Sounds nice.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:30 schreef DutchieBre het volgende:
Ik zit aan een heerlijke Cup a soup .. EN net al een heerlijk broodje op met 30+ kaas én komkommer en tomaat ..Lekkel
quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:40 schreef Swiffer het volgende:
Weekend!
*meedoetquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:27 schreef JDude het volgende:
Ook ik sluit me bij de weekendvierders aan.
Na 2 uur kan je ook gewoon beter naar huis gaan.nachtwacht, kerkplein, graanbeurs allemaal kut.quote:Op zaterdag 10 november 2007 10:02 schreef JDude het volgende:
Ik blijf het verbazend vinden hoeveel mensen voor dat Kerkplein ding in de rij gaan staan.
Jij doelt denk ik op het oude Zottekot met dat andere pand ernaast ? Dat is paar weekjes terug dicht gegaan. Ik ken een beetje die oude eigenaars van Zottekot (waren overigens ook met ons mee naar de mooie match in Rotterdamquote:Op zaterdag 10 november 2007 10:41 schreef snarfbreda het volgende:
[..]
Na 2 uur kan je ook gewoon beter naar huis gaan.nachtwacht, kerkplein, graanbeurs allemaal kut.
Dat breda nog steeds zo achterloopt is ook belachelijk eigenlijk.
2 deuren naast de nachtwacht wel een nieuwe nachttent....offe hoelang zit die er al...
Zottekot is toch nog steeds open?quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:37 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Jij doelt denk ik op het oude Zottekot met dat andere pand ernaast ? Dat is paar weekjes terug dicht gegaan. Ik ken een beetje die oude eigenaars van Zottekot (waren overigens ook met ons mee naar de mooie match in Rotterdam). Ik ben al even niet meer in het Bredasche uitgaansleven geweest, dus weet niet of die tent al geopend is. Zij hebben nu overigens zelf Stuyvensant overgenomen in Zundert en gaan er een leuke discotheek van maken, eindelijk weer eens wat dichterbij de deur ipv in België
.
Geknipt worden terwijl je op je doner zit te wachten?quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:10 schreef Superheld het volgende:
Die shoarma tent tegenover el greco heeft nu als een van de eerste in Breda 'kapsalon'.....
Jammer alleen dat het daar duur en niet te vreten is
quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Geknipt worden terwijl je op je doner zit te wachten?
http://www.mijnnl.nl/rotterdam/detail_eten.php?id=6612&soort=artikelen&homepage=truequote:Op zaterdag 10 november 2007 15:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Geknipt worden terwijl je op je doner zit te wachten?
Hebben ze daar ook kapsalon dan?quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:11 schreef snarfbreda het volgende:
Bij die tent op de hoek van de haven naast de viskraam is die wel heerlijk.
Klopt, maar daarnaast zijn ze wel aan het verbouwen, en dat pand van zottekot gaat daar dan ook bijhoren. Ik heb die jongens sinds Sparta ook niet meer gesproken én ben zelf ook niet meer in de stad geweest. Maar volgens mij is het nu wel dicht ..quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:12 schreef Superheld het volgende:
[..]
Zottekot is toch nog steeds open?![]()
Althans, 2 weken geleden ofzo wel toen ik er langsliep.
Jazeker, en de knoflook is zoooooó lekker daar.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:12 schreef Superheld het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook kapsalon dan?
Dan moet ik daar binnenkort ook maar eens langs, bedankt.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:17 schreef snarfbreda het volgende:
[..]
Jazeker, en de knoflook is zoooooó lekker daar.![]()
Drie autootjes is standaard in de binnenstad.quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:21 schreef Kuukske het volgende:
Is de HEMA afgefikt ofzo? Er gingen zoveel brandweervoitures heen vanmiddag.
En nova dinges, van de polydingen, de kunststofdingen ofzo, wat het ook is, krijgt er 5! Baas boven baas!quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Drie autootjes is standaard in de binnenstad.
JD regelt de dienstregeling van NS niet.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:01 schreef tha_rizzo het volgende:
Jan Diderick, doe er eens iets aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |