tuulk moest ik ff tjekkenquote:Op zondag 11 november 2007 23:15 schreef Greys het volgende:
Ja he, veeeeeeeeeeeeeel Oil of Olaaaaaaaaaaayzzzzzzzzzzz enzo! (NOT!)
Whehehe, trusten Qwea! En succes met je hulpstukken!
Hihihi wel leuk van Qwea dat ze het TOCH effe moest checken in het fotoboek/profiel! Hihihi.
Ik ga ook snurken! Slaap lekker!
Ehm... als ik die valkparkiet buiten loslaat wordt het niets met hem hoor... Dan overleeft ie nietquote:
Ik heb de kooi gezien ja.quote:Op maandag 12 november 2007 10:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ehm... als ik die valkparkiet buiten loslaat wordt het niets met hem hoor... Dan overleeft ie niet![]()
Heb je wel op de link geklikt van de kooi? Da's geen kooi, da's een villa met een speeltuin! En daar mag hij ook nog elke dag uit he, dan heeft ie de hele kamer.
Ik bedoel, als er nou iemand een dierenliefhebber is...
Sorry, voel me echt alsof ik me moet gaan verdedigen
quote:Op maandag 12 november 2007 13:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh![]()
* Ingetje79 heeft het heeeele klokje rondgeslapen![]()
Nou jaaaa....hoezo?quote:Op maandag 12 november 2007 13:24 schreef Uhmmie het volgende:
jullie kleppen te veel
@ingetje.. ik heb inderdaad maar niet op je gewacht
baas had met de tondeuse gespeeld.. dus douche was hard toe aan een beurt
Het ziet er hier ook niet echt uit.quote:Op maandag 12 november 2007 17:48 schreef Morretje het volgende:
Had vorige week de ramen gelapt, binnen en buiten... Kan eigenlijk wel weer overnieuw beginnen na het weer van de afgelopen dagen...![]()
Ja hoor, je mag...quote:Op maandag 12 november 2007 18:25 schreef Elseetje het volgende:
Mag ik even? WRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! KUTZOOI!!!
Echt zo'n ontzettende klote werkdag gehad.quote:Op maandag 12 november 2007 18:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja hoor, je mag...
Maar wel willen wel graag weten wat er Wraah! Kutzooi! is.![]()
Meneer Elseetje is supergelukkig, vooral omdat hij een uur moest wachten voordat hij naar huis kon.quote:Op maandag 12 november 2007 18:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Klinkt gezellig![]()
Is meneer Elseetje zeker ook wel blij nu? Met zo'n vrolijke vrouw![]()
Wat voor soort werk doe je dan?
Joah, dat is inderdaad heel fijn.quote:Op maandag 12 november 2007 18:54 schreef Greys het volgende:allemaal!
Elseetje, fijn he, dat je dan hier je ongegeneerd kunt afreageren![]()
Die knuffelparkietjes zijn ook uit het wild gehaald ooit.quote:En ik begrijp je gedachtengang over de vogeltjes en de kooitjes. Echt. Serieus. Ik trek alleen dan - misschien niet eerlijk - de grens bij de 'huisvogels'. Dus de tamme ekster hier zal ik nooit in een kooi stoppen. En van die mooie tropische vogels ook niet, die horen in het oerwoud waar ze vandaan komen, of de streek. Maar huis-tuin-en-keuken parkieten, echt die gezelschapsvogels zeg maar, die mogen wat mij betreft best bij mensen in huis wonen. Mits in een grote ruime kooi en genoeg aandacht en gezelschap.
Maar ik kan heel goed meegaan in andere meningen, zoals de jouwe
Vanavond die leuke nieuwe serie op tievie!
Hij zat weer voor zich uit te dromen, en ik zag die schaduw achter 'm, ik móest het gewoon vastleggen!quote:
Dankje.quote:Op maandag 12 november 2007 20:19 schreef Morretje het volgende:
Mooie foto Elseetje!
Ik heb uiteindelijk voor Ugly Betty en Shark gekozen. Morgen dan maar Hotel Babylon en Holland's Next Top Model. Ik had even niet door dat Men In Trees afgelopen was (geen melding gezien vorige weekquote:Ik heb ook nog niet bedacht wat ik ga kijken vanaaf... Men in Trees is afgelopen en Mooi weer de leeuw begint pas om half 10..
Hopelijk heeft meneer Greys niet gewonnenquote:TomTom houdt race tegen de ochtendspits
12 november 2007, 19:02 (plaats uw reactie)
ZANDVOORT (ANP) - Tientallen filerijders streden maandag in de ochtendspits om de titel ' Slimste Filerijder'. Deze eerste Nederlandse Filerally werd georganiseerd door TomTom. Slimheid en niet snelheid voerde de boventoon en dus kreeg iedereen behalve de winnaar de nieuwste TomTom. De winnaar was namelijk slim genoeg om de file te omzeilen en had het navigatieapparaatje helemaal niet nodig.
Een golden/labrador? en heeft hij nou een slipketting om?quote:Op maandag 12 november 2007 19:45 schreef Elseetje het volgende:
Voor de liefhebbers heb ik even een foto gemaakt van de hond van m'n ouders.
[ afbeelding ]
Een Beagle!quote:Op maandag 12 november 2007 21:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Een golden/labrador? en heeft hij nou een slipketting om?
Zelfde soort kop hè?quote:Op maandag 12 november 2007 21:32 schreef Morretje het volgende:
Ah, ik dacht ook aan een labradorBeagles zijn
![]()
Die zijn hyper.quote:Op maandag 12 november 2007 21:51 schreef Morretje het volgende:Mijn moeder heeft een jack-russell, die zijn ook fijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |