quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:17 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
dit is leuk toch, J.? cartoons van nu.nl!!1
Hey Jarno,quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:14 schreef Jarno het volgende:
Hey Inso. Vertel eens iets leuks. Desnoods iets geils én leuks, ofzo.
Okay, dat is leuk, maar nog niet echt geil. Kun je het niet zo herschrijven dat je nakend op je veranda zit en dat je harde tepels tegen het koude hout van je gitaar aanwrijven ofzo?quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hey Jarno,
Vandaag is mijn laatste werkdag, want morgen ga ik op vakantie!
Leuker dan dat wordt het niet!
En iedereen zo in paniek van hee oh nee, maar ben je er niet volgende week hoe moet het dan met de [dingen]? En ik zo van hee man kan me geen fuck schelenik zit in Zwėdėn op m'n veranda intens gelukiig op m'n gitaar te tokkelen, zoek het uit met je [dingen]!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:21 schreef Jarno het volgende:
EN WIE KAN DAT WEER OPHOESTEN HE?!!!!!
1111
Kijk, het wordt nog wel wat met die vrijdag!quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:42 schreef Insomaniac het volgende:
Hey Jarno,
Vandaag is mijn laatste werkdag, want morgen ga ik op vakantie!
Leuker dan dat wordt het niet!
En iedereen zo in paniek van hee oh nee, maar ben je er niet volgende week hoe moet het dan met de [dingen]? En ik zo van hee man kan me geen fuck schelen ik zit in Zwėdėn op m'n veranda intens gelukiig op m'n gitaar te tokkelen, zoek het uit met je [dingen]! Alsof ik tijd heb voor [dingen] als ik nakend hout aan het hakken ben en vervolgens in een veld vol madeliefjes mezelf bevredig als beloning voor het harde werken!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oraal bevredigenquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:02 schreef Insomaniac het volgende:
En nu mooi mezelf oraal en ingewandaal bevredigen bij Bagels & Beans.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |