Neen, ik dank je voor de gelegenheid deze dolenden wat inzicht te verschaffenquote:Op vrijdag 9 november 2007 22:36 schreef mcDavid het volgende:
Oh nu is het mijn schuld? [ afbeelding ]
Een beetje verder kijken dan je neus lang is wil ook weleens helpen want die wedstrijden zijn wel terdege uitgezonden en wel via de satelliet.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:39 schreef pfaf het volgende:
Om FB vrij te houden van discussie dit topic:
Waarom zendt de NOS het hele weekend de nietszeggende wereldbekerwedstrijden schaatsen uit en negeert het de WK honkbal?
< gezeik over iets kleins>![]()
Game on...
Primetime tegenover twaalf uur 's middags maakt ook wel wat verschil, en daarnaast moet zo'n publiek ook opgebouwd worden. Maar de NOS heeft dacht ik uitgelegd dat het puur een geldkwestie was, normaalgesproken hadden ze het dus gewoon uitgezonden, in ieder geval ruim sasmengevat in sportjournaal of daarna in een extra uitzending...quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:05 schreef Remzz het volgende:
177.000 tegenover 900.000 kijkers. Kun je wel makkelijk zeggen dat de NOS geen winst hoeft te maken maar verlies ook niet. Ik kan je vertellen dat ze helemaal niets verdient hebben aan het uitzenden van het WK honkbal.
Daar heb je een heel goed punt!quote:Op woensdag 21 november 2007 17:21 schreef oxylus11 het volgende:
Ik denk dat de kijkcijfers genoeg bewijzen. Bovendien is schaatsen kijken veel spannender dan de hele tijd naar het groeiende gras kijken op een honkbalveld.
quote:Op woensdag 21 november 2007 17:21 schreef oxylus11 het volgende:
Ik denk dat de kijkcijfers genoeg bewijzen. Bovendien is schaatsen kijken veel spannender dan de hele tijd naar het groeiende gras kijken op een honkbalveld.
Het is gewoon een geldkwestie.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Totaal nutteloze toevoeging aan de discussie.
Nee het ijs zien dooien en die zwabberende Zamboni's, da's wat.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:21 schreef oxylus11 het volgende:
Ik niet.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:14 schreef Tommeke het volgende:
Ik zie liever Kramer een wereldrecord rijden dan honkballers waarvan ik de namen niet eens weet.
Nederland is gewoon veel meer een schaatsland.
Het marktaandeel van Honkbal was enorm. Er is dus genoeg interesse. De NOS gaf dat ook aan in haar mail overigens, ze willen zoveel mogelijk honkbal laten zien...quote:Op woensdag 21 november 2007 17:21 schreef oxylus11 het volgende:
Was meer in reactie op:quote:Op donderdag 22 november 2007 01:19 schreef popolon het volgende:
't Gaat hier niet om de competitie maar om het WK.
En de rechten voor korfbal en handbal bijv. zullen wel meevallen lijkt me. Baseball is trouwens een machtige sport om in samenvatting uit te zenden.
In samenvatting is het inderdaad een toffe sport, dat ben ik wel met je eensquote:Op donderdag 22 november 2007 00:43 schreef popolon het volgende:
Nederland is voornamelijk schaatsen, fietsen en voetballen.
Marktaandeel zegt veel zeg. Als er echt niets anders op TV is wordt er misschien wel naar honkbal gekeken. Bovendien is dat exclusief de 5 km. Kijk gewoon naar de kijkcijfers en je ziet het aantal werkelijk geinteresseerden.quote:Op woensdag 21 november 2007 18:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
!
Toch raar dan, dat het marktaandeel van het honkbal (11,3%) hoger was dan dat van alle schaatsafstanden van zaterdag muv de 5 kilometer.
De NOS zou het gewoon uitgezonden hebben als die mogelijkheden er waren. Totaal nutteloze toevoeging aan de discussie.
De tennisbond zit ruimschoots door een miljoen actieve spelers. Daar zenden ze ook niks van uit.quote:Op donderdag 22 november 2007 10:13 schreef oxylus11 het volgende:
De KNSB heeft trouwens 160.00 leden en is dus een belangrijke sportbond in Nederland, nog afgezien van de vele Nederlanders die in hun vrije tijd vuiten de vereniging om aan schaatsen doen. De KNBSB heeft slechts 24000 leden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |