Hoiquote:Op woensdag 14 november 2007 19:51 schreef Kuukske het volgende:
veldmuis [afbeelding]. Hallo bezemkastmoppie. Hoe is het?
Ja prima! Ik moet zo in het donker naar huis toe fietsenquote:
WAAR!?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:48 schreef snarfbreda het volgende:
Er staat een,PAARD IN DE GANGGGGGGGGGGGG JA JA EEN PAARD IN DE GANG!![]()
Bij buurvrouw Jaaaaanseeeen.quote:
Jij vind die reclame van KPN echt leuk hè?quote:Op donderdag 15 november 2007 07:45 schreef DutchieBre het volgende:
Wederom .. Goeiemoggel !!!
Ik hoo hier niets anders op het werk .. Iedereen die binnenkomt .. Goeiemoggelquote:Op donderdag 15 november 2007 11:53 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Jij vind die reclame van KPN echt leuk hè?
welke MM? breedjedaa?quote:Op woensdag 14 november 2007 06:26 schreef Clauw het volgende:
[..]
Hij is druk bezig met stage, Media Markt en Henrieke!
Ik zal eens vragen of hij weer een keer wat post.
Mss is 't wel bedorven stroomquote:Op donderdag 15 november 2007 22:08 schreef Asics het volgende:
RUFT-PVVVRRRRRRRRRRRRRRRW-RUFT![]()
18:19:03 15-11-07 20 G BRAN PRIO 2 8748 8892 Dorpsstraat - N639 CHAAM VREEMDE LUCHT (soort lucht: gaslucht) (INC: 09)
![]()
Mjah ze hadden beloofd dat het verse stroom zou zijn.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:29 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Mss is 't wel bedorven stroom
Ik hoor de 30 al rommelen in de vertequote:Op vrijdag 16 november 2007 09:37 schreef BossFight het volgende:
Gefeliciteerd met je 26ste verjaardag beste man!
Vergeet niet het enige lichtpuntje op dat moment. Je vriendin is nog in haar 20er jaren.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:42 schreef JDude het volgende:
Ik hoor de 30 al rommelen in de verte.
Het is net "Goeiesmorges" van Jiskefet. Of "He lullo, nog geneukt?". Gaat wel weer over.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:16 schreef BossFight het volgende:
Zucht,
Kom net een collega tegen en wat zegt deze beste man:"Goeiemoggel!"
Ik ben waarschijnlijk een van de weinige die deze reclame, en het zogenaamde "KOM WE GAAN GRAPPIG DOEN EN DE REST VAN HET JAAR HETZELFDE ZEGGEN 'S OCHTENDS HAHAHAHAHAHA!" niet kan waarderen. Het is echt te lame voor woorden.
Moggel BFquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:16 schreef BossFight het volgende:
Zucht,
Kom net een collega tegen en wat zegt deze beste man:"Goeiemoggel!"
Ik ben waarschijnlijk een van de weinige die deze reclame, en het zogenaamde "KOM WE GAAN GRAPPIG DOEN EN DE REST VAN HET JAAR HETZELFDE ZEGGEN 'S OCHTENDS HAHAHAHAHAHA!" niet kan waarderen. Het is echt te lame voor woorden.
Ik mag het hopen, anders krijgen we Columbine achtige taferelen hier. Grrrrr.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:43 schreef JDude het volgende:
[..]
Het is net "Goeiesmorges" van Jiskefet. Of "He lullo, nog geneukt?". Gaat wel weer over.
Same here, pas geleden ergens gepost dat ik Call of Duty 4 overhyped vond. Dat was op z'n zachtst gezegd niet verstandig. Fanboy kleutersquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:16 schreef BossFight het volgende:
En ik ben er net ook achter gekomen waarom ik praktisch nooit in GAM post. Je kan er geen normale objectieve discussie voeren, stelletje fanboy's bij elkaar daar. Meeste topics eindigen na 3 posts in: NEE XBOX, NEE PLAYSTATION, NEE WII, NEE PC. Stelletje fucking kleuters.
Tot zover mijn frustratie van deze ochtend.
Intertoys had ze pas geleden gewoon op voorraad.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:30 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben trouwens nog steeds niet gebeld door die eikels van Replay dat m'n Wii mote binnen is.
Ja, laten we gaan bowlen, tof!quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:51 schreef BossFight het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, anders krijgen we Columbine achtige taferelen hier. Grrrrr.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |