vreemd huwelijkquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:47 schreef Neleos het volgende:
Het Land Van Maas En Waal van Boudewijn de Groot
Maar wel een punt ermee verdiend.quote:
Oh, eeh, nee, dat was een tikfoutje...quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:00 schreef ElizabethR het volgende:
Alhoewel hij Drebin heet, dus wellicht een strikvraagje???
Wat wil je weten dan?? Over de slag bij Poitiers?? Oh, zijn bijnaam. Dat ie met een mokerslag de arabieren verdreef?? Martel = Mokerquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:06 schreef qonmann het volgende:
Hoi ER..![]()
(voor 1 vraag, ik weet het)
als je iets eerder was geweest had je je licht kunnen laten schijnen over Karel Martel..oh kan nog steeds trouwens
vermorzelde zelfs zegt Wiki. maar verdreef zal wel dichter bij de waarheid zittenquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat wil je weten dan?? Over de slag bij Poitiers?? Oh, zijn bijnaam. Dat ie met een mokerslag de arabieren verdreef?? Martel = Moker
quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:12 schreef Neleos het volgende:
De oprichters van google.
topografie is niet mijn ding, dus ik pas deze vraag wel even.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:31 schreef Neleos het volgende:
Het begint met een A.
Volgens mij heet die stad toch anders.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:44 schreef MadMaster het volgende:
Fiorentina
Weet je dat zeker? Ik kan dat nergens terug vinden op internet.quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:49 schreef MadMaster het volgende:
Wil je Florence horen?
Dat is hetzelfde als Fiorentina...
quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:50 schreef Houtspeer het volgende:
Fiorentina is de voetbalclub.
Starla + 1quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:49 schreef starla het volgende:
Florence
Ja, jammer dat ie al beantwoord is ..vond het wel een leuk weetje (hoewel ik het niet wist)quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:00 schreef SaskiaR het volgende:
En Martel betekent Hamer.
Zo simpel als datquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:07 schreef Houtspeer het volgende:
Natuurlijk ureum en allerlei zouten, magnesium, calcium, natrium, kalium etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |