Kijk alleen hier al, die TT veranderingen en het gekut in deze SCquote:

Net geen fipo /madquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hallo

Waarom denk je dat ik hier alleen post als ik me ultiem verveel.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:47 schreef Pheno het volgende:
Kijk alleen hier al, die TT veranderingen en het gekut in deze SC

Nee, uit betrouwbare bron kan ik je melden dat ik geen mod word. Of er moet een pm/mailtje komen waarin ze vragen. En dan nog, dan moet het een leuk subforum zijn. MED lijkt me dus dieptriestquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:46 schreef OA het volgende:
[..]
Wellicht loopt ie nu af te geven en is ie zelfs binnenkort ineens mod...![]()

He, idemquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hier alleen post als ik me ultiem verveel..

quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:42 schreef Pheno het volgende:
Ach, alsof de mods van nu niet ouwehoeren

Het énige forum wat ik écht leuk vind is STA. Maar Tique wil niet wegquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:48 schreef Pheno het volgende:
Nee, uit betrouwbare bron kan ik je melden dat ik geen mod word. Of er moet een pm/mailtje komen waarin ze vragen. En dan nog, dan moet het een leuk subforum zijn. MED lijkt me dus dieptriest

Dat werd mij onmogelijk gemaakt doordat ik mezelf moest beschermen tegen de letterlijke spraakwaterval die voor de klas stond...quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uhm, je hebt nooit opgelet bij biologie?

Lenny!quote:

Weet jij dat nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:45 schreef OA het volgende:
[..]
Heb jij bepaalde ingangen? [afbeelding]

Wil ik dit wel zienquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
wat een kutsite [afbeelding]
www.2girls1cup.com
[afbeelding]

peoike!quote:

MPG, jij bent dus iig wel bezig geweest met een blauw kleurtje krijgen??quote:

Flink beffen en hij is erquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:54 schreef OA het volgende:
[..]
MPG, jij bent dus iig wel bezig geweest met een blauw kleurtje krijgen??
Nu is het dus allleen even afwachten of en wanneer het gebeurt?

Oh na mijn vakantie heb ik alle ongelezen mailtjes van het werk weggeflikkerdquote:

quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:54 schreef OA het volgende:
[..]
MPG, jij bent dus iig wel bezig geweest met een blauw kleurtje krijgen??
Nu is het dus allleen even afwachten of en wanneer het gebeurt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |