Op Hyves, misschien?quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:59 schreef Mejoon het volgende:
En waar zijn de knappe mannen van Fok?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:54 schreef Beurlap het volgende:
Heel goed topic! Dit moest hoognodig eens onder de aandacht worden gebracht.![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 16:56 schreef popeye1986 het volgende:
[..]
Damn....Daar had ik em toch graag tussen geduwd zeg!
![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 12:00 schreef BlixaBargeld het volgende:
[..]
Ziet eruit als een realdoll![]()
quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:21 schreef Frasier het volgende:
[..]
Lekker hoor. Gaan er nog meer volgen?![]()
quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:50 schreef JMarsden het volgende:
[..]
Topfoto, bedankt! Keep em comin';)
quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:46 schreef HL_Dog43 het volgende:
Hmm.. zeg heb je alleen speeltjes of heb je ook een real thing?
Anders meld ik me hierbij aan. [ afbeelding ]
quote:
quote:
Te kansloos voor woordenquote:Op maandag 5 november 2007 23:27 schreef 3st het volgende:
krijg ik wel weer klein stijfje van
quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:00 schreef Crazykill het volgende:
Maar wat het ergste is, zijn die gasten in die "Foksters gewaagd topic"
Over 1 tiet hebben ze het dan 2 paginas lang over hoe geil dat wel niet was!
Eerder weinig zelfrespect. Hoe halen mensen 't toch in hun hoofd om zich zo op een site als Fok! neer te plaatsen? Het is natuurlijk wat anders als je daadwerkelijk een 'dame van plezier' van beroep bent.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:06 schreef Viking84 het volgende:
Allemaal van die onzekere vrouwen in Foksters gewaagd: let niet op de belichting, het is een slechte foto... Triest als je zo weinig zelfvertrouwen hebt dat je halfnaakt in dergelijks topics gaat staan.
Als je echt anoniem blijft, dan gaat het nog. Maar sommige Foksters kennen andere Fokkers irl (van Fok of van studie oid) en de wetenschap dat anderen jouw in slechts een string hebben mogen aanschouwen lijkt me toch wel genant. Dat is toch iets wat je voor jezelf houdt?quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:07 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Eerder weinig zelfrespect. Hoe halen mensen 't toch in hun hoofd om zich zo op een site als Fok! neer te plaatsen? Het is natuurlijk wat anders als je daadwerkelijk een 'dame van plezier' van beroep bent.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
De meeste smeerlappen komen daar gewoon om ff aan hun leuter te trekken en zetten dan iets liefs neer in de hoop dat degene van de foto er nog 1 maakt
Wat doet hij, zijn anus oprekken?quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:15 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik moest om deze net effe lachen:
[ afbeelding ]
't Lijkt verdeurie wel Giel Beelen van 3FM in 't zuur.
Die foto is idd wel het toppuntquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:15 schreef Tuvai.net het volgende:
[ afbeelding ]
the other side of goatsequote:Op vrijdag 9 november 2007 14:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat doet hij, zijn anus oprekken?
Het is wel BartUrban.jpg hoorquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:19 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Die foto is idd wel het toppunt![]()
In jouw geval zou niemand daar gek van op kijken Maikuuul.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:19 schreef Maikuuul het volgende:
Wat ik me afvraag. waarom maakt iemand een foto als hij zich brak voelt ?
Ik ga toch niet zaterdagavond stappen, en zondagmorgen denken: fuckkkkkk ik zie er uit gek, ff snel een foto maken voor Fok!!!
Het doet me een beetje denken aan Teeuwen en zijn mars tussen de billetjes.quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
In jouw geval zou niemand daar gek van op kijken Maikuuul.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:27 schreef Edwinuss het volgende:
geen foto's van mij posten hea ?
Trieste gast is dat inderdaad.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:15 schreef Tuvai.net het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Allebei jarig in hetzelfde weekend, wezen stappen, en meer dan 3 uur in de trein zitten samen.
Ik weet op wie je doelt, maar als je elkaar irl dan ook schaars gekleed ziet, lekker boeiend toch?quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je echt anoniem blijft, dan gaat het nog. Maar sommige Foksters kennen andere Fokkers irl (van Fok of van studie oid) en de wetenschap dat anderen jouw in slechts een string hebben mogen aanschouwen lijkt me toch wel genant. Dat is toch iets wat je voor jezelf houdt?
Waar zat jij met je gedachten??quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:52 schreef Tuvai.net het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag is waarom het grot van de dames tegenwoordig van die semi/kusgebaren maakt op foto's.
Freud enzoquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waar zat jij met je gedachten??
Dat is best een grove tiepvaud inderdaad.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waar zat jij met je gedachten??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |