Pave, doe 's normaal.quote:
GOMWquote:Op donderdag 8 november 2007 23:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
Geen dank pijpen hoer anders teffen !
Zou jij niet opteffen?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:24 schreef beroepslurker het volgende:
Zal morgen weleens vragen wat teffen betekent, zal ongetwijfeld wel weer iets in de sexuele sfeer zijn.....
Teffen is zoals beffen alleen dan met een chineesquote:Op donderdag 8 november 2007 23:24 schreef beroepslurker het volgende:
Zal morgen weleens vragen wat teffen betekent, zal ongetwijfeld wel weer iets in de sexuele sfeer zijn.....
Wehehequote:Op donderdag 8 november 2007 23:25 schreef Pavement het volgende:
~kudt weer te hard op mn toetsen bord geragd ! mn vraagteken is een = geworden tyfus !
Herkenbaarquote:Op donderdag 8 november 2007 23:25 schreef Pavement het volgende:
~kudt weer te hard op mn toetsen bord geragd ! mn vraagteken is een = geworden tyfus !
Mits éénarmig en genaamd Hue, Lei of Kiba.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:25 schreef Pavement het volgende:
[..]
Teffen is zoals beffen alleen dan met een chinees
Excuseer in mij woede is dat er bij ingeschoten !quote:Op donderdag 8 november 2007 23:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mits éénarmig en genaamd Hue, Lei of Kiba.
Dán is het teffen.
Ja, dat is me toch een brug, o nee, een Chinese Muur te ver, en ja Ian Nick, ik tief nu op, maak je maar geen zorgen.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:25 schreef Pavement het volgende:
[..]
Teffen is zoals beffen alleen dan met een chinees
Mag ik voorstellen dat je even rechtsonder in je windeauws taakbalk met de taalinstellingen kudt?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:27 schreef Pavement het volgende:
[..]
Excuseer in mij woede is dat er bij ingeschoten !
Ik moet Dhr Nick hierin gelijk geven
quote:?
Weg, nu!quote:Op donderdag 8 november 2007 23:28 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, dat is me toch een brug, o nee, een Chinese Muur te ver, en ja Ian Nick, ik tief nu op, maak je maar geen zorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |