Let me suck you!!quote:Op donderdag 8 november 2007 22:16 schreef Pavement het volgende:
Hi im buddie, get down and hit me for a BJ
Anders was je een hele nare homo.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:18 schreef beroepslurker het volgende:
Ian Nick....nog even antwoord op je vraag, ja, ich bin unbeschreiblich Weiblich, gut?
Schuinrechtstegenover.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heel vaag kom je me bekend voor, mij achterbuurman?
Ze hebben het over blowjobs die ze elkaar gaan gevenquote:Op donderdag 8 november 2007 22:18 schreef Lobasca het volgende:
Waar hadden we het over, engerds?
had net een nr voor je gepost ! kipnugget !quote:Op donderdag 8 november 2007 22:18 schreef Lobasca het volgende:
Waar hadden we het over, engerds?
Je moet Pave pijpen als je erbij wil horen.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:21 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ze hebben het over blowjobs die ze elkaar gaan geven![]()
I already did.. want morequote:Op donderdag 8 november 2007 22:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je moet Pave pijpen als je erbij wil horen.
gaarne zachtjes bij het randje, en niet klagen ik waarschuw niet wees klaar om te ontvangenquote:Op donderdag 8 november 2007 22:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je moet Pave pijpen als je erbij wil horen.
99 Nenaquote:Op donderdag 8 november 2007 22:21 schreef Pavement het volgende:
[..]
had net een nr voor je gepost ! kipnugget !
It ain't you.. hij keek me gister zo verliefd aan.. en zei op alles ja!!quote:
Spuit 29!quote:Op donderdag 8 november 2007 22:24 schreef Pavement het volgende:
[..]
gaarne zachtjes bij het randje, en niet klagen ik waarschuw niet wees klaar om te ontvangen
Toontje je buurman ?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
It ain't you.. hij keek me gister zo verliefd aan.. en zei op alles ja!!![]()
En dat met dit deprimerende weer, die is wel erg ver heen.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
It ain't you.. hij keek me gister zo verliefd aan.. en zei op alles ja!! [afbeelding]
29 meter net ff getest, zit bij de vrijwillige brandweer !quote:
Maar..als ik me goed herinner.. wil jij de vader van mijn kind)eren worden=!quote:Op donderdag 8 november 2007 22:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
En dat met dit deprimerende weer, die is wel erg ver heen.
One does one's bestquote:Op donderdag 8 november 2007 22:24 schreef Pavement het volgende:
[..]
gaarne zachtjes bij het randje, en niet klagen ik waarschuw niet wees klaar om te ontvangen
vergeet niet te vermelden dit ik alle rechten heb en dus alles mag filmen en publicerenquote:Op donderdag 8 november 2007 22:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar..als ik me goed herinner.. wil jij de vader van mijn kind)eren worden=!
That´s what I like about you )helaas niet op youtube te vinden'!quote:Op donderdag 8 november 2007 22:29 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het natuurlijk wel zeer aantrekkelijk voor mij![]()
Geeft mijn nick trouwens een heel "aparte" betekenis besef ik nu...quote:
Ja ja!quote:Op donderdag 8 november 2007 22:34 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Geeft mijn nick trouwens een heel "aparte" betekenis besef ik nu...
http://www.youtube.com/watch?v=KrJp9qrWPNUquote:Op donderdag 8 november 2007 22:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
That´s what I like about you )helaas niet op youtube te vinden'!
you go girl Lurk the night awayquote:Op donderdag 8 november 2007 22:34 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Geeft mijn nick trouwens een heel "aparte" betekenis besef ik nu...
Babe!quote:Op donderdag 8 november 2007 22:36 schreef Pavement het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=KrJp9qrWPNU![]()
Mevr, Pave een paar dagjes on route darling?quote:Op donderdag 8 november 2007 22:38 schreef Pavement het volgende:
[..]
you go girl Lurk the night away![]()
quote:
So have Iquote:Op donderdag 8 november 2007 22:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
Als ik de % in mn kraag heb dans ik echt als een josti op dit soort muziek, mensen lachen me dan uit maar heb mn eigen wereld en de volgende dag hoofdpijn
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mevr, Pave een paar dagjes on route darling?![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
So have I![]()
![]()
![]()
![]()
Je leeft maar één keer!
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat jij daarna "downtown" gaat lekker dingquote:Op donderdag 8 november 2007 22:38 schreef Pavement het volgende:
[..]
you go girl Lurk the night away![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |