaal is 98 miljoen vertrokken, en we staat -67 miljoen.
Ofwel: 31 miljoen bijgekregen eigenlijk (toch?)
En veel users!!!![]()
Daar is toch nooit wat te doen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 08:40 schreef gateway het volgende:
[..]
inderdaad, helemaal niet slecht!!!Welkom nieuwe users!! Wij heten jullie van harte welkom in onze groep!
Vergeten jullie niet af en toe naar irc te komen??? irc://irc.fok.nl/fokwhatpulse
Let the Game Continue!
met vlagen wel hoorquote:Op zaterdag 10 november 2007 10:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar is toch nooit wat te doen.![]()
Welkomquote:Op zaterdag 10 november 2007 10:03 schreef Nevermind het volgende:
FOK! heeft me harder nodig dan het LVP-subteam van Tweakers, dus ik zal hier blijven hangen
Username Chillosophy
In het begin van dit jaar was er inderdaad weinig te doen, heel af en toe dat er 2 mensen echt warenquote:Op zaterdag 10 november 2007 10:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar is toch nooit wat te doen.![]()
Uhm oke, dan zal ik nog eens eerdaags komen kijken.quote:Op zaterdag 10 november 2007 11:05 schreef vdvorst het volgende:
[..]
In het begin van dit jaar was er inderdaad weinig te doen, heel af en toe dat er 2 mensen echt waren
maar de laatste tijd is het er een stuk drukker hoor! overdag vaak zelfs, en savond al helemaal
Mooiquote:Op zaterdag 10 november 2007 11:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhm oke, dan zal ik nog eens eerdaags komen kijken.
helemaal waar,nu kunnen we weer strijdenquote:Op zaterdag 10 november 2007 11:25 schreef Slarioux het volgende:
Eerste staan is ook maar zo saai. Ik vind het niet zo erg dat Niek het team heeft verlaten. Je moet het toch spannend houden, ja toch?
Oh niks, paar huilies die het niet helemaal begrijpenquote:
Je haalt me de woorden uit de mond... gisteravond gezellig personeelsfeestje gehad. Word ik vanmorgen wakken, denk ik even op Fok! kijken of we Ogame ingehaald hebben. Denk ik in eerste instantie ja.. lees ik het topic verder door blijkt het niet zo te zijn...quote:
btw, het is eenendertig miljoen toetsaanslagenquote:Op zaterdag 10 november 2007 12:01 schreef Dreammaster het volgende:
en goed sparen voor de sinterklaaspulse van vier (ja in letters voor de toetsjes) december
btw.: mooie output vandaag +31M
Dat soort risico's neem ik maar liever niet hmmquote:Op zaterdag 10 november 2007 12:18 schreef Crientj het volgende:
Binnenkort even whatpulse op een usbstickje zetten
Kan het dan op mn werk aanzetten
Whaha, ag;quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat soort risico's neem ik maar liever niet hmm
Whahahaquote:Op zaterdag 10 november 2007 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee nou ja, moet je zelf weten ook natuurlijk, er zijn vast zat organisaties waar het geen probleem is, het is niet alsof je het over het hele netwerk gaat uitrollen natuurlijkDat zou trouwens wel een idee zijn op zich
![]()
Nee daarom, je draait het gewoon op de PC waar je achter zit, verder niksquote:Op zaterdag 10 november 2007 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee nou ja, moet je zelf weten ook natuurlijk, er zijn vast zat organisaties waar het geen probleem is, het is niet alsof je het over het hele netwerk gaat uitrollen natuurlijkDat zou trouwens wel een idee zijn op zich
![]()
Ik in totaal minstens 500k...quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:28 schreef Crientj het volgende:
als je het over die profielen hebt; dat heb ik thuis al een keertje verkloot waardoor ik mn whatpulse opnieuw mocht installeren
Was toen 2.000 keys kwijt geloof ik, niet zo heel veel.
Zou cool zijn als je het gewoon vanaf een stick kon draaien, U3-style, en dan gewoon pulsen naar een soort lokale opslag op die stick, zodat je ze thuis kan pulsen, zonder sporen achter te laten op je werk PCquote:Op zaterdag 10 november 2007 12:50 schreef Deansensitized het volgende:
Nee daarom, je draait het gewoon op de PC waar je achter zit, verder niks
Thuis lekker pulsen, ideaal![]()
Je kunt het ook wel vanaf een USB-Stick draaien...quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou cool zijn als je het gewoon vanaf een stick kon draaien, U3-style, en dan gewoon pulsen naar een soort lokale opslag op die stick, zodat je ze thuis kan pulsen, zonder sporen achter te laten op je werk PC
Uhm, dat is nou precies wat ik doequote:Op zaterdag 10 november 2007 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou cool zijn als je het gewoon vanaf een stick kon draaien, U3-style, en dan gewoon pulsen naar een soort lokale opslag op die stick, zodat je ze thuis kan pulsen, zonder sporen achter te laten op je werk PC
Het kon al niet zo zijn dat er nog niemand anders op dat idee gekomen was natuurlijkquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:33 schreef Deansensitized het volgende:
Uhm, dat is nou precies wat ik doe
Draai het vanaf een USB datastick, daar verzamel ik de keys op en pulse ze thuis
Niemand die er wat van merkt. Datastick erin op je werk/school, WP opstarten, keys sparen, WP afsluiten, je trekt de stick eruit, thuis eigen WP even afsluiten, datastick erin, WP opstarten, Pulsen, WP afsluiten, stick eruit, eigen WP weer opstarten en klaar is Flash![]()
Ey! niet de vijand een beetje tips lopen geven!!quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:47 schreef chiemeke het volgende:
Mocht ik bij ogame zijn ik zou toch effe al hun teams samennemen tot 1 team, jullie moeten eens zoeken op ogame: ze hebben nog een 15-tal teams.. ogame.pl, ogame.de, Ogame, Ogame.pt... neem ze samen en ze staan meteen derde..
OH, en welkom nieuwe users ^^
Nou, dat is dan dus niet slim van zequote:Op zaterdag 10 november 2007 15:47 schreef chiemeke het volgende:
Mocht ik bij ogame zijn ik zou toch effe al hun teams samennemen tot 1 team, jullie moeten eens zoeken op ogame: ze hebben nog een 15-tal teams.. ogame.pl, ogame.de, Ogame, Ogame.pt... neem ze samen en ze staan meteen derde..
vandaag vier nieuwe. en vijf miljoen keys (inclusief pulses van andere gebruikers)quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:43 schreef superworm het volgende:
Hoeveel nieuwe uzerts nu?
Pos. | Naam | Gebruikers | Toetsaanslagen | Muisklikjes | Miles | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | (1) | LUElinks | 2.403 | 9.525.375.510 | +3.059.643 | 3.762.509.003 | +1.382.061 | 45.062 | +87 | ||
2 | (2) | GoT | 2.117 | +1 | 8.453.159.140 | +1.021.345 | 2.815.428.846 | +600.125 | 53.715 | +27 | |
3 | (3) | 1337 | 453 | 4.471.232.629 | +2.559.905 | 1.921.036.610 | +1.237.017 | 8.826 | +35 | ||
4 | (4) | OGame.pl | 2.410 | 3.923.809.453 | +2.839.450 | 1.970.661.713 | +1.569.328 | 17.341 | +36 | ||
5 | (5) | FOK! | 1.135 | +8 | 3.856.845.369 | +7.684.843 | 1.257.110.086 | +3.031.333 | 26.798 | +161 | |
6 | (6) | SomethingAwfulGoons | 990 | 3.100.286.315 | +1.398.868 | 974.970.271 | +584.962 | 8.510 | +17 | ||
7 | (7) | #Team.Quakenet | 384 | 2.534.401.887 | +640.259 | 848.568.742 | +212.556 | 5.809 | +9 | ||
8 | (8) | Hinnavaatlus | 415 | 1.960.741.457 | +822.444 | 887.335.016 | +310.318 | 13.550 | +21 | ||
9 | (9) | UC (United Christians) | 416 | 1.799.865.584 | +628.142 | 499.201.479 | +215.360 | 4.048 | +7 | ||
10 | (10) | TeaM ChiLe | 61 | 1.597.084.121 | +374.681 | 622.098.982 | +86.196 | 1.235 | +2 | ||
11 | (11) | AAO-Tracker | 443 | 1.495.026.640 | +288.233 | 528.926.607 | +158.993 | 3.067 | +6 | ||
12 | (12) | [IMP] Italian Maniac Pulsers | 204 | 1.451.508.037 | +509.037 | 513.033.780 | +157.135 | 4.810 | +10 | ||
13 | (13) | Sultans of Pulse | 53 | 1.416.939.417 | +248.694 | 401.478.043 | +163.624 | 3.963 | +5 | ||
14 | (14) | Gaia Online | 200 | 1.337.491.156 | +276.179 | 371.831.993 | +54.871 | 2.937 | +3 | ||
15 | (15) | SpreadFirefox | 224 | 1.286.445.395 | +411.532 | 468.704.597 | +145.052 | 7.395 | +9 | ||
16 | (16) | TorrentBytes | 374 | 1.273.332.148 | +331.415 | 501.243.818 | +127.749 | 4.265 | +5 | ||
17 | (17) | Zoomby.cl | 368 | 1.271.137.617 | +64.829 | 614.440.211 | +40.109 | 2.092 | +1 | ||
18 | (18) | Art of War | 138 | 1.267.347.432 | +780.781 | 795.972.949 | +244.829 | 4.435 | +10 | ||
19 | (20) | +1 | SceneTorrents | 590 | 1.119.160.058 | +2.343.609 | 455.038.235 | +1.046.593 | 9.689 | +33 | |
20 | (19) | -1 | Deltaanime | 122 | 1.117.796.886 | +777.869 | 337.038.194 | +284.697 | 2.326 | +12 |
Rank | Gebr. | Toetsjes | Klikjes | Laatste puls | ||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | (1) | davemaster | 92.215.474 | 15.769.139 | 08-11-2007 16:04 | |||
2 | (2) | Jo0Lz | 71.522.986 | 15.990.948 | 15-10-2007 14:15 | |||
3 | (3) | thebull | 66.903.542 | 11.588.803 | 28-09-2007 19:12 | |||
4 | (4) | MIsterio | 52.240.039 | +60.523 | 19.808.736 | +20.381 | 10-11-2007 22:32 | |
5 | (5) | frutelaken | 49.488.674 | 20.403.335 | 27-10-2007 11:48 | |||
6 | (6) | jaapio1984 | 43.526.376 | +9 | 8.467.727 | +6 | 10-11-2007 17:54 | |
7 | (7) | YStec | 40.250.641 | 5.738.761 | 11-10-2007 15:28 | |||
8 | (8) | Kworb | 36.962.352 | 16.850.758 | 04-07-2007 00:36 | |||
9 | (9) | xRammsteiNx | 35.529.880 | 4.591.262 | 23-10-2007 01:22 | |||
10 | (10) | wonderer | 32.143.473 | +46.817 | 2.450.865 | +941 | 10-11-2007 16:43 | |
11 | (11) | Dendroaspis | 31.913.113 | 14.065.726 | 08-11-2007 20:19 | |||
12 | (12) | JMT | 29.783.090 | +41.952 | 5.590.141 | +4.799 | 11-11-2007 03:05 | |
13 | (13) | SpeedyGJ | 29.288.948 | 7.517.905 | 08-11-2007 17:04 | |||
14 | (14) | Subeta | 28.917.941 | +32.215 | 6.927.283 | +7.577 | 11-11-2007 02:39 | |
15 | (15) | Xebber | 27.830.000 | +100.000 | 1.916.765 | +5.009 | 10-11-2007 18:03 | |
16 | (16) | Legolas_Greenleaf | 26.762.174 | 4.805.851 | 01-10-2007 01:20 | |||
17 | (17) | FreeShooter | 25.056.453 | +20.000 | 8.839.269 | +7.768 | 10-11-2007 23:02 | |
18 | (18) | ChandlerFOK | 24.984.230 | +139.362 | 8.598.886 | +31.542 | 11-11-2007 02:58 | |
19 | (19) | Fraggie | 24.846.427 | +249.739 | 7.552.714 | +64.580 | 11-11-2007 00:51 | |
20 | (20) | Slarioux | 23.172.826 | 4.781.991 | 26-07-2007 00:04 | |||
21 | (21) | Bonger | 23.010.618 | 3.156.321 | 03-11-2007 18:20 | |||
22 | (22) | snottyangel | 22.498.350 | +124.399 | 3.533.098 | 11-11-2007 00:46 | ||
23 | (23) | djkoelkast | 22.252.277 | 4.186.767 | 31-10-2007 12:31 | |||
24 | (24) | Bobbelzz0 | 22.251.878 | 11.855.412 | 28-10-2007 12:28 | |||
25 | (25) | Mindcracker | 22.103.755 | +15.298 | 6.082.247 | +2.350 | 10-11-2007 23:38 | |
26 | (26) | beertenderrr [MoeMoe.nl] | 19.590.887 | 3.764.669 | 16-10-2007 00:45 | |||
27 | (27) | Fubar | 19.507.543 | 19.789.455 | 10-11-2007 01:01 | |||
28 | (28) | Intelligence | 19.364.900 | +7.500 | 4.808.227 | +8.364 | 10-11-2007 15:03 | |
29 | (29) | gateway | 18.607.000 | +19.000 | 5.925.006 | +1.770 | 11-11-2007 00:00 | |
30 | (30) | Bruce117 | 18.500.000 | 3.137.248 | 04-11-2007 19:50 | |||
31 | (31) | Jhingha | 18.039.958 | +4.690 | 5.401.671 | +1.028 | 10-11-2007 15:45 | |
32 | (35) | +3 | masterr112 | 17.858.965 | +309.065 | 9.775.226 | +316.484 | 10-11-2007 10:43 |
33 | (32) | -1 | _A.dministr8or_ | 17.855.856 | 4.516.659 | 11-11-2006 12:36 | ||
34 | (33) | -1 | Zebbie | 17.812.310 | 8.988.088 | 23-06-2007 03:15 | ||
35 | (34) | -1 | Messenga | 17.725.904 | 3.500.491 | 04-10-2007 14:09 | ||
36 | (36) | ollie | 17.189.315 | +149.964 | 10.157.241 | +205.790 | 10-11-2007 09:41 | |
37 | (37) | Chell | 16.924.461 | +11.474 | 3.498.119 | +1.426 | 11-11-2007 02:30 | |
38 | (38) | reda | 16.662.495 | 4.256.393 | 25-10-2007 23:00 | |||
39 | (39) | Roönaän | 16.654.322 | +15.312 | 3.307.645 | +4.436 | 10-11-2007 12:57 | |
40 | (40) | mschol | 16.529.288 | 16.867.108 | 10-07-2007 08:13 | |||
41 | (41) | godlike | 16.233.900 | 6.724.803 | 24-10-2007 06:48 | |||
42 | (42) | e.r.w.i.n | 15.653.160 | 4.238.739 | 09-11-2007 16:41 | |||
43 | (43) | dromenvanger | 15.651.411 | 669.564 | 21-09-2007 16:38 | |||
44 | (44) | Troel | 15.595.717 | 3.531.103 | 20-10-2007 13:16 | |||
45 | (45) | Fragmaster_Core | 15.586.192 | 2.597.585 | 13-05-2007 20:28 | |||
46 | (46) | Vendris | 15.395.010 | 1.349.687 | 01-11-2007 18:40 | |||
47 | (47) | Jump | 15.239.342 | 7.043.843 | 08-11-2007 21:57 | |||
48 | (48) | [brabant]psv01 | 15.015.015 | 688.013 | 09-11-2007 16:47 | |||
49 | (49) | Bengeltje | 14.450.140 | 2.650.473 | 09-11-2007 19:06 | |||
50 | (50) | commentator | 14.231.434 | +20.000 | 3.677.396 | +8.764 | 10-11-2007 18:49 |
1 | 32 | (35) | +3 | masterr112 | 17.858.965 | +309.065 | 9.775.226 | +316.484 | 10-11-2007 10:43 |
2 | 19 | (19) | Fraggie | 24.846.427 | +249.739 | 7.552.714 | +64.580 | 11-11-2007 00:51 | |
3 | 216 | (224) | +8 | LightLuke | 5.042.031 | +227.640 | 2.410.327 | +47.587 | 10-11-2007 12:01 |
4 | 142 | (146) | +4 | woeeiiii | 7.827.583 | +222.406 | 2.694.725 | +32.459 | 11-11-2007 00:14 |
5 | 269 | (290) | +21 | laliho | 3.721.802 | +205.808 | 1.422.799 | +96.139 | 11-11-2007 00:42 |
6 | 36 | (36) | ollie | 17.189.315 | +149.964 | 10.157.241 | +205.790 | 10-11-2007 09:41 | |
7 | 18 | (18) | ChandlerFOK | 24.984.230 | +139.362 | 8.598.886 | +31.542 | 11-11-2007 02:58 | |
8 | 22 | (22) | snottyangel | 22.498.350 | +124.399 | 3.533.098 | 11-11-2007 00:46 | ||
9 | 624 | (661) | +37 | Damzkieee | 963.424 | +122.522 | 315.171 | +33.069 | 10-11-2007 20:00 |
10 | 327 | (335) | +8 | Black-Death | 3.005.926 | +113.910 | 650.612 | +38.901 | 10-11-2007 19:41 |
11 | 392 | (403) | +11 | as33 | 2.445.967 | +103.861 | 139.364 | +3.886 | 11-11-2007 04:59 |
12 | 15 | (15) | Xebber | 27.830.000 | +100.000 | 1.916.765 | +5.009 | 10-11-2007 18:03 | |
13 | 101 | (102) | +1 | Gekkehoedenmaker | 9.677.486 | +100.000 | 1.457.276 | +2.939 | 10-11-2007 23:50 |
14 | 374 | (387) | +13 | devilsbas | 2.569.031 | +100.000 | 1.488.341 | +365.633 | 10-11-2007 14:55 |
15 | 1021 | (1115) | +94 | bloodkillnl | 66.291 | +66.273 | 21.913 | +21.835 | 10-11-2007 22:21 |
16 | 169 | (172) | +3 | Apollo15 | 6.338.741 | +63.100 | 2.127.641 | +8.338 | 11-11-2007 00:14 |
17 | 772 | (806) | +34 | bjorntju | 470.126 | +61.557 | 298.506 | +42.825 | 10-11-2007 19:09 |
18 | 1026 | (1092) | +66 | Fluffy_Augurk | 62.746 | +61.005 | 16.138 | +15.380 | 11-11-2007 01:53 |
19 | 402 | (408) | +6 | winggg | 2.381.080 | +60.778 | 1.079.288 | +38.963 | 10-11-2007 10:18 |
20 | 4 | (4) | MIsterio | 52.240.039 | +60.523 | 19.808.736 | +20.381 | 10-11-2007 22:32 | |
21 | 184 | (186) | +2 | M | 5.860.609 | +56.349 | 1.672.586 | +20.480 | 10-11-2007 20:16 |
22 | 219 | (219) | Swenno | 4.973.968 | +50.000 | 1.499.552 | +28.076 | 10-11-2007 18:54 | |
23 | 687 | (696) | +9 | svdheijden | 752.838 | +50.000 | 419.667 | +21.752 | 10-11-2007 10:00 |
24 | 10 | (10) | wonderer | 32.143.473 | +46.817 | 2.450.865 | +941 | 10-11-2007 16:43 | |
25 | 196 | (197) | +1 | Robert Dorigo | 5.476.716 | +43.200 | 1.196.616 | +18.414 | 10-11-2007 23:51 |
26 | 12 | (12) | JMT | 29.783.090 | +41.952 | 5.590.141 | +4.799 | 11-11-2007 03:05 | |
27 | 617 | (623) | +6 | La-Vache-Qui-Rit | 993.889 | +38.130 | 303.304 | +8.387 | 11-11-2007 00:00 |
28 | 403 | (404) | +1 | [Fok]Athmozz | 2.378.156 | +36.502 | 481.289 | +14.173 | 10-11-2007 22:39 |
29 | 1050 | (1122) | +72 | McSilent123 | 36.000 | +35.998 | 19.822 | +19.739 | 11-11-2007 03:29 |
30 | 480 | (484) | +4 | JeeWee | 1.650.673 | +35.373 | 557.095 | +8.879 | 10-11-2007 12:46 |
31 | 848 | (866) | +18 | Excu | 322.589 | +35.080 | 113.936 | +9.661 | 10-11-2007 20:36 |
32 | 786 | (803) | +17 | sparboom | 448.925 | +33.825 | 257.317 | +11.892 | 10-11-2007 17:29 |
33 | 14 | (14) | Subeta | 28.917.941 | +32.215 | 6.927.283 | +7.577 | 11-11-2007 02:39 | |
34 | 527 | (530) | +3 | ASWC | 1.346.464 | +31.488 | 270.481 | +5.488 | 10-11-2007 23:32 |
35 | 94 | (95) | +1 | Ebut | 10.061.000 | +31.000 | 2.176.652 | +6.531 | 10-11-2007 22:10 |
36 | 513 | (516) | +3 | Fugie | 1.430.000 | +30.000 | 360.960 | +11.631 | 10-11-2007 17:06 |
37 | 586 | (595) | +9 | Ren-E | 1.087.086 | +30.000 | 332.191 | +4.601 | 11-11-2007 01:32 |
38 | 385 | (385) | [Overijssel] yosander | 2.515.152 | +26.262 | 1.491.847 | +4.358 | 10-11-2007 19:49 | |
39 | 498 | (501) | +3 | VixenFromHell | 1.515.925 | +24.047 | 632.495 | +4.929 | 10-11-2007 19:38 |
40 | 428 | (427) | -1 | fridiot | 2.126.546 | +23.000 | 827.131 | +7.894 | 11-11-2007 00:18 |
41 | 99 | (99) | brainster | 9.839.179 | +22.983 | 5.425.211 | +7.424 | 10-11-2007 20:46 | |
42 | 76 | (76) | dwerg | 11.449.360 | +22.508 | 3.131.317 | +2.828 | 11-11-2007 04:48 | |
43 | 574 | (579) | +5 | Jappiie | 1.140.391 | +22.486 | 334.314 | +3.523 | 11-11-2007 04:17 |
44 | 249 | (250) | +1 | maikelf | 4.023.984 | +22.289 | 939.972 | +4.828 | 10-11-2007 14:19 |
45 | 648 | (653) | +5 | Rabrynil | 879.461 | +22.222 | 467.854 | +10.888 | 10-11-2007 18:04 |
46 | 546 | (550) | +4 | geejee | 1.248.961 | +21.682 | 759.181 | +14.167 | 10-11-2007 21:17 |
47 | 329 | (327) | -2 | Laura 2000 | 2.999.887 | +20.500 | 1.447.193 | +2.347 | 11-11-2007 00:27 |
48 | 17 | (17) | FreeShooter | 25.056.453 | +20.000 | 8.839.269 | +7.768 | 10-11-2007 23:02 | |
49 | 50 | (50) | commentator | 14.231.434 | +20.000 | 3.677.396 | +8.764 | 10-11-2007 18:49 | |
50 | 110 | (110) | QyRoZ | 9.235.552 | +20.000 | 3.300.558 | +8.483 | 10-11-2007 11:08 |
1 | 983 | (997) | +14 | MASD | 101.727 | +12.986 | 23.426 | +3.369 | 11-11-2007 00:31 |
1 | 848 | (866) | +18 | Excu | 322.589 | +35.080 | 113.936 | +9.661 | 10-11-2007 20:36 |
1 | 758 | (763) | +5 | Tjirp | 517.084 | +19.486 | 338.833 | +26.203 | 10-11-2007 22:43 |
1 | 730 | (731) | +1 | Dr_Flash | 605.988 | +10.089 | 218.730 | +6.342 | 10-11-2007 22:08 |
1 | 698 | (701) | +3 | Monyet | 700.724 | +13.657 | 165.478 | +7.200 | 10-11-2007 20:49 |
1 | 624 | (661) | +37 | Damzkieee | 963.424 | +122.522 | 315.171 | +33.069 | 10-11-2007 20:00 |
1 | 321 | Chillosophy | 3.114.054 | +3.114.054 | 908.116 | +908.116 | 10-11-2007 10:00 | ||
2 | 327 | (335) | +8 | Black-Death | 3.005.926 | +113.910 | 650.612 | +38.901 | 10-11-2007 19:41 |
1 | 216 | (224) | +8 | LightLuke | 5.042.031 | +227.640 | 2.410.327 | +47.587 | 10-11-2007 12:01 |
1 | 1021 | (1115) | +94 | bloodkillnl | 66.291 | +66.273 | 21.913 | +21.835 | 10-11-2007 22:21 |
2 | 1050 | (1122) | +72 | McSilent123 | 36.000 | +35.998 | 19.822 | +19.739 | 11-11-2007 03:29 |
3 | 1026 | (1092) | +66 | Fluffy_Augurk | 62.746 | +61.005 | 16.138 | +15.380 | 11-11-2007 01:53 |
4 | 1073 | (1116) | +43 | KoosDijk | 17.808 | +17.796 | 3.408 | +3.327 | 10-11-2007 23:27 |
5 | 1078 | (1120) | +42 | Jarrean | 14.914 | +14.909 | 4.512 | +4.433 | 10-11-2007 20:20 |
6 | 624 | (661) | +37 | Damzkieee | 963.424 | +122.522 | 315.171 | +33.069 | 10-11-2007 20:00 |
7 | 772 | (806) | +34 | bjorntju | 470.126 | +61.557 | 298.506 | +42.825 | 10-11-2007 19:09 |
8 | 1081 | (1103) | +22 | lswennen | 13.183 | +12.900 | 7.392 | +7.296 | 10-11-2007 17:20 |
9 | 269 | (290) | +21 | laliho | 3.721.802 | +205.808 | 1.422.799 | +96.139 | 11-11-2007 00:42 |
10 | 848 | (866) | +18 | Excu | 322.589 | +35.080 | 113.936 | +9.661 | 10-11-2007 20:36 |
1 | 1099 | (1082) | -17 | sjok | 3.717 | 2.574 | 04-04-2007 23:29 | ||
2 | 1100 | (1083) | -17 | Kevin86 | 3.417 | 1.163 | 31-08-2007 23:23 | ||
3 | 1101 | (1084) | -17 | Gibeon | 2.975 | 2.421 | 01-07-2007 10:15 | ||
4 | 1102 | (1085) | -17 | TerrorMastah | 2.465 | 683 | 30-05-2007 21:52 | ||
5 | 1103 | (1086) | -17 | Thijsltc | 2.209 | 662 | 05-11-2007 14:03 | ||
6 | 1105 | (1088) | -17 | Ou_Tannu | 2.131 | 201 | 05-06-2007 00:37 | ||
7 | 1090 | (1075) | -15 | michielp | 7.389 | 5.150 | 09-11-2007 19:58 | ||
8 | 1092 | (1077) | -15 | Manon_Snoopy | 7.007 | 4.136 | 16-09-2007 13:10 | ||
9 | 1093 | (1078) | -15 | denkjedat | 5.708 | 2.542 | 31-05-2007 21:07 | ||
10 | 1094 | (1079) | -15 | DennisDeMan | 5.623 | 1.776 | 04-07-2005 02:17 |
1 | 321 | Chillosophy | 3.114.054 | +3.114.054 | 908.116 | +908.116 | 10-11-2007 10:00 | ||
2 | 1049 | Mazrihn | 36.946 | +36.946 | 9.774 | +9.774 | 10-11-2007 20:17 | ||
3 | 1083 | s10eke | 11.854 | +11.854 | 4.733 | +4.733 | 10-11-2007 21:57 | ||
4 | 1089 | iSenne | 7.585 | +7.585 | 3.934 | +3.934 | 11-11-2007 00:45 | ||
5 | 1091 | Reflector | 7.374 | +7.374 | 3.550 | +3.550 | 11-11-2007 01:49 | ||
6 | 1097 | bas-beest | 4.830 | +4.830 | 2.776 | +2.776 | 10-11-2007 10:02 | ||
7 | 1098 | Akuji^ | 4.752 | +4.752 | 2.164 | +2.164 | 10-11-2007 23:25 | ||
8 | 1109 | kingharm | 1.047 | +1.047 | 2.121 | +2.121 | 11-11-2007 00:38 | ||
9 | 1114 | Pultie | 380 | +380 | 2.862 | +2.862 | 10-11-2007 16:10 | ||
10 | 1117 | Mitchell88 | 294 | +294 | 856 | +856 | 10-11-2007 12:39 | ||
11 | 1126 | Ewout | 85 | +85 | 44 | +44 | 10-11-2007 10:35 | ||
12 | 1133 | nXi | 5 | +5 | 41 | +41 | 09-11-2007 22:25 |
mwah, eerst maar eens afwachten ofdat ook niet zo'n hopper is........quote:Op zondag 11 november 2007 11:15 schreef vdvorst het volgende:
wat is dat nu,
als je de stats bij got ziet (kwamen later) zie je dat 1 user van een 12, 13 miljoen van quake naar ogame is gegaan... we zullen dus nog wat extra moeten typen
Waar sta ik?quote:Op zondag 11 november 2007 06:45 schreef SlariBot het volgende:
[afbeelding] [span]Nieuwe gebruikers[/span] [afbeelding]
[afbeelding] [span]Vertrekkende gebruikers[/span] [afbeelding]
[span]Er zijn geen gebruikers vertrokken![/span]
Antidubbelpost: 415324267
Zo fles je gaat ook lekker.quote:730 (731) +1 Dr_Flash 605.988 +10.089 218.730 +6.342 10-11-2007 22:08
Mwoa, 6 ton in 2 maanden... ik fiets lekker mee ja, meer niet hoorquote:
??quote:Op zondag 11 november 2007 12:51 schreef superworm het volgende:
Ain't got a ticket for an aeroplane
Ain't got the time to take a fast train
Lonely days are gone, I'm-a goin' home
Cuz' my baby typed me a letter!
Dat valt nog smerig tegen ook:quote:
quote:Op zondag 11 november 2007 14:35 schreef dujour het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk als je vanaf 2 ip's meedoet onder dezelfde gebruikersnaam?
Ik heb het namelijk ook nog op een andere pc staan waar ik ook veel typ.
Wordt daar op gecontroleerd ofzo?
Lees het net!quote:Accounts are to be used one per person, this can be on multiple computers, but only the original registrar of the account would be allowed to use the computers WhatPulse is running with his account, or WhatPulse needs to be shut down before another person starts using one of the computers.
*agree*quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:24 schreef zagevent het volgende:
Sinterklaaspuls? Meer info hierover? Uur?
Tussen dinsdag vier december drie uur 's nachts en woensdag vijf december drie uur 's nachts. Dan komen ze vijf december 's ochtends mooi in de stats te staan.quote:Op zaterdag 10 november 2007 23:55 schreef commentator het volgende:
als er een sintpulse is is het inderdaad wel prettig om aan te geven op welke datum we dat doen. Voor de stats van de vijfde of van de zesde
hmmmz... het verschil was vanmorgen zevenenzestigmiljoen keys en dat is het nu (nog steeds/weer)... dus niets aan het handje zo te zien.quote:Op zondag 11 november 2007 11:15 schreef vdvorst het volgende:
wat is dat nu,
als je de stats bij got ziet (kwamen later) zie je dat 1 user van een 12, 13 miljoen van quake naar ogame is gegaan... we zullen dus nog wat extra moeten typen
Cheat0r!!!quote:Op zondag 11 november 2007 15:47 schreef sheikh_yo-ass het volgende:
nieuwste tactiek >> druk zoveel mogelijk toetsen tegelijk in en ga met je handen op en neer xD
Vind ik wel. Beetje doelloos op je keyboard lopen rammen voor keys...quote:Op zondag 11 november 2007 18:25 schreef gateway het volgende:
[..]
das geen cheaten, je maakt de keys toch zelf door met je vingers de toetsen in te drukken ?
Nee, de gemiddelde post op FOK! is lekker nuttig!quote:Op zondag 11 november 2007 18:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Vind ik wel. Beetje doelloos op je keyboard lopen rammen voor keys... [afbeelding]
^^^^^ he's got a point!quote:Op zondag 11 november 2007 18:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Nee, de gemiddelde post op FOK! is lekker nuttig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |