abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55129359
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 21:09 schreef nogeenmaarten het volgende:

[..]

houd het eens 'gezellig'.
dat jij zoveel van je tijd in de roeisport wilt steken is zeer goed! (echt dat meen ik), maar reken anderen er alstublieft niet op af als ze daartoe niet bereid zijn.
Dat is dus de grap: Sjobber steekt minstens zoveel tijd in zijn roeicarriere...
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 15:30 schreef Sjobber het volgende:

[..]

Heeft Els toch netjes gedaan

En die Hamburger... pffft. Goed, 1 tiende is vast zuur voor hem
net als Riemenfeut; lijkt me toch wat telleurstellend. Goed, ik trek het niet majah

Ook niet het gewenste resultaat voor Brok zo te zien. Zonde. Maar damn, wat lijken al die N velden snel eigenlijk.
Els is een ergo-koningin!

Mijn resultaat was niet bepaald optimaal nee, die hal was toch wat minder relax dan ik had gehoopt. Respect voor mensen die dáár PR's noteren.
pi_55129819
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 19:05 schreef De_Brok het volgende:

[..]
Dat is dus de grap: Sjobber steekt minstens zoveel tijd in zijn roeicarriere...
[..]
Grapjas. Niets roeicarriere; roeien is puur als training voor het NKtrappenlopen

Maar tegenwoordig zit ik amper 2x in de week op het water, dus het valt nog enigszins mee. En fitness is meer -net als zwemmen en hardlopen- voor de algemene lichaamsontwikkeling.

Magoed, nu we die ergometers op slides hebben zal ik die eens wat vaker op gaan zoeken denk ik. Toch wel leuk spul
Al moet ik daar wat sneller in het einde van de recover zijn dan dat ik in de boot ben. Net als het uittrappen, je moet meteen volle bak wil je druk pakken. Magoed, dat was me 1ste ervaring met dat ding...
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
pi_55129849
Heb mensen kapot zien gaan in die hal! Heb overigens wel respect voor de mensen die dit starten ! zelf zou ik dit echt niet kunnen !

Iemand nog het eerstejaarsveld gezien van de dames? Dat orca-meisje dat 2k 1.43/1.44 heeft getrapt? Jeetje zeg!!!
pi_55133559
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 19:29 schreef nanana het volgende:
Heb mensen kapot zien gaan in die hal! Heb overigens wel respect voor de mensen die dit starten ! zelf zou ik dit echt niet kunnen !

Iemand nog het eerstejaarsveld gezien van de dames? Dat orca-meisje dat 2k 1.43/1.44 heeft getrapt? Jeetje zeg!!!
Ze kwam net iets boven de 7.00 uit en dus 1.45 maar zeker veel respect daarvoor.
Het eerste jaars ' record' staat op naam van Hurnet met 6.59 en ik had al vernomen dat ze daar voor ging.
Net niet dus maar als je bedenkt dat Hurnet 2 jaar later 6.30 trapte kun je de prestatie nog beter op waarde schatten.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_55148424
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 21:34 schreef pullup het volgende:

[..]

Ze kwam net iets boven de 7.00 uit en dus 1.45 maar zeker veel respect daarvoor.
Het eerste jaars ' record' staat op naam van Hurnet met 6.59 en ik had al vernomen dat ze daar voor ging.
Net niet dus maar als je bedenkt dat Hurnet 2 jaar later 6.30 trapte kun je de prestatie nog beter op waarde schatten.
En het feit dat Hurnet 80+ weegt en het meisje in kwestie, naar ik heb vernomen, 70.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_55149680
Ha, daar is de razende reporter
Proteus-Eretes EJL2007: http://www.ejl2007.nl
pi_55154105
quote:
Op zondag 9 december 2007 16:52 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

En het feit dat Hurnet 80+ weegt en het meisje in kwestie, naar ik heb vernomen, 70.
Exact Een toptalent. Ik heb het een paar jaar geleden bij een licht meisje van Orca ook gezien. Die deed op 58 kilo in haar eerste jaar meen ik 7.09 in april maar ze vond roeien niet leuk genoeg om door te gaan Dit is een echte sportster heb ik me laten vertellen en ik hoop dan ook dat we nog enige jaren van haar talent kunnen genieten in het roeien.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zondag 9 december 2007 @ 22:42:44 #133
123810 Slachtkalf
Beest van een vent
pi_55156762
een vraag aan iedereen die op het NKindoor aanwezig was:

Wat vonden jullie van het beeld? Vonden jullie het een meerwaarde dat we drie camera's, een camerawagentje, een complete regieset met peperduur communicatiesysteem en een beamer met live beelden (en straks alle heats op youtube) hebben? Kijken jullie naar het scherm of vooral naar de roeiers?

Zoals je misschien snapt ben ik van de videoploeg, en ben erg nieuwsgierig hoe het bevallen is.
Nu met NOG beter webicon!!!!
pi_55156827
quote:
Op zondag 9 december 2007 22:42 schreef Slachtkalf het volgende:
een vraag aan iedereen die op het NKindoor aanwezig was:

Wat vonden jullie van het beeld? Vonden jullie het een meerwaarde dat we drie camera's, een camerawagentje, een complete regieset met peperduur communicatiesysteem en een beamer met live beelden (en straks alle heats op youtube) hebben? Kijken jullie naar het scherm of vooral naar de roeiers?

Zoals je misschien snapt ben ik van de videoploeg, en ben erg nieuwsgierig hoe het bevallen is.
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik eerder naar de roeiers en het bord met de bootjes en scores keek.
pi_55157351
Ik ben er niet bijgeweest dus daar kan ik niets van zeggen.

Maar ik vind het wel leuk om dit soort dingen terug te zien op youtube. Al doen jullie het daar waarschijnlijk niet voor. Gezien het wel duur is om te doen.
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
  zondag 9 december 2007 @ 23:05:15 #136
123810 Slachtkalf
Beest van een vent
pi_55157479
quote:
Op zondag 9 december 2007 23:01 schreef Sjobber het volgende:
Ik ben er niet bijgeweest dus daar kan ik niets van zeggen.

Maar ik vind het wel leuk om dit soort dingen terug te zien op youtube. Al doen jullie het daar waarschijnlijk niet voor. Gezien het wel duur is om te doen.
Naja kijk, we zetten binnenkort iedere heat op youtube, als dat nou, laten we zeggen, 500 view per heat oplevert ben ik best tevreden, maar het blijft veel werk om alleen voor youtube te filmen.
pi_55157623
quote:
Op zondag 9 december 2007 22:45 schreef pullup het volgende:

[..]

Ik moet je eerlijk bekennen dat ik eerder naar de roeiers en het bord met de bootjes en scores keek.
Idd ja. Je hebt meestal een roeier waar je naar kijkt, over het algemeen van je eigen vereniging. En dan kijk je op het bootjesscherm waar hij zit tov de rest. Ik heb af en toe wel naar de beelden gekeken wanneer er geen roeier van ons in een heat zat, maar meestal zit je dan ook gewoon naar het bootjesscherm te kijken.

De reporters waren bijvoorbeeld ook nauwelijks te verstaan door de muziek die erachter zat, maar ik denk dat beeld en geluid zijn meerwaarde gaat bewijzen bij het achteraf terugkijken, wat wel een heel gaaf idee is.

Hebben de razende reporters enig idee of er og audio van de H4K van 2007 beschikbaar komt, zoals die er ook van 2006 is?
pi_55157771
quote:
Op zondag 9 december 2007 23:10 schreef Thrawn het volgende:

[..]

Idd ja. Je hebt meestal een roeier waar je naar kijkt, over het algemeen van je eigen vereniging. En dan kijk je op het bootjesscherm waar hij zit tov de rest. Ik heb af en toe wel naar de beelden gekeken wanneer er geen roeier van ons in een heat zat, maar meestal zit je dan ook gewoon naar het bootjesscherm te kijken.

De reporters waren bijvoorbeeld ook nauwelijks te verstaan door de muziek die erachter zat, maar ik denk dat beeld en geluid zijn meerwaarde gaat bewijzen bij het achteraf terugkijken, wat wel een heel gaaf idee is.

Hebben de razende reporters enig idee of er og audio van de H4K van 2007 beschikbaar komt, zoals die er ook van 2006 is?
Er is gewoon erg veel tegelijk te bekijken gedurende de races inderdaad en dan ga je niet kijken of degene die loopt te filmen toevallig opneemt wat jij wil zien.
Het achteraf bekijken op youtube bijvoorbeeld ga ik zeker doen als dat beschikbaar is
pi_55163414
Het in beeld brengen van het ergometeren is natuurlijk zeer de moeite waard. Wel moet ik toegeven dat het me niet zo is opgevallen. Al met al kijk je tijdens de heats toch meer naar je eigen club en vooral naar het 'blauwe' scherm. Denk dat het wel leuk is om dit soort dingen ook te streamen via internet tijdens het evenement zelf. Het commentaar was vaak wel heel slecht te verstaan door de muziek erdoorheen. Verder een goed georganiseerd evenement met zoals het hoort wisselende resultaten.
pi_55166070
quote:
Op zondag 9 december 2007 23:10 schreef Thrawn het volgende:

[..]

Als kersverse Razende Reporter kan ik je zeggen dat er jaarlijks geëvalueerd wordt hoe het ging en wat er verbeterd kan worden, zowel op technisch gebied (geluid voornamelijk) maar ook wat betreft het commentaar en de invulling van het programma. En daar hoort internet - en de beschikbaarheid van audio na/tijdens de race in het bijzonder - natuurlijk ook bij. Via wie dat gebeuren gaat - NLroei? - weet ik alleen nog niet.

Overigens is dit geen belofte, maar meer een "Ik kan me niet anders voorstellen dat...."
pi_55166107
quote:
Op maandag 10 december 2007 10:03 schreef jw3 het volgende:
Het in beeld brengen van het ergometeren is natuurlijk zeer de moeite waard. Wel moet ik toegeven dat het me niet zo is opgevallen. Al met al kijk je tijdens de heats toch meer naar je eigen club en vooral naar het 'blauwe' scherm. Denk dat het wel leuk is om dit soort dingen ook te streamen via internet tijdens het evenement zelf. Het commentaar was vaak wel heel slecht te verstaan door de muziek erdoorheen. Verder een goed georganiseerd evenement met zoals het hoort wisselende resultaten.
Het wisselt vaak hoe goed het commentaar te horen is; dat is ook afhankelijk van de commentatoren. Ik vond Coen meestal wel goed te verstaan, zij collega wat minder. Heeft met intonatie en het microfoongebruik te maken vermoed ik, maar natuurlijk ook met de wisselwerking tussen de DJ, de technici en de commentatoren.
pi_55168101
Wan, nog gefelitciteerd met je razende nieuwe benoeming. Ik neem aan dat het betekend dat je niet je eigen roeien gaat verslaan, dus dat de carriere ten einde is?

[ Bericht 0% gewijzigd door jw3 op 10-12-2007 15:33:32 ]
pi_55169254
quote:
Op zondag 9 december 2007 16:52 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Hmmm,

http://www.nlroei.nl/Fotoboek-display-62860.html

twijfelgevalletje.

PS: Goede zaak, Jonkman!
  maandag 10 december 2007 @ 19:12:52 #144
123810 Slachtkalf
Beest van een vent
pi_55174708
quote:
Op maandag 10 december 2007 12:28 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Het wisselt vaak hoe goed het commentaar te horen is; dat is ook afhankelijk van de commentatoren. Ik vond Coen meestal wel goed te verstaan, zij collega wat minder. Heeft met intonatie en het microfoongebruik te maken vermoed ik, maar natuurlijk ook met de wisselwerking tussen de DJ, de technici en de commentatoren.
we hebben het uiteraard getest, en volgens mij redelijk goed afgesteld, maar ja, als zon hele zaal gaat lopen brullen kom je er gewoon niet zo makkelijk bovenuit zonder de boxen op te blazen.

Ga jij trouwens de h4k verslaan als reporter?
pi_55180235
Wanneer komen die filmpjes op Youtube?
pi_55186353
quote:
Op maandag 10 december 2007 14:11 schreef jw3 het volgende:
Wan, nog gefelitciteerd met je razende nieuwe benoeming. Ik neem aan dat het betekend dat je niet je eigen roeien gaat verslaan, dus dat de carriere ten einde is?
Ja die carrière was al enigzins beëindigd. Of dat defintief is, is nog de vraag hoor (zeg nooit nooit enzo).
pi_55186513
quote:
Op maandag 10 december 2007 19:12 schreef Slachtkalf het volgende:

[..]

we hebben het uiteraard getest, en volgens mij redelijk goed afgesteld, maar ja, als zon hele zaal gaat lopen brullen kom je er gewoon niet zo makkelijk bovenuit zonder de boxen op te blazen.

Ga jij trouwens de h4k verslaan als reporter?
Ja, dat is natuurlijk ook wel zo. Ik trok niet jullie technische know-how en capaciteiten in twijfel hoor

Volgens mij mag ik helpen op de H4K. Wat ik precies mag doen weet ik niet, het blijft natuurlijk een beetje een Nereus-feestje.
  dinsdag 11 december 2007 @ 20:18:13 #148
123810 Slachtkalf
Beest van een vent
pi_55200405
quote:
Op maandag 10 december 2007 22:44 schreef De_Brok het volgende:
Wanneer komen die filmpjes op Youtube?
Zodra mijn computer de dvd stations weer herkent ( ) en ik de dvds kan editen en online zetten. Waarschijnlijk zondagavond..
  donderdag 13 december 2007 @ 22:40:21 #149
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_55256921
Hm, hier in groningen maken de eerstejaars selecties weer jacht op de boot die de haard in gaat tijdens de intraining volgende week (ik zeg met opzet selecties ipv achten want de selecties zijn nog niet allemaal rond, licht is nog niet bekend) Omdat het dit jaar een lustrumjaar is, is er een acht verstopt ergens in de stad. Altijd leuk om te zien hoe serieus iedereen dat neemt, hihi.
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_55259050
Hoi

*wijst op zichzelf*
Orca!

En ja.. Dat meisje trapt echt ziek hard. Zal ik dr vragen hoeveel ze weegt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')