Nou. Gisteren ouderavond op het KDV, zowel op de heen- als terugweg helemaal kapot geregend.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:44 schreef Joene het volgende:
Storm is leuk !
Afstraffen moet je zequote:Op vrijdag 9 november 2007 09:48 schreef Armageddon het volgende:
M'n vriendin moest op de fiets vandaag naar al die bejaarden. Dat is pas lullig.
Kan Brechtje al fietsen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:48 schreef Armageddon het volgende:
M'n vriendin moest op de fiets vandaag naar al die bejaarden. Dat is pas lullig.
Mooi Inso , ben je daar ook maar vanaf ! Kan je mooi nieuwe uitzoeken komend jaarquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:08 schreef Insomaniac het volgende:
Ik zo van hopla; ik ga eg nie fietse! Dus mooi met de bus, bus stampvol. Gezwellig..
Het tuinmeubilair wat trouwens de storm van 18 januari had overleefd is nu wel kaput..
Daarom! Spulletjes zijn immers vervangbaar Joene en ik wilde toch al van die plastic rommel af. Ik ben voornemens om volgende zomer mooi op incorrect tropisch hardhout te zitten in m'n tuin.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Mooi Inso , ben je daar ook maar vanaf ! Kan je mooi nieuwe uitzoeken komend jaar
Toch wel Tropisch Hardhout zonder keurmerk he , want anders planten ze die hele tropen weer vol met bomen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Daarom! Spulletjes zijn immers vervangbaar Joene en ik wilde toch al van die plastic rommel af. Ik ben voornemens om volgende zomer mooi op incorrect tropisch hardhout te zitten in m'n tuin..
Uiteraard! Het hele regenwoud moet kapot, want dan krijgen we nog meer van zulke weerextremen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Toch wel Tropisch Hardhout zonder keurmerk he , want anders planten ze die hele tropen weer vol met bomen.
En voor decadente homo's natuurlijkquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:12 schreef Jarno het volgende:
Tuinzitten is toch maar voor werkloze SBS6-paupers, Inso.
Welneen Jarno! Nag een dag noeste arbeid is het heerlijk om nog even wat zon te vangen in de tuin en meeluisteren met de stomme gesprekken van je buren.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:12 schreef Jarno het volgende:
Tuinzitten is toch maar voor werkloze SBS6-paupers, Inso.
*gruwel*quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Welneen Jarno! Nag een dag noeste arbeid is het heerlijk om nog even wat zon te vangen in de tuin en meeluisteren met de stomme gesprekken van je buren.
pcies oprotten met de tropen ! , waarom hebben we anders een Tropen Museum waar je de toegang wordt geweigerd tijdens de museumnacht om 00:55 uurquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Uiteraard! Het hele regenwoud moet kapot, want dan krijgen we nog meer van zulke weerextremen..
Je hebt geen mooie geile buuf ?quote:
Check.quote:
Balen J.quote:
Hč, jij was er ook! Ik ben genaaid bij Artis, niet normaal! Eerst een half uur buiten in de rij staan, kom je eindelijk binnen, ben je er nog niet! Moet je met een nummertje met 100 man in een zaal wachten tot je nummertje wordt omgeroepen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:14 schreef Joene het volgende:
[..]
pcies oprotten met de tropen ! , waarom hebben we anders een Tropen Museum waar je de toegang wordt geweigerd tijdens de museumnacht om 00:55 uur![]()
quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:17 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
dit is leuk toch, J.? cartoons van nu.nl!!1
Hey Jarno,quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:14 schreef Jarno het volgende:
Hey Inso. Vertel eens iets leuks. Desnoods iets geils én leuks, ofzo.
Okay, dat is leuk, maar nog niet echt geil. Kun je het niet zo herschrijven dat je nakend op je veranda zit en dat je harde tepels tegen het koude hout van je gitaar aanwrijven ofzo?quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hey Jarno,
Vandaag is mijn laatste werkdag, want morgen ga ik op vakantie!
Leuker dan dat wordt het niet!
En iedereen zo in paniek van hee oh nee, maar ben je er niet volgende week hoe moet het dan met de [dingen]? En ik zo van hee man kan me geen fuck schelenik zit in Zwėdėn op m'n veranda intens gelukiig op m'n gitaar te tokkelen, zoek het uit met je [dingen]!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:21 schreef Jarno het volgende:
EN WIE KAN DAT WEER OPHOESTEN HE?!!!!!
1111
Kijk, het wordt nog wel wat met die vrijdag!quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:42 schreef Insomaniac het volgende:
Hey Jarno,
Vandaag is mijn laatste werkdag, want morgen ga ik op vakantie!
Leuker dan dat wordt het niet!
En iedereen zo in paniek van hee oh nee, maar ben je er niet volgende week hoe moet het dan met de [dingen]? En ik zo van hee man kan me geen fuck schelen ik zit in Zwėdėn op m'n veranda intens gelukiig op m'n gitaar te tokkelen, zoek het uit met je [dingen]! Alsof ik tijd heb voor [dingen] als ik nakend hout aan het hakken ben en vervolgens in een veld vol madeliefjes mezelf bevredig als beloning voor het harde werken!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oraal bevredigenquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:02 schreef Insomaniac het volgende:
En nu mooi mezelf oraal en ingewandaal bevredigen bij Bagels & Beans.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |