abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 november 2007 @ 09:42:38 #1
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54475212
Of geen OP . Kan het kreng niet vinden .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_54475250
Storm is leuk !
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 9 november 2007 @ 09:46:24 #3
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_54475283
Ja daar zijn we weer!
pi_54475288
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 09:44 schreef Joene het volgende:
Storm is leuk !
Nou. Gisteren ouderavond op het KDV, zowel op de heen- als terugweg helemaal kapot geregend. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_54475303

Zoiets zag het er vanochtend uit bij ons.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 9 november 2007 @ 09:48:31 #6
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_54475327
M'n vriendin moest op de fiets vandaag naar al die bejaarden. Dat is pas lullig.
pi_54475337
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 09:48 schreef Armageddon het volgende:
M'n vriendin moest op de fiets vandaag naar al die bejaarden. Dat is pas lullig.
Afstraffen moet je ze
  vrijdag 9 november 2007 @ 09:56:03 #8
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54475490
Vrijdag, prima dag opzich, maar wel traag .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 9 november 2007 @ 10:07:12 #9
165251 Noorseviking
Tergende Viking 2.0
pi_54475660
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 09:48 schreef Armageddon het volgende:
Kan Brechtje al fietsen?
pi_54475688
Zeg , zou het drukzijn in osdorp ? met die strafeis vandaag ?
pi_54475689
Ik zo van hopla; ik ga eg nie fietse! Dus mooi met de bus, bus stampvol. Gezwellig. .
Het tuinmeubilair wat trouwens de storm van 18 januari had overleefd is nu wel kaput. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_54475712
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 10:08 schreef Insomaniac het volgende:
Ik zo van hopla; ik ga eg nie fietse! Dus mooi met de bus, bus stampvol. Gezwellig. .
Het tuinmeubilair wat trouwens de storm van 18 januari had overleefd is nu wel kaput. .
Mooi Inso , ben je daar ook maar vanaf ! Kan je mooi nieuwe uitzoeken komend jaar
pi_54475741
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 10:09 schreef Joene het volgende:

[..]

Mooi Inso , ben je daar ook maar vanaf ! Kan je mooi nieuwe uitzoeken komend jaar
Daarom! Spulletjes zijn immers vervangbaar Joene en ik wilde toch al van die plastic rommel af. Ik ben voornemens om volgende zomer mooi op incorrect tropisch hardhout te zitten in m'n tuin. .
Echte liefde!
pi_54475751
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 10:11 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Daarom! Spulletjes zijn immers vervangbaar Joene en ik wilde toch al van die plastic rommel af. Ik ben voornemens om volgende zomer mooi op incorrect tropisch hardhout te zitten in m'n tuin. .
Toch wel Tropisch Hardhout zonder keurmerk he , want anders planten ze die hele tropen weer vol met bomen.
pi_54475771
Tuinzitten is toch maar voor werkloze SBS6-paupers, Inso.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_54475776
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 10:12 schreef Joene het volgende:

[..]

Toch wel Tropisch Hardhout zonder keurmerk he , want anders planten ze die hele tropen weer vol met bomen.
Uiteraard! Het hele regenwoud moet kapot, want dan krijgen we nog meer van zulke weerextremen. .
Echte liefde!
pi_54475782
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 10:12 schreef Jarno het volgende:
En voor decadente homo's natuurlijk
pi_54475786
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 10:12 schreef Jarno het volgende:
Welneen Jarno! Nag een dag noeste arbeid is het heerlijk om nog even wat zon te vangen in de tuin en meeluisteren met de stomme gesprekken van je buren.
Echte liefde!
pi_54475793
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 10:13 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Welneen Jarno! Nag een dag noeste arbeid is het heerlijk om nog even wat zon te vangen in de tuin en meeluisteren met de stomme gesprekken van je buren.
*gruwel*
pi_54475796
Zo effe roke hoor. Mooi momentje om bij te komen van al dat harde werken.
Echte liefde!
pi_54475798
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 10:13 schreef Insomaniac het volgende:

[..]

Uiteraard! Het hele regenwoud moet kapot, want dan krijgen we nog meer van zulke weerextremen. .
pcies oprotten met de tropen ! , waarom hebben we anders een Tropen Museum waar je de toegang wordt geweigerd tijdens de museumnacht om 00:55 uur
pi_54475807
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 10:14 schreef Jarno het volgende:

[..]

*gruwel*
Je hebt geen mooie geile buuf ?
pi_54475826
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 10:14 schreef Joene het volgende:

[..]

Je hebt geen mooie geile buuf ?
Check.
pi_54475839
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 10:15 schreef Jarno het volgende:

[..]

Check.
Balen J.

Niet dat de mijne om over naar huis te schrijven is . 24 en lesbisch
pi_54476087
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 10:14 schreef Joene het volgende:

[..]

pcies oprotten met de tropen ! , waarom hebben we anders een Tropen Museum waar je de toegang wordt geweigerd tijdens de museumnacht om 00:55 uur
Hè, jij was er ook! Ik ben genaaid bij Artis, niet normaal! Eerst een half uur buiten in de rij staan, kom je eindelijk binnen, ben je er nog niet! Moet je met een nummertje met 100 man in een zaal wachten tot je nummertje wordt omgeroepen. . Zijn we eindelijk aan de beurt, liggen al die kutbeesten ergens verstopt te slapen.
Echte liefde!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')