Hans Teeuwen - Mijn Anus, melancholisch.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:36 schreef Rumille het volgende:
Ik zoek mooie pianomuziek. Thomas Newman - Any other time, Requiem for a dream. Dat soort muziek.
Iemand tips?
Erik Satiequote:Op donderdag 15 november 2007 20:36 schreef Rumille het volgende:
Ik zoek mooie pianomuziek. Thomas Newman - Any other time, Requiem for a dream. Dat soort muziek.
Iemand tips?
Daarvoor moet je dus eigenlijk een nieuw en apart topic aanmaken..quote:Op donderdag 15 november 2007 21:59 schreef RacerDKB het volgende:
IK zoek een nummer om wakker mee te worden
Ik heb nu steeds kutmuziek van me mobiel, waardoor ik me wakker schrik gewoon
Ik wil dus een beetje een rustgevend liedje, maar niet zo'n zacht deuntje...
quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:35 schreef MOD het volgende:
Hee, iemand een idee wat voor muziek er achter dit filmpje zit?
Groeten!
http://nl.youtube.com/watch?v=SjIfvqIC3ys&feature=related
Kan het volledige nummer maar nergens "vinden".quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:45 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik zat net ook even flink te Googlen, kwam dit antwoord op een ander forum tegen:
[..]
Moet je dat stukje uit de show van Jochem Meijer pakkenquote:Op donderdag 15 november 2007 21:59 schreef RacerDKB het volgende:
IK zoek een nummer om wakker mee te worden
Ik heb nu steeds kutmuziek van me mobiel, waardoor ik me wakker schrik gewoon
Ik wil dus een beetje een rustgevend liedje, maar niet zo'n zacht deuntje...
Jochem Myjerquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:12 schreef DjRelph het volgende:
[..]
Moet je dat stukje uit de show van Jochem Meijer pakken![]()
Was ik al bang voor, dat is kutquote:Op donderdag 15 november 2007 16:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
even aan mijn Italo-freaks/Gabry Ponte-fans broertjes gevraagd, nooit uitgebracht op plaat of op een cd. Geen versie beschikbaar.
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:16 schreef EggsTC het volgende:
Aangezien er niemand op de wereld schijnt te zijn die dit nummer kent doe ik hier nog een pogingHet komt van een metal song ofzo.
Je tekst klopt niet, als die tekst klopt en je zoekt hem op google, no way to miss.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:25 schreef fleur22 het volgende:
Heel mooi nummer. Ik weet geen titel, of wie het zingt.
Ken alleen klein stukje refrein.
''It's all over.....
love me, but your are the other one
Its'all overrrrr''
![]()
Ik hoor dit nummer regelmatig op de radio. Maar het ontgaat me steeds van wie het is.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |