Pave, doe 's normaal.quote:
GOMWquote:Op donderdag 8 november 2007 23:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
Geen dank pijpen hoer anders teffen !
Zou jij niet opteffen?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:24 schreef beroepslurker het volgende:
Zal morgen weleens vragen wat teffen betekent, zal ongetwijfeld wel weer iets in de sexuele sfeer zijn.....
Teffen is zoals beffen alleen dan met een chineesquote:Op donderdag 8 november 2007 23:24 schreef beroepslurker het volgende:
Zal morgen weleens vragen wat teffen betekent, zal ongetwijfeld wel weer iets in de sexuele sfeer zijn.....
Wehehequote:Op donderdag 8 november 2007 23:25 schreef Pavement het volgende:
~kudt weer te hard op mn toetsen bord geragd ! mn vraagteken is een = geworden tyfus !
Herkenbaarquote:Op donderdag 8 november 2007 23:25 schreef Pavement het volgende:
~kudt weer te hard op mn toetsen bord geragd ! mn vraagteken is een = geworden tyfus !
Mits éénarmig en genaamd Hue, Lei of Kiba.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:25 schreef Pavement het volgende:
[..]
Teffen is zoals beffen alleen dan met een chinees
Excuseer in mij woede is dat er bij ingeschoten !quote:Op donderdag 8 november 2007 23:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mits éénarmig en genaamd Hue, Lei of Kiba.
Dán is het teffen.
Ja, dat is me toch een brug, o nee, een Chinese Muur te ver, en ja Ian Nick, ik tief nu op, maak je maar geen zorgen.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:25 schreef Pavement het volgende:
[..]
Teffen is zoals beffen alleen dan met een chinees
Mag ik voorstellen dat je even rechtsonder in je windeauws taakbalk met de taalinstellingen kudt?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:27 schreef Pavement het volgende:
[..]
Excuseer in mij woede is dat er bij ingeschoten !
Ik moet Dhr Nick hierin gelijk geven
quote:?
Weg, nu!quote:Op donderdag 8 november 2007 23:28 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, dat is me toch een brug, o nee, een Chinese Muur te ver, en ja Ian Nick, ik tief nu op, maak je maar geen zorgen.
Power To Da People.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:30 schreef Pavement het volgende:
======0????? YEs !!!
rechtsonder was zelfs weg mn hele taakbalk was pleitequote:Op donderdag 8 november 2007 23:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mag ik voorstellen dat je even rechtsonder in je windeauws taakbalk met de taalinstellingen kudt?
Dat wil nogweleens helpen.
Mocht dat niet het geval zijn:
ctrl+C ctrl+V:
[..]
Agressie for teh winn!quote:Op donderdag 8 november 2007 23:32 schreef Pavement het volgende:
[..]
rechtsonder was zelfs weg mn hele taakbalk was pleite
net zolang raggen tot het weer goed is !
Ik neig naar een kloon ! ik denk dat ik het weet !quote:Op donderdag 8 november 2007 23:28 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, dat is me toch een brug, o nee, een Chinese Muur te ver, en ja Ian Nick, ik tief nu op, maak je maar geen zorgen.
Ik herken die sig van beroepslurkert, maar kan hem nog niet bij de juiste usert plaatsen...quote:Op donderdag 8 november 2007 23:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik neig naar een kloon ! ik denk dat ik het weet !
Maak jezelf bekend of ik doe het !
ik wel en taalgebruik ook.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik herken die sig van beroepslurkert, maar kan hem nog niet bij de juiste usert plaatsen...![]()
Nee, dit is een puick topic.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:35 schreef Disana het volgende:
Is dit het piemel-synchronisatie-zwaaien topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |