quote:VDV wordt autowasser bij landstitel
Rafael van der Vaart heeft zijn teamgenoten van Hamburger SV een ludieke actie in het vooruitzicht gesteld als het kampioenschap wordt binnengehaald. De aanvoerder van de huidige runner-up uit de Bundesliga gaat bij de eventuele titelwinst alle spelerbolides onder handen nemen. Klik hier! "Wanneer wij kampioen worden, dan zal ik van alle spelers de auto wassen”, belooft Van der Vaart in het Duitse tabloid Bild. Met een selectie van ongeveer dertig HSV-spelers kan dit mogelijkerwijs een flinke klus voor onze landgenoot worden.
De bedoelingen van Van der Vaart hebben nog een reële kans van slagen. Met nog tien speelronden te gaan in de Bundesliga moet de equipe van Huub Stevens vijf punten op lijstaanvoerder Bayern München zien goed te maken.
quote:Op zondag 23 maart 2008 17:11 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Als van Basten volgend jaar gaat winnen met dominant/mooi voetbal laat ik zijn hoofd op een shirt printen
quote:Op zondag 23 maart 2008 17:11 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Als van Basten volgend jaar gaat winnen met dominant/mooi voetbal laat ik zijn hoofd op een shirt printen
dat doet er niet toe.quote:Op zondag 23 maart 2008 17:16 schreef ASroma het volgende:
ja maar jongens wat is er erg aan van bastens hoofd op een shirt te laten printen?
tuurlijk wel. Als Ajax een paar wedstrijden zeer aanvallend speelt en de tegenstander van de mat speelt moet hij t hoofd van v. Basten op zn shirt zetten.quote:
Kleine toevoeging: DIt telt niet tegen clubjes uit de onderste zone including AZquote:Op zondag 23 maart 2008 17:20 schreef toma het volgende:
[..]
tuurlijk wel. Als Ajax een paar wedstrijden zeer aanvallend speelt en de tegenstander van de mat speelt moet hij t hoofd van v. Basten op zn shirt zetten.
Dat zou ik best wel willen zien, die 3-4 winst op Italië dan.. Die schoenen moet Dos37 zelf weten, maar hij is leuk en spontaan genoeg voor dit topicquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:22 schreef Dos37 het volgende:
[..]
met 3-4 winnen van Italië dan vreet ik mijn schoenen op.
Ik eet wel een helft voor hem op met die uitslagquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:29 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dat zou ik best wel willen zien, die 3-4 winst op Italië dan.. Die schoenen moet Dos37 zelf weten, maar hij is leuk en spontaan genoeg voor dit topic
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:42 schreef EnactedChaos het volgende:
Als ze van Gaal halen ga ik niet meer![]()
Als zou ik het ook wel weer een stunt vinden![]()
slechte tvp
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:03 schreef notunreal het volgende:
Ik ben nog nooit zo zeker van een winst geweest, geen idee waar het vandaan komt, waarschijnlijk van het goede voetbal tegen twente en psv![]()
Ik eet mijn mooie puma's als ajax vandaag verliest! Oftewel: Ik neem 2 maanden een avatar van Gertjan Verbeek..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |