Naar RBC - FC Eindhoven.quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:49 schreef Kuukske het volgende:
Vanavond.
EINDHOVEUHHHHH.quote:
Ik had het een beetje te druk de afgelopen dagen, maar nu is het vrijdag.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:14 schreef Kuukske het volgende:
Ik zat trouwens al te wachten op je. Zovan "Hm, post hier nu niemand? Zelfs Blight niet? WAAR BLIJFT BLIGHT".
RBC, is dat niet Roosendaal?quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:20 schreef Blight het volgende:
Ik bedoel, ik moet vanavond negentig minuten lang, met storm en regen, in het RBC stadion zitten. Ik mag dus wel even rusten.
Oew! Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:20 schreef Kuukske het volgende:
Ik hoef nog maar twee dingen te doen. Dus daar kan ik ook heel lang over doen.
En ik moet gaan bedenken hoe ik mijn uren ga indelen vanaf volgende week. Aangezien ik fulltime ga werken.
Klopt.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:21 schreef Kuukske het volgende:
RBC, is dat niet Roosendaal?
Meer werken bij m'n huidige baas.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:22 schreef Blight het volgende:
Oew! Wat ga je doen?
Roosendaalquote:Klopt.
Ik ben te luiquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:22 schreef Blight het volgende:
Zagen jullie dat? Hoe netjes die twee quotes in één post staan. Niets post opkrikken,.
Leuk?quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:25 schreef Kuukske het volgende:
Meer werken bij m'n huidige baas.
Klopt. Stadionnetjes bezoeken is okay though. Binnenkort doe ik ook Breda eens aan.quote:Roosendaal.
Gelijk heb je!quote:Ik ben te lui.
Jazeker, want het houdt ook in dat ik studenten nóg meer mag klierenquote:
Héél verstandigquote:Klopt. Stadionnetjes bezoeken is okay though. Binnenkort doe ik ook Breda eens aan.
Zoals altijd.quote:Gelijk heb je!
Onkruid vergaat niet.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:38 schreef JDude het volgende:
Is Roosendaal nog niet weggewaaid?
Misschien stroomt het vanavond wel over!quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:38 schreef JDude het volgende:
Is Roosendaal nog niet weggewaaid?
Ik in Helmond... en pas bier op de weg terug....quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:20 schreef Blight het volgende:
Ik bedoel, ik moet vanavond negentig minuten lang, met storm en regen, in het RBC stadion zitten. Ik mag dus wel even rusten.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:20 schreef Pheno het volgende:
Ik schijt staand
Ga je 2 december nog? Ik kan me vaag iets herinneren dat je dat gezegd had!quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:29 schreef Blight het volgende:
[..]
Klopt. Stadionnetjes bezoeken is okay though. Binnenkort doe ik ook Breda eens aan.
Ik moet nog ff kijken of kan ivm andere afspraken.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ga je 2 december nog? Ik kan me vaag iets herinneren dat je dat gezegd had!.
Moeten we Stofje eventueel nog uitnodigen of staat hij in het uit-vak?quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:35 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik moet nog ff kijken of kan ivm andere afspraken.
Wellicht handig als je dan voor ons allen haalt? Je mag er drie halen en dan zitten we iig bij elkaar; wel zo leuk.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:14 schreef Blight het volgende:
Ik had hem laatst al gesproken. Als het doorgaat haal ik een kaartje voor de beste man.
Ja, is goed. Maar ik moet dus eerst nog ff kijken of ik uberhaupt kan, want ik heb nog andere afspraken op 2 december en ik vrees dat het lastig gaat worden qua tijden. Ik laat het je wel weten.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wellicht handig als je dan voor ons allen haalt? Je mag er drie halen en dan zitten we iig bij elkaar; wel zo leuk.
Okidoki!quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:26 schreef Blight het volgende:
[..]
Ja, is goed. Maar ik moet dus eerst nog ff kijken of ik uberhaupt kan, want ik heb nog andere afspraken op 2 december en ik vrees dat het lastig gaat worden qua tijden. Ik laat het je wel weten.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:04 schreef Kuukske het volgende:
Wow. 2 uur al. Ik mag al bijna naar huis.
Ja niet zeiken. Had je maar gewoon ambtenaar moeten blijven.quote:
[KSC #556] Hiep Hiep Hoera Koffiequote:Op vrijdag 9 november 2007 14:12 schreef Blight het volgende:
Oh, koffie, red mijn leven!
Smiley, ik dacht even een vlieg op mijn schermquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:15 schreef Blight het volgende:
[ afbeelding ]Dat hoeft nou ook weer niet.
Vreselijke beesten. Panisch word ik er van.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:45 schreef Misstique het volgende:
Of! Nog erger!! Een wesp!!
Maar EL TANQUE is een cultheld, jij bent een "godsgeschenk". PIs are not worthy of thou!quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:51 schreef Kuukske het volgende:
Kuukske for PI vind ik anders ook wel een tof idee hoor.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:46 schreef Blight het volgende:
Of een adelaar!
Als ik Paultjuhhh was zou ik nu iets zeggen om nog eens onder de aandacht te brengen dat ik crew ben (was, in zijn geval).quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:20 schreef Misstique het volgende:
Paultjuhhh geef Blight zn account terug!!,
,
.
Ik voel me diep beledigd.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:53 schreef rompompom het volgende:
Maar EL TANQUE is een cultheld, jij bent een "godsgeschenk". PIs are not worthy of thou!
Moet ze eerst een cult hebbenquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:27 schreef Misstique het volgende:
Ze wil duidelijk een cultheld zijn.
Ik heb nog vier HJ Primator liggen. Koud.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:42 schreef Blight het volgende:
Bijna bier uur.
Dan moet ze, overduidelijk voor de hele wereld, iets niet of heel slecht kunnen. En dan er ook nog voor zorgen dat ze niet uitgelachen wordt, maar ge-adoreerd.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:27 schreef Misstique het volgende:
Ze wil duidelijk een cultheld zijn.
Mja, 'koud' was inderdaad een vrij overbodige toevoeging.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:35 schreef Pheno het volgende:
Warm bier is dan ook niet te zuipen
Dat scheelt weer typen de volgende keerquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Mja, 'koud' was inderdaad een vrij overbodige toevoeging.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:00 schreef cerror het volgende:
Pilsch pilsch pilsch!
Ik had weer eens niet goed gelezen. Mijn naarstige excuses.quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:23 schreef rompompom het volgende:
Omdat ik zeg dat een PI minderwaardig is tov jou?.
Ja,zo makkelijk kom je d'r niet vanaf.quote:Op zaterdag 10 november 2007 09:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik had weer eens niet goed gelezen. Mijn naarstige excuses.
Moet ik voor jou óók al een puppyblik opzetten en mijn foezelige boezem vooruit steken?quote:Op zaterdag 10 november 2007 12:40 schreef rompompom het volgende:
Ja,zo makkelijk kom je d'r niet vanaf..
Neuh, een koud biertje komen brengen is genoeg.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Moet ik voor jou óók al een puppyblik opzetten en mijn foezelige boezem vooruit steken?
Wat ben je makkelijk romp.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:36 schreef rompompom het volgende:
Neuh, een koud biertje komen brengen is genoeg.
Dan heeft die vriend van je het waardeloos uitgelegd; hij is hier al geweest.quote:Op zondag 11 november 2007 09:06 schreef Kuukske het volgende:
Ik kon het niet vinden. Ik heb de hele nacht gezocht.
Dan heeft 'ie me vast misleid.quote:Op zondag 11 november 2007 09:20 schreef rompompom het volgende:
Dan heeft die vriend van je het waardeloos uitgelegd; hij is hier al geweest..
hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |