Van "In de Vlaamsche Pot"?quote:Op zondag 11 november 2007 21:30 schreef lady-wrb het volgende:
ik zit me suf te verzinnen op namen voor de nieuwe huisgenootjes.
ik vind dirkje zo'n leuke naam
oeh, hendig sjiek dingquote:Op zondag 11 november 2007 21:35 schreef Greys het volgende:
Wat vinden jullie van deze kooi eventueel voor onze nieuwe huisgenoot?
http://link.marktplaats.nl/126581283
Waar moet dat bij jullie in de kamer staan dan?quote:Op zondag 11 november 2007 21:35 schreef Greys het volgende:
Wat vinden jullie van deze kooi eventueel voor onze nieuwe huisgenoot?
http://link.marktplaats.nl/126581283
We hebben gelezen dat je het beste eerst 1 valkje kunt nemen en die dan tam maken. Dat gaat veel beter als ze alleen zijn, dan richten ze zich echt op jouquote:Op zondag 11 november 2007 21:45 schreef lady-wrb het volgende:
neem je dr maar eentje? ik vind dat altijd zo zielig, zo'n beessie in zijn eentje
maar misschien denkt het beestje-in-kwestie daar heel anders over
ik ken dr niet.quote:Op zondag 11 november 2007 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben gelezen dat je het beste eerst 1 valkje kunt nemen en die dan tam maken. Dat gaat veel beter als ze alleen zijn, dan richten ze zich echt op jouEn als die ene tam is, dan er eentje bij zetten voor gezelschap! Dat is dus ook ons plan, vandaar dat we een vrij grote kooi op het oog hebben
Oh even iets anders, a.s. maandag begint op Comedy Central de serie Californication met David Duchovny. De voorstukjes zien er erg leuk uit (ik moet toch iets... zonder Sex & The City, Greys Anatomy en Men in Trees). Maar ik zag nu pas wie de tegenspeelster is. Klik eens: http://lurven.nl/349/recensie-tv-serie-californication' en kijk eens of jullie de dame op de foto herkennen??? Zonder helemaal naar beneden door te scrollen uiteraard
Jaaa! God, hoe heette dat ook alweer!quote:Op zondag 11 november 2007 21:54 schreef Greys het volgende:
Hier een duidelijker foto, kijken of je het dan ziet.
Want zelfs een tv-noob heeft de serie waar ze uit komt echt OOIT wel eens gezien!
[ afbeelding ]
Ik heb seizoen 1 en 3 gedownt, fucking seizoen 2 kan ik NERGENS vinden.quote:Op zondag 11 november 2007 21:56 schreef Greys het volgende:
Ally McBeal heb ik allemaal op DVDEn South Park en Beavis & Butthead zijn geniaal
Niemand die het ziet?
ja doeiquote:Op zondag 11 november 2007 21:58 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Kleine meisjes worden groot!
Die kleinste van The Nanny! Oh mijn god, wat is die goed opgedroogd!
Ik keek altijd E.R. Maar na seizoen 2 of 3 oid gingen alle leuke spelers eruit. Mark, zn vriendin, de dokter, abby, die ene pool ect. Toen ben ik gestopt met kijkenquote:Op zondag 11 november 2007 21:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh ja....Net5 kijk ik ook ja![]()
Ally, Sex, OC, Law and Order...die hebben ook altijd leuke series.
ik luister al dik een half u naar hetzelfde nrquote:Op zondag 11 november 2007 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Maar es ff tsjekken dan he?![]()
Ik ben zo gaar van gisteravond/nacht....luister geloof ik al een uur naar dezelfde nummers en heb geen zin om wat anders op te zetten![]()
Die had ik hiervoor alquote:Op zondag 11 november 2007 22:19 schreef Greys het volgende:
Misschien is dat de oorzaak van je hoofdpijn, Qwea?
ik word gewoon kei oudquote:Op zondag 11 november 2007 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Trusten Qwea...
Je moet ook niet zo wild doen als 't vriendje langskomt![]()
Jij staat al haast weer op!quote:
29 my ass! Greys is 34! oplichtersquote:Op zondag 11 november 2007 22:48 schreef Qwea het volgende:
29? MM is ook 29ouwe lul
Ik word strax fucking 19
*alvast een bejaarden woning reserveerd.
trusten en tot morgen mensen
Doe jij aan bejaardensex!!!!!!quote:Op zondag 11 november 2007 22:48 schreef Qwea het volgende:
29? MM is ook 29ouwe lul
Ik word strax fucking 19
*alvast een bejaarden woning reserveerd.
trusten en tot morgen mensen
WTF!quote:
Joa, vooral voor die ene met die gekke oogjes. Dat vind ik wel een Dirkjequote:Op zondag 11 november 2007 21:30 schreef lady-wrb het volgende:
ik zit me suf te verzinnen op namen voor de nieuwe huisgenootjes.
ik vind dirkje zo'n leuke naam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |