Let me suck you!!quote:Op donderdag 8 november 2007 22:16 schreef Pavement het volgende:
Hi im buddie, get down and hit me for a BJ
Anders was je een hele nare homo.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:18 schreef beroepslurker het volgende:
Ian Nick....nog even antwoord op je vraag, ja, ich bin unbeschreiblich Weiblich, gut?
Schuinrechtstegenover.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heel vaag kom je me bekend voor, mij achterbuurman?
Ze hebben het over blowjobs die ze elkaar gaan gevenquote:Op donderdag 8 november 2007 22:18 schreef Lobasca het volgende:
Waar hadden we het over, engerds?
had net een nr voor je gepost ! kipnugget !quote:Op donderdag 8 november 2007 22:18 schreef Lobasca het volgende:
Waar hadden we het over, engerds?
Je moet Pave pijpen als je erbij wil horen.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:21 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ze hebben het over blowjobs die ze elkaar gaan geven![]()
I already did.. want morequote:Op donderdag 8 november 2007 22:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je moet Pave pijpen als je erbij wil horen.
gaarne zachtjes bij het randje, en niet klagen ik waarschuw niet wees klaar om te ontvangenquote:Op donderdag 8 november 2007 22:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je moet Pave pijpen als je erbij wil horen.
99 Nenaquote:Op donderdag 8 november 2007 22:21 schreef Pavement het volgende:
[..]
had net een nr voor je gepost ! kipnugget !
It ain't you.. hij keek me gister zo verliefd aan.. en zei op alles ja!!quote:
Spuit 29!quote:Op donderdag 8 november 2007 22:24 schreef Pavement het volgende:
[..]
gaarne zachtjes bij het randje, en niet klagen ik waarschuw niet wees klaar om te ontvangen
Toontje je buurman ?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
It ain't you.. hij keek me gister zo verliefd aan.. en zei op alles ja!!![]()
En dat met dit deprimerende weer, die is wel erg ver heen.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
It ain't you.. hij keek me gister zo verliefd aan.. en zei op alles ja!! [afbeelding]
29 meter net ff getest, zit bij de vrijwillige brandweer !quote:
Maar..als ik me goed herinner.. wil jij de vader van mijn kind)eren worden=!quote:Op donderdag 8 november 2007 22:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En dat met dit deprimerende weer, die is wel erg ver heen.
One does one's bestquote:Op donderdag 8 november 2007 22:24 schreef Pavement het volgende:
[..]
gaarne zachtjes bij het randje, en niet klagen ik waarschuw niet wees klaar om te ontvangen
vergeet niet te vermelden dit ik alle rechten heb en dus alles mag filmen en publicerenquote:Op donderdag 8 november 2007 22:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar..als ik me goed herinner.. wil jij de vader van mijn kind)eren worden=!
That´s what I like about you )helaas niet op youtube te vinden'!quote:Op donderdag 8 november 2007 22:29 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het natuurlijk wel zeer aantrekkelijk voor mij![]()
Geeft mijn nick trouwens een heel "aparte" betekenis besef ik nu...quote:
Ja ja!quote:Op donderdag 8 november 2007 22:34 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Geeft mijn nick trouwens een heel "aparte" betekenis besef ik nu...
http://www.youtube.com/watch?v=KrJp9qrWPNUquote:Op donderdag 8 november 2007 22:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
That´s what I like about you )helaas niet op youtube te vinden'!
you go girl Lurk the night awayquote:Op donderdag 8 november 2007 22:34 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Geeft mijn nick trouwens een heel "aparte" betekenis besef ik nu...
Babe!quote:Op donderdag 8 november 2007 22:36 schreef Pavement het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=KrJp9qrWPNU![]()
Mevr, Pave een paar dagjes on route darling?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:38 schreef Pavement het volgende:
[..]
you go girl Lurk the night away![]()
quote:
So have Iquote:Op donderdag 8 november 2007 22:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
Als ik de % in mn kraag heb dans ik echt als een josti op dit soort muziek, mensen lachen me dan uit maar heb mn eigen wereld en de volgende dag hoofdpijn
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mevr, Pave een paar dagjes on route darling?![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
So have I![]()
![]()
![]()
![]()
Je leeft maar één keer!
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat jij daarna "downtown" gaat lekker dingquote:Op donderdag 8 november 2007 22:38 schreef Pavement het volgende:
[..]
you go girl Lurk the night away![]()
Niet, maar het staat wel tof.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:43 schreef debuurvrouw het volgende:
hoe zinvol is een tvp als ik nu naar bed ga?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=GRK0ZeMB4gIquote:Op donderdag 8 november 2007 22:42 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat jij daarna "downtown" gaat lekker ding![]()
Hoef je morgen iig niet in de gesloten topics naar de SC te zoeken, kun je gewoon naar je MyAT om bij te lezenquote:Op donderdag 8 november 2007 22:43 schreef debuurvrouw het volgende:
hoe zinvol is een tvp als ik nu naar bed ga?![]()
Hoi Leandra!quote:Op donderdag 8 november 2007 22:45 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Hoef je morgen iig niet in de gesloten topics naar de SC te zoeken, kun je gewoon naar je MyAT om bij te lezen![]()
Truste![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:44 schreef Lobasca het volgende:
[quote]Op donderdag 8 november 2007 22:41 schreef Pavement het volgende:
[..]
nee, ging net naar bed
![]()
pave volgt zo maar![]()
[/quotePartytime]nix er van...
http://www.youtube.com/watch?v=WBniebL55bw
Tief op met die shit!quote:Op donderdag 8 november 2007 22:53 schreef Pavement het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=fvFqiU_Zd0U![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 8 november 2007 23:01 schreef beroepslurker het volgende:
Nou, ik neem aan dat ik nu wel ontgroend ben? Kan ik rustig gaan slapen nu, mijn mond is best moe hoor.....hoop dat e.e.a. naar volle tevredenheid was. Voor klachten: schrijf naar de Nationale Ombudsman en val mij er niet mee lastig alsjeblieft. Daaaag allemaal!!!!!!
Truste lieve Blurkquote:Op donderdag 8 november 2007 23:01 schreef beroepslurker het volgende:
Nou, ik neem aan dat ik nu wel ontgroend ben? Kan ik rustig gaan slapen nu, mijn mond is best moe hoor.....hoop dat e.e.a. naar volle tevredenheid was. Voor klachten: schrijf naar de Nationale Ombudsman en val mij er niet mee lastig alsjeblieft. Daaaag allemaal!!!!!!
Die Brian is echt gek, Huub loopt naar Jaap en verteld hem het geheim van Lieke,quote:Op donderdag 8 november 2007 23:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Mensen met zo'n hysterische Brian moet exit UI.![]()
Cos topic 3 x naar linksquote:Op donderdag 8 november 2007 23:20 schreef Pavement het volgende:
[..]
Die Brian is echt gek, Huub loopt naar Jaap en verteld hem het geheim van Lieke,
quote:
Geen dank pijpen hoer anders teffen !quote:
Pave, doe 's normaal.quote:
GOMWquote:Op donderdag 8 november 2007 23:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
Geen dank pijpen hoer anders teffen !
Zou jij niet opteffen?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:24 schreef beroepslurker het volgende:
Zal morgen weleens vragen wat teffen betekent, zal ongetwijfeld wel weer iets in de sexuele sfeer zijn.....
Teffen is zoals beffen alleen dan met een chineesquote:Op donderdag 8 november 2007 23:24 schreef beroepslurker het volgende:
Zal morgen weleens vragen wat teffen betekent, zal ongetwijfeld wel weer iets in de sexuele sfeer zijn.....
Wehehequote:Op donderdag 8 november 2007 23:25 schreef Pavement het volgende:
~kudt weer te hard op mn toetsen bord geragd ! mn vraagteken is een = geworden tyfus !
Herkenbaarquote:Op donderdag 8 november 2007 23:25 schreef Pavement het volgende:
~kudt weer te hard op mn toetsen bord geragd ! mn vraagteken is een = geworden tyfus !
Mits éénarmig en genaamd Hue, Lei of Kiba.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:25 schreef Pavement het volgende:
[..]
Teffen is zoals beffen alleen dan met een chinees
Excuseer in mij woede is dat er bij ingeschoten !quote:Op donderdag 8 november 2007 23:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mits éénarmig en genaamd Hue, Lei of Kiba.
Dán is het teffen.
Ja, dat is me toch een brug, o nee, een Chinese Muur te ver, en ja Ian Nick, ik tief nu op, maak je maar geen zorgen.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:25 schreef Pavement het volgende:
[..]
Teffen is zoals beffen alleen dan met een chinees
Mag ik voorstellen dat je even rechtsonder in je windeauws taakbalk met de taalinstellingen kudt?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:27 schreef Pavement het volgende:
[..]
Excuseer in mij woede is dat er bij ingeschoten !
Ik moet Dhr Nick hierin gelijk geven
quote:?
Weg, nu!quote:Op donderdag 8 november 2007 23:28 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, dat is me toch een brug, o nee, een Chinese Muur te ver, en ja Ian Nick, ik tief nu op, maak je maar geen zorgen.
Power To Da People.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:30 schreef Pavement het volgende:
======0????? YEs !!!
rechtsonder was zelfs weg mn hele taakbalk was pleitequote:Op donderdag 8 november 2007 23:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mag ik voorstellen dat je even rechtsonder in je windeauws taakbalk met de taalinstellingen kudt?
Dat wil nogweleens helpen.
Mocht dat niet het geval zijn:
ctrl+C ctrl+V:
[..]
Agressie for teh winn!quote:Op donderdag 8 november 2007 23:32 schreef Pavement het volgende:
[..]
rechtsonder was zelfs weg mn hele taakbalk was pleite
net zolang raggen tot het weer goed is !
Ik neig naar een kloon ! ik denk dat ik het weet !quote:Op donderdag 8 november 2007 23:28 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, dat is me toch een brug, o nee, een Chinese Muur te ver, en ja Ian Nick, ik tief nu op, maak je maar geen zorgen.
Ik herken die sig van beroepslurkert, maar kan hem nog niet bij de juiste usert plaatsen...quote:Op donderdag 8 november 2007 23:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik neig naar een kloon ! ik denk dat ik het weet !
Maak jezelf bekend of ik doe het !
ik wel en taalgebruik ook.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik herken die sig van beroepslurkert, maar kan hem nog niet bij de juiste usert plaatsen...![]()
Nee, dit is een puick topic.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:35 schreef Disana het volgende:
Is dit het piemel-synchronisatie-zwaaien topic?
Als jullie in het noorden ff bukken dan zwaai ik m ff rondquote:Op donderdag 8 november 2007 23:35 schreef Disana het volgende:
Is dit het piemel-synchronisatie-zwaaien topic?
Ik had het over synchronisatiezwaaien.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:36 schreef Pavement het volgende:
[..]
Als jullie in het noorden ff bukken dan zwaai ik m ff rond
Wil graagt mee doen. Wie kan ik op zijn bek rammenquote:
mn ballen incluis !quote:Op donderdag 8 november 2007 23:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had het over synchronisatiezwaaien.
Doe maar een voorstel.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Wil graagt mee doen. Wie kan ik op zijn bek rammen![]()
Tis een open vraag sukkel. Maar jij bent wel een gegadigequote:
billen ook bon ?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:42 schreef petraa het volgende:
Hoi en ik WIL NIET OP ME BEK GESLAGEN WORDEN
Je vraagd er wel omquote:Op donderdag 8 november 2007 23:42 schreef petraa het volgende:
Hoi en ik WIL NIET OP ME BEK GESLAGEN WORDEN
Ik hoor bij de knokploeg, doos.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis een open vraag sukkel. Maar jij bent wel een gegadige![]()
vuist erin ?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja, ik wil gewoon niet geslagen worden.
Ga ik doenquote:Op donderdag 8 november 2007 23:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hoor bij de knokploeg, doos.![]()
Neem even een wormenpil om rustig te worden.![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 23:48 schreef Talitha het volgende:
Wil iemand mij ff naar bed sturen?
Thalita hup naar je nest!quote:Op donderdag 8 november 2007 23:48 schreef Talitha het volgende:
Sodeflikker de fuck op naar bed, Lithskiquote:Op donderdag 8 november 2007 23:48 schreef Talitha het volgende:
Ik slaap wel lekker nuquote:
quote:
Wil je me nog een verhaaltje voorlezen dan?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sodeflikker de fuck op naar bed, Lithski![]()
![]()
Tuurlijk, waarover?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wil je me nog een verhaaltje voorlezen dan?![]()
Trusten Popeye.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:54 schreef Pavement het volgende:
[..]
als ik spinazi eet wel, truste iedereen !
![]()
Heul niet vriendelijkquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:00 schreef Talitha het volgende:
[..]
Lithski was je aan het antwoorden in FB.
Ohhh sorry, we hebben hier in de stad een drumband die Thalita heet.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nope, die H hoort een stukkie verderop.
Wehehe,quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:01 schreef Talitha het volgende:
[..]
Iets over boze stiefmodjes en weesgifjes.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Ohhh sorry, we hebben hier in de stad een drumband die Thalita heet.
Maar nu ff correctie:
Talitha NAAR JE NEST
quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wehehe,
Blauwkapje en de grote boze Kutuser?
Wehehequote:Op vrijdag 9 november 2007 00:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Gert als lief klein meisje. Ik zie het helemaal voor me.
Waarom is dit in jezusnaam een kuttopic?quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:08 schreef Veulen het volgende:
Navond,
Wat een kut topic.![]()
Iemand al natte voeten of een dakpan voor z'n smoel gehad?
Ik wil sensasie
Je hebt gelijk... Het is een lullen topicquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom is dit in jezusnaam een kuttopic?
Muhmuhmuh!quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je hebt gelijk... Het is een lullen topic![]()
Wat!?quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat vind ik ik zo smerig klinken lezen.
Jij kom ook alleen maar dit topic vervuilen met zwaaien!quote:
Spuit 11 !!quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Jij kom ook alleen maar dit topic vervuilen met zwaaien!![]()
Sophietjequote:Op vrijdag 9 november 2007 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Spuit 11 !!
Ik loop hier al weken allerlei ouwe shitnummers te promoten en Sophie aan te prijzen.![]()
Vooral shit en groente jaquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:35 schreef Gert het volgende:
Spuit 11 !!
Ik loop hier al weken allerlei ouwe shitnummers te promoten en Sophie aan te prijzen.![]()
Wtf,quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Boh, boh, boh.
Ging jij niet slapen?
Boh, boh, boh...
Ja denk dat je gelijk hebt.. Maar is niet sooooquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ben je zo dronken na je uurtjes kroeg?
Logisch dusquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:43 schreef Soury het volgende:
Ja denk dat je gelijk hebt.. Maar is niet soooo![]()
Als de kat van huis is piepen de muizen........Hoe ga jij dat nu oplossen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja denk dat je gelijk hebt.. Maar is niet soooo![]()
En paardenvleeskroketten.quote:
De wereld staat ff op zijn kopquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als de kat van huis is piepen de muizen........Hoe ga jij dat nu oplossen?
Als je er 25 in 1 minuut kan opeten krijg je van mij een jaar voorraad.quote:
En recht uit het vet z'n bekkie in.....quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als je er 25 in 1 minuut kan opeten krijg je van mij een jaar voorraad.
Wel even zelf slachten![]()
Nou heb je een heleboel blote dames in je ava, maar jij durft alleen naar je pijp te kijken?quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En recht uit het vet z'n bekkie in.....![]()
Prima, Sophie is al bezig om voor me uit te vinden waar de paarden staan.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als je er 25 in 1 minuut kan opeten krijg je van mij een jaar voorraad.
Wel even zelf slachten![]()
Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Drink dan ook met mate......![]()
Oeh, ze is nog slim ookquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Prima, Sophie is al bezig om voor me uit te vinden waar de paarden staan.![]()
[ afbeelding ]
Nee hoor, ik zit er ook regelmatig aan te sjorren.....quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nou heb je een heleboel blote dames in je ava, maar jij durft alleen naar je pijp te kijken?![]()
Dat duurt nog wel even dusquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:56 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Doe mij de Dame maar....quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:56 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat schijnt ook te helpen bij slapeloosheid toch?quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zit er ook regelmatig aan te sjorren.....![]()
Jep, als je het maar lang genoeg doet, wordt je vanzelf doodmoe.....quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat schijnt ook te helpen bij slapeloosheid toch?![]()
Mijn anatomie is niet echt geschikt voor sjorren.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jep, als je het maar lang genoeg doet, wordt je vanzelf doodmoe.....
quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jep, als je het maar lang genoeg doet, wordt je vanzelf doodmoe.....
Je hebt toch wel handen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mijn anatomie is niet echt geschikt voor sjorren.![]()
Maar ik had toch ook niet gezegd dat jij dat moest doenquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mijn anatomie is niet echt geschikt voor sjorren.![]()
Ja goeie vraagquote:
Twee stuks ja.quote:
Nou lekker dan.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar ik had toch ook niet gezegd dat jij dat moest doen![]()
Het is toch waarachtig wel de bedoeling dat ik in slaap moet vallen van moeheid en niet jij.
Nou vooruit dan maar.....doe es een bod, dan ga er over nadenken.......quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nou lekker dan.Of juist niet dus.
![]()
Ik geloof dat ik nu wel moe genoeg ben om te slapen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar.....doe es een bod, dan ga er over nadenken.......![]()
Slaap lekker Talitha.....quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik nu wel moe genoeg ben om te slapen.
Trusten!![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 05:05 schreef Lobasca het volgende:
Er heeft iemand met mijn account lopen posten.. zie ik!!
Hardstikke serieus..quote:Op vrijdag 9 november 2007 05:17 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Is het serieus?![]()
Weet iemand je pw dan?
zou die sowieso ff snel wijzigen.
Sorry..was ff druk.. Geen idee..quote:Op vrijdag 9 november 2007 05:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja (dat wil zeggen, ik ben wéér wakker). Waar is de boef. We grijpen hem in zijn kraag!
quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:49 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, en dat zonder Tieten in de TT??![]()
het helpt wel, een tvp..Goeiemorgen
![]()
Check je PM even. En wijzig je password.quote:
Ze was geweaun dronken ende starnakel zatquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Check je PM even. En wijzig je password.![]()
Even voor mijn plezier.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:02 schreef Gert het volgende:
Die Super Storm trouwens... iemand überhaupt nog wat gemerkt behalve dat het een beetje waaide?
Hier is het gewoon zonnig momenteel, met een fris zeewindje. OK, er liggen her en der onderste boven gewaaide auto's op de weg.
Maar dat geeft niet want de mijne zit er niet bij.
Maar die superstorm is voorspeld door iemand die er fuck all verstand van heeft?quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die superstorm is voorspeld voor het einde van deze maand. Deze storm was ook voorspeld, maar dan als gewone najaarstorm. Met een dag of tien zal die andere moeten komen.
Goedemiddag allemaal, nou Ian, het stormt hier behoorlijk bij (wind)vlagen, en vannacht was het bar en boos, dus iets klopt er wel van de voorspellingen hoor...en nu hagelt het ook nog, kortom, álles komt uitquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Even voor mijn plezier.
Die superstorm hé, dat gerucht kwam toch omdat fucking Piet Paulusma (of all people) een stukje van een of andere gast op zijn weblog had gezet? En dat menschen die verstand hebben van het weer dan gingen zeggen dat het fuck all nergens op slaat? Dus dat Piet en die mongool de enige waren die het zeiden?
En dat de krant er toen lucht van kreeg?
En dat we daarna allemaal bang moesten zijn enzo?
Jongen, ik heb het over die zogenaamde superstorm.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:22 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Goedemiddag allemaal, nou Ian, het stormt hier behoorlijk bij (wind)vlagen, en vannacht was het bar en boos, dus iets klopt er wel van de voorspellingen hoor...en nu hagelt het ook nog, kortom, álles komt uit![]()
Jongen????quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jongen, ik heb het over die zogenaamde superstorm.
En wedden dat het weer hier "kutter" is?
Schijnt een engelsman te zijn die activiteit van de zon meteorologisch vertaald. Heeft vaker bizarre dingen voorspeld die niet uitkwamen las ik. We wachten gewoon deze maand af en zien wel wat er komt. Met deze storm had hij alvast wel gelijk!quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar die superstorm is voorspeld door iemand die er fuck all verstand van heeft?
Ik heb afgelopen dinsdag een Nederlandsche krant gekocht op Amsterdam Centraal (AD was het geloof ik) en daar stond in dat ongeveer iedereen die er wél wat vanaf weet geen idee had waar die idioten het vandaan halen.
Had hij zéker, ik ben blij met de dijkenquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Schijnt een engelsman te zijn die activiteit van de zon meteorologisch vertaald. Heeft vaker bizarre dingen voorspeld die niet uitkwamen las ik. We wachten gewoon deze maand af en zien wel wat er komt. Met deze storm had hij alvast wel gelijk!
Ach... een béétje extra alertheid is niet zo raar, in een land waar al een keer een hele provincie is ondergelopen met bijna 2000 doden tot gevolg.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Stelletje mietjes.
Beetje wind en hagel en meteen huilen![]()
Kom maar sneeuw scheppen hier over een paar weken als het allemaal zo klote is.![]()
Als ik in de vergadering wat hoor zal ik het doorgeven.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach... een béétje extra alertheid is niet zo raar, in een land waar al een keer een hele provincie is ondergelopen met bijna 2000 doden tot gevolg.
Aan de andere kant, we zijn ook niet meer alert aan de grens met de óósterburen, terwijl het daar toch ook een keer goed mis is gegaan. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
#Care.
Kloontjes hebben geen recht op een eigen identiteit.
had vast een winterversie gemaaktquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik in de vergadering wat hoor zal ik het doorgeven.![]()
Voorlopig hoeven jullie je tot volgend jaar April geen zorgen te maken![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hij lijk meer op "pompen of verzuipen"quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:17 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
had vast een winterversie gemaakt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:17 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
had vast een winterversie gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Misschien kan Frau Eva een dasje en wantjes voor hem breienquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Arme Dolfje.
Wat zal hij het koud hebben.![]()
Echter, dapper Sieg Heilt hij voort. Wat een man.![]()
Blurkiequote:Op vrijdag 9 november 2007 14:35 schreef beroepslurker het volgende:
Hallo Lobasca!
Hoe weet jij dat ik brei?quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:35 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Misschien kan Frau Eva een dasje en wantjes voor hem breien![]()
Kijk anders even hier:quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar die superstorm is voorspeld door iemand die er fuck all verstand van heeft?
Ik heb afgelopen dinsdag een Nederlandsche krant gekocht op Amsterdam Centraal (AD was het geloof ik) en daar stond in dat ongeveer iedereen die er wél wat vanaf weet geen idee had waar die idioten het vandaan halen.
Geniale shit weerquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Arme Dolfje.
Wat zal hij het koud hebben.![]()
Echter, dapper Sieg Heilt hij voort. Wat een man.![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:13 schreef beroepslurker het volgende:
Het leven is hard....en Ian_Nick helemaal
Het is echt wel een kloontje, hoorquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:35 schreef debuurvrouw het volgende:
En toch heb ik het gevoel dat ik je ergens van ken.....
BB? kan dat??
Vroeg je dat aan mij, Buurvrouw? Ik denk niet dat je me kent van BB, want ik was daar geen poster, maar vind dit veel leuker! Vind jullie humor hier top!quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:35 schreef debuurvrouw het volgende:
En toch heb ik het gevoel dat ik je ergens van ken.....
BB? kan dat??
Écht niet, en ik weet ook niet hoe ik je kan overtuigen van het tegendeel. Ik heb heel lang hier meegelezen en uiteindelijk de stoute schoenen aangetrokken en gaan posten, hoewel ik het best eng vond, omdat ik dacht dat dit een nogal elitair clubje was. Ik denk dat ik de pech heb dat ik veel op een andere poster lijk, tja, daar kan ik ook niets aan doen toch?quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is echt wel een kloontje, hoor![]()
elitair?quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:49 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Écht niet, en ik weet ook niet hoe ik je kan overtuigen van het tegendeel. Ik heb heel lang hier meegelezen en uiteindelijk de stoute schoenen aangetrokken en gaan posten, hoewel ik het best eng vond, omdat ik dacht dat dit een nogal elitair clubje was. Ik denk dat ik de pech heb dat ik veel op een andere poster lijk, tja, daar kan ik ook niets aan doen toch?
quote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
je sig komt me zeer bekend voor. Mar kan niet meer bedenken van wie.....quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:43 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Vroeg je dat aan mij, Buurvrouw? Ik denk niet dat je me kent van BB, want ik was daar geen poster, maar vind dit veel leuker! Vind jullie humor hier top!
Hoi Parisquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:57 schreef Paris_Texas het volgende:
Vrijdagmiddag 5 voor 5... en het gaat weer lekker NOT
[..]
Elitairquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:49 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Écht niet, en ik weet ook niet hoe ik je kan overtuigen van het tegendeel. Ik heb heel lang hier meegelezen en uiteindelijk de stoute schoenen aangetrokken en gaan posten, hoewel ik het best eng vond, omdat ik dacht dat dit een nogal elitair clubje was. Ik denk dat ik de pech heb dat ik veel op een andere poster lijk, tja, daar kan ik ook niets aan doen toch?
Want jij hebt haar gemaakt?quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:58 schreef Lobasca het volgende:
Ik ben de enige die weet dat Blurkie wel echt is...
Oi PT.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:57 schreef Paris_Texas het volgende:
Vrijdagmiddag 5 voor 5... en het gaat weer lekker NOT
[..]
Kloons zijn toch ook echt....quote:
Kennelijk nog niet helemaalquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Hopelijk was dit weer genoeg geemmer met de server...![]()
Wat bedoel je met sig? Staat dat in mijn profiel?quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je sig komt me zeer bekend voor. Mar kan niet meer bedenken van wie.....![]()
Oeh...je lijkt wel op mequote:Op vrijdag 9 november 2007 17:07 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Wat bedoel je met sig? Staat dat in mijn profiel?
Die zin die onder iedere post staat die je doetquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:07 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
quote:...een cynicus is iemand die overal de prijs, en nergens de waarde van kent...Oscar Wilde
nice tryquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:07 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Heb je al andere streams geprobeerd??quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:08 schreef lillkiss het volgende:
kan iemand mij misschien helpen met mn vraag bij problemen met streams?
HiDiHo. Maar weet niet waar ie uithangt nu..quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:08 schreef lillkiss het volgende:
Je kan het proberen, maar misschien zijn er andere topics geschikter voor?quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:08 schreef lillkiss het volgende:
O, bedankt! Ik dacht dat het verplicht was om een citaat te plaatsen, heb me gek gezocht....quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:08 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Die zin die onder iedere post staat die je doet
In jouw geval deze dus:
[..]
Alsof iemand hier in gaat trappenquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:07 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nee, mis hem!quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
HiDiHo. Maar weet niet waar ie uithangt nu..![]()
Ze zijn hier zo wantrouwend, told you...quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:11 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
O, bedankt! Ik dacht dat het verplicht was om een citaat te plaatsen, heb me gek gezocht....![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze zijn hier zo wantrouwend, told you...![]()
"ze" ?quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ze zijn hier zo wantrouwend, told you...![]()
Ik dacht zelf eerst dat het WJ was....quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
"ze" ?![]()
ik wil ook in het PM clubje![]()
NEE !quote:
Ik was ook een kloon, trek het je niet aan...quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:14 schreef beroepslurker het volgende:
Een échte ballotage-commissie hier....pffffff
quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:14 schreef beroepslurker het volgende:
Wat is je msn?quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:14 schreef beroepslurker het volgende:
Ah, Bon, jij bent geen kloon....quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik was ook een kloon, trek het je niet aan...![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
HiDiHo. Maar weet niet waar ie uithangt nu..![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ah, Bon, jij bent geen kloon....![]()
JA LUISTER IS EFFE NAAR DE VICE VOORZITTER VAN DEZE ORGANISATIE OFZO!quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je doet toch leuk mee?!
je had ook genegeerd kunnen worden...![]()
Maar wat Ian zegt, stel je ff voor dan...![]()
Die kale superdude?quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JA LUISTER IS EFFE NAAR DE VICE VOORZITTER VAN DEZE ORGANISATIE OFZO!
zei je wat?quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JA LUISTER IS EFFE NAAR DE VICE VOORZITTER VAN DEZE ORGANISATIE OFZO!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |