Of WFLquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:34 schreef Kuukske het volgende:
LIF? R&P?

Klinkt allemaal minder aangenaam...quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heel simpel, de infectie heeft zich door de darm heengevreten. En is er omheen gaan zitten. En als ik niet had gelogen over koorts hebben (tja, "luister naar je lichaam" en dat deed ik. Ik wist dat er iets niet klopte) dan was er een buikvliesontsteking gevormd, wat redelijk, uhm, een rotdag betekent.
Complicaties: gekneusde rib, ik schijt bloed door wat problemen daar onder in en voel me algeheel erg moe.
Hoeveel vakantiedagen heb jij dan normaal in een jaar?quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:19 schreef Pheno het volgende:
Als het niet mag ga ik erg hard zeiken. Vorig jaar ook 5 weken meegenomen.
quote:

MEN modden lijkt me wel wat...quote:

Ik ben naar japan geweest. En dat is een hele tijd geleden dat ik op vakantie ben geweest, vandaar.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:35 schreef OA het volgende:
[..]
Klinkt allemaal minder aangenaam...![]()
[..]
Hoeveel vakantiedagen heb jij dan normaal in een jaar?![]()
En ben je 10 jaar niet op vakantie geweest?![]()
Ik neem alles mee, 8 dagen ofzo!![]()
[..]

quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:35 schreef Pheno het volgende:
Al zal het wel weer incrowd opgelost worden. Of de "frisse wind". Ik ga niet solliciteren, ik ga wel krassen.

Bij jou gaat het duidelijk om het kleurtjequote:Op vrijdag 9 november 2007 10:35 schreef OA het volgende:
[..]
MEN modden lijkt me wel wat...![]()
Heel de dag achterover zitten... daar gebeurt nauwelijks wat...![]()

Welnee... ik ga echt niet solliciteren naar een modfunctie... Dan moet je serieus aandacht aan Fok gaan besteden...quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij jou gaat het duidelijk om het kleurtje

quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
jij werd toch mod van ... [afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:34 schreef Kuukske het volgende:
LIF? R&P?

Ik heb ooit gesolliciteerd. Maar ach, ze hebben toch al een voorkeur, dus ik neem de moeite niet eens meer. Ik zit verdacht vaak op fok, kan ook best serieus zijn. Maar hell, ze inviteren mensen zelf om mod te worden of lossen het intern op. Idd, een zeer frisse windquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:38 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee... ik ga echt niet solliciteren naar een modfunctie... Dan moet je serieus aandacht aan Fok gaan besteden...![]()

Whehequote:Op vrijdag 9 november 2007 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb ooit gesolliciteerd. Maar ach, ze hebben toch al een voorkeur, dus ik neem de moeite niet eens meer. Ik zit verdacht vaak op fok, kan ook best serieus zijn. Maar hell, ze inviteren mensen zelf om mod te worden of lossen het intern op. Idd, een zeer frisse wind [afbeelding]

Ja, jij neukt zoeen blauwe. Dus jij word het heus wel een keer.quote:

Zeer binnenkort uit betrouwbare bronquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, jij neukt zoeen blauwe. Dus jij word het heus wel een keer.

Ik zit hier ook verdacht vaak...quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb ooit gesolliciteerd. Maar ach, ze hebben toch al een voorkeur, dus ik neem de moeite niet eens meer. Ik zit verdacht vaak op fok, kan ook best serieus zijn. Maar hell, ze inviteren mensen zelf om mod te worden of lossen het intern op. Idd, een zeer frisse wind

quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeer binnenkort uit betrouwbare bron

Deed jij niet ook ooit zoiets? Geeft niet altijd garanties dus....quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]

Ok, wie wordt er nog meer mod?quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeer binnenkort uit betrouwbare bron

Nee. JD was allang geen mod meer toen ik iets met 'm kreeg.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:42 schreef OA het volgende:
Deed jij niet ook ooit zoiets? Geeft niet altijd garanties dus....![]()

Vertel 'ns?quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:42 schreef Pheno het volgende:
Ach, alsof de mods van nu niet ouwehoeren

Heb jij bepaalde ingangen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:42 schreef Pheno het volgende:
Ach, alsof de mods van nu niet ouwehoeren
Oh, aha... dan heb ik niets gezegd...quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee. JD was allang geen mod meer toen ik iets met 'm kreeg.

Wellicht loopt ie nu af te geven en is ie zelfs binnenkort ineens mod...quote:

Uhm, je hebt nooit opgelet bij biologie?quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:45 schreef OA het volgende:
[..]
Heb jij bepaalde ingangen?![]()
[..]
Oh, aha... dan heb ik niets gezegd...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |