Die foto is idd wel het toppuntquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:15 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik moest om deze net effe lachen:
[ afbeelding ]
't Lijkt verdeurie wel Giel Beelen van 3FM in 't zuur.
the other side of goatsequote:Op vrijdag 9 november 2007 14:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat doet hij, zijn anus oprekken?
Het is wel BartUrban.jpg hoorquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:19 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Die foto is idd wel het toppunt![]()
In jouw geval zou niemand daar gek van op kijken Maikuuul.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:19 schreef Maikuuul het volgende:
Wat ik me afvraag. waarom maakt iemand een foto als hij zich brak voelt ?
Ik ga toch niet zaterdagavond stappen, en zondagmorgen denken: fuckkkkkk ik zie er uit gek, ff snel een foto maken voor Fok!!!
Het doet me een beetje denken aan Teeuwen en zijn mars tussen de billetjes.quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
In jouw geval zou niemand daar gek van op kijken Maikuuul.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:27 schreef Edwinuss het volgende:
geen foto's van mij posten hea ?
Trieste gast is dat inderdaad.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:15 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik moest om deze net effe lachen:
[ afbeelding ]
't Lijkt verdeurie wel Giel Beelen van 3FM in 't zuur.
quote:Allebei jarig in hetzelfde weekend, wezen stappen, en meer dan 3 uur in de trein zitten samen.
Ik weet op wie je doelt, maar als je elkaar irl dan ook schaars gekleed ziet, lekker boeiend toch?quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je echt anoniem blijft, dan gaat het nog. Maar sommige Foksters kennen andere Fokkers irl (van Fok of van studie oid) en de wetenschap dat anderen jouw in slechts een string hebben mogen aanschouwen lijkt me toch wel genant. Dat is toch iets wat je voor jezelf houdt?
Waar zat jij met je gedachten??quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:52 schreef Tuvai.net het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag is waarom het grot van de dames tegenwoordig van die semi/kusgebaren maakt op foto's.
Freud enzoquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waar zat jij met je gedachten??
Dat is best een grove tiepvaud inderdaad.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waar zat jij met je gedachten??
Hij is gewoon naar de TMF awards geweest en heeft daar met iedereen foto's lopen maken...quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:57 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
deze gast staat met heel veel bekende mensen op de foto, hij is heel erg goed in fotoshop.
kijk ook in vorige topics..
quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:57 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
deze gast staat met heel veel bekende mensen op de foto, hij is heel erg goed in fotoshop.
Niks aan geshopt hoor, die fotoquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
op die foto met hayden zag ik meteen dat het gesoept was dus
Ik bespeur een milde vorm van jaloziequote:Op vrijdag 9 november 2007 14:57 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
nee hoorquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:02 schreef slindenau het volgende:
[..]
Ik bespeur een milde vorm van jalozie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |