Ach, onze eerste sparwedstrijd terwijl we de dag ervoor gingen drinkenquote:Op woensdag 30 januari 2008 22:16 schreef ocf81 het volgende:
het is geloof ik niet bijzonder snel, maar voor 3k is het ook niet te langzaam denk ik.
Met storm mee zeker en allemaal zware overgangsroeiers?quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:23 schreef Thrawn het volgende:
Snelle clubacht zit op de Gyas-Hunze (2800) ergens rond de 9 minuten bij wind mee. Nu weet ik niet wat de weersomstandigheden waren, maar het lijkt erop dat je nog wat harder moet
We roeien nog niet zo lang samen en we hadden 's ochtends al een training van 2 uur gehadquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:23 schreef Thrawn het volgende:
Snelle clubacht zit op de Gyas-Hunze (2800) ergens rond de 9 minuten bij wind mee. Nu weet ik niet wat de weersomstandigheden waren, maar het lijkt erop dat je nog wat harder moet
De euros-clubacht heeft in 2006 9:00.5 gevaren met 5 2e- en 3e-jaars clubroeiers, en 3 beginneling lichte pikken. Gemiddeld gewicht een kilotje of 75, zo bijzonder is het dus niet.quote:Op donderdag 31 januari 2008 10:03 schreef De_Brok het volgende:
[..]
Met storm mee zeker en allemaal zware overgangsroeiers?
Maar dat was op het einde van het seizoen denk ik? In ieder geval niet de eerste (sparrings) wedstrijd?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:09 schreef Thrawn het volgende:
[..]
De euros-clubacht heeft in 2006 9:00.5 gevaren met 5 2e- en 3e-jaars clubroeiers, en 3 beginneling lichte pikken. Gemiddeld gewicht een kilotje of 75, zo bijzonder is het dus niet.
Mooie tijd dan denk ikquote:Op vrijdag 1 februari 2008 13:10 schreef Thrawn het volgende:
Dat was dus op de gyas-hunze, de eerste wedstrijd voor clubachten. 11 feburari in dit geval.
Aan welke ploeg doet me dit toch denken....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 14:31 schreef Sjobber het volgende:
vlammen, aan gort varen van het veld.
Aegir had trainingsweekend bij RIC ?quote:Op maandag 18 februari 2008 22:13 schreef Pluizel het volgende:
Uiteindelijk de gyas hunze toch niet gestart... Zaterdag is mijn ploeg wel gestart maar dat was 's middags en toen moest ik werken, en zondag kon heel aegir niet starten ivm ijs. Groot succes dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |