abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54975336
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 18:56 schreef riemenfeut het volgende:
...Terwijl ik eigenlijk ook heel veel van Olivier Siegelaar verwacht maar dat is ook een groot deel hoop, ik denk wel dat hij mensen zal verrassen.
Deze keer gaat ie wel gewoon afmaken?

Maar licht roeien is inderdaad net als basketbal voor kleine mensen.
Proteus-Eretes EJL2007: http://www.ejl2007.nl
pi_54976411
Afstappen is geen optie vertelde hij me vandaag nog
pi_54977946
Ik stap niet eens op.
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
pi_54983724
Man, riemenfeut, kraam niet zo'n onzin en laat iedereen in zijn of haar waarde. Knap van je dat je 91 kilo weegt, als je daarmee niet onder de 5:55 trapt ben je een slapperd.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_54984461
Wan, ik zag dat jij niet mee doet, palen aan de wilgen gehangen?
pi_55003138
Nou, mijn wedstrijdroei carrière is ook getermineerd. Wegens te weinig vermogen ben ik vandaag uitgeselecteerd. Toch kut om zoiets te horen, ondanks dat ik het al wel aan zag komen na de test van donderdag (die ook niet hard ging). Maar het roeien ging zo lekker afgelopen weekend

Voordeel is wel dat ik niet naar de ONEK hoef . Dood aan ergometers.
pi_55007425
Dat is wel vervelend voor je cfy.
pi_55015106
quote:
Op zondag 2 december 2007 22:58 schreef cryforhelp het volgende:
Nou, mijn wedstrijdroei carrière is ook getermineerd. Wegens te weinig vermogen ben ik vandaag uitgeselecteerd. Toch kut om zoiets te horen, ondanks dat ik het al wel aan zag komen na de test van donderdag (die ook niet hard ging). Maar het roeien ging zo lekker afgelopen weekend

Voordeel is wel dat ik niet naar de ONEK hoef . Dood aan ergometers.
Dat is niet cool natuurlijk. Maar is de selectie nu al helemaal bekend bij jullie of ben je voortijdig uitgeselecteerd?

Vraagje algemeen; zijn de selecties overal al zo'n beetje bekend?
pi_55015995
EJD is bekend, EJL wordt morgen bekend, EJZ weet ik niet precies. Daar zijn er niet genoeg van om een 8 te vullen...
pi_55016336
Bij ons zijn de selecties helemaal rond ja, zowel EJZ, EJD als EJL. Meestal overleggen de coaches even en kiezen er een gelijk moment voor. In dit geval gaat iedereen naar de ONEK, dus het moest daarvoor.
Het is ook gebruikelijk om na afloop van een trainingsweekend de selectie bekend te maken. Dat was dus afgelopen weekend.

Daarna volgt in een kroeg in de stad altijd weer een mooie borrel. Ben er zelf ook even geweest en heb me prima vermaakt, en redelijk dronken geworden .

Veel later lijkt mij ook niet handig? Je moet toch een keertje je energie gaan concentreren.
  maandag 3 december 2007 @ 22:19:16 #111
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_55022358
bij ons worden de selecties altijd de dag na de ONEK bekend gemaakt. in het geval van EJL is dat een weekje verschoven, zodat iedereen die de onek start ook nog naar de lichte pikken partij kan (al begrijp ik dat niet helemaal)
eerlijk gezegd verwacht ik niet zo heel veel van de selecties van dit jaar, van wat ik heb zien roeien zit er nog niet bijster veel talent tussen, al weet je natuurlijk nooit wat er gebeurt na de nodige coaching en trainingen.
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_55027678
Ik hoorde juist dat Aegir zwaar 2007 wel potentieel had...
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:03:41 #113
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_55032144
Oh nou dat zal dan wel, ik ben niet echt een insider in het hele selectiegebeuren. als dat zo is heb ik niks gezegd
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_55038072
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 09:06 schreef -Banaan- het volgende:
Ik hoorde juist dat Aegir zwaar 2007 wel potentieel had...
Zitten er veel dikzakjes tussen?
Onze zware 4 zet op de ergo ook heel wat weg. Hopelijk kunnen ze dat ook laten zien op het water wanneer het erop aankomt.
pi_55038494
Wanneer was eigenlijk de laatste keer dat phocas een succesvolle acht had?
pi_55038507
Hey brok, gefeliciteerd met je verkiezing tot beste sportploeg van Nijmegen maar ik vroeg me , 4 overwinningen op de hollandia?
pi_55038611
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:14 schreef -Banaan- het volgende:
Hey brok, gefeliciteerd met je verkiezing tot beste sportploeg van Nijmegen
Huh? Ben benieuwd!
pi_55040432
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:53 schreef De_Brok het volgende:
[..]Zitten er veel dikzakjes tussen?
Onze zware 4 zet op de ergo ook heel wat weg. Hopelijk kunnen ze dat ook laten zien op het water wanneer het erop aankomt.
Tot nu toe durven ze zich nog niet echt aan een wedstrijdje te wagen. Daag je ze uit voor de VIC500, weigeren ze omdat ze anders een heel jaar die nederlaag aan te horen krijgen van ons.

Laatste succesvolle Heren Phocas 8 komt denk ik uit 2001. Waar de lichte units met houten palen de 6 plat roeiden ofzo. Echt die verhalen altijd he...

Dit jaar had er ook wel een redelijke 8 in gezeten; maar dan strijd je waarschijnlijk om plaats 3 hoogstens. Bij Phocas heb je eigenlijk altijd maar een paar echt zware roeiers en voor de rest een beetje tussenliggende personen en lichte units. Terwijl je toch echt voor een volle zware 8 wil gaan dan. Daarom is er waarschijnlijk ook gekozen voor een zware 4 ipv een zwicht 8.
Daarbij ook; een 4tje is veel leuker.
pi_55040608
Onzin, in je 1e jaar is t super mooi om in een 8 te zitten & mee te doen in t E&Y klassement.
pi_55062804
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:14 schreef cryforhelp het volgende:
Wanneer was eigenlijk de laatste keer dat phocas een succesvolle acht had?
Licht 2001, blik op de ZHRB
Licht 2007, blik op de KHB (combi met Saurus)
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:14 schreef -Banaan- het volgende:
Hey brok, gefeliciteerd met je verkiezing tot beste sportploeg van Nijmegen maar ik vroeg me , 4 overwinningen op de hollandia?
Danku, de mensen van de sportraad hadden blijkbaar nog nooit gehoord van "een lichte vier" en hebben er dus maar 4 overwinningen van gemaakt... Ook het winnen van "de holland beker" was wel kort door de bocht...
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:40 schreef Sjobber het volgende:

[..]

Tot nu toe durven ze zich nog niet echt aan een wedstrijdje te wagen. Daag je ze uit voor de VIC500, weigeren ze omdat ze anders een heel jaar die nederlaag aan te horen krijgen van ons.

Laatste succesvolle Heren Phocas 8 komt denk ik uit 2001. Waar de lichte units met houten palen de 6 plat roeiden ofzo. Echt die verhalen altijd he...

Dit jaar had er ook wel een redelijke 8 in gezeten; maar dan strijd je waarschijnlijk om plaats 3 hoogstens. Bij Phocas heb je eigenlijk altijd maar een paar echt zware roeiers en voor de rest een beetje tussenliggende personen en lichte units. Terwijl je toch echt voor een volle zware 8 wil gaan dan. Daarom is er waarschijnlijk ook gekozen voor een zware 4 ipv een zwicht 8.
Daarbij ook; een 4tje is veel leuker.
*zucht* ga eens selectie lopen of stop met zeuren...
pi_55110899
quote:
Op woensdag 5 december 2007 19:13 schreef De_Brok het volgende:
*zucht* ga eens selectie lopen of stop met zeuren...
houd het eens 'gezellig'.
dat jij zoveel van je tijd in de roeisport wilt steken is zeer goed! (echt dat meen ik), maar reken anderen er alstublieft niet op af als ze daartoe niet bereid zijn.
pi_55113165
Ach, zoiets heet gewoon gezonde rivaliteit binnen de vereniging. Gewoon als toer/compo roeier een beetje fokken met die wedstros en andersom.
Altijd met een korreltje zout nemen of de sarcasme factor aanzetten

Ben blij dat ik morgen niet die ergometer op hoef zeg. Vandaag even 10 minuutjes op gezeten. Tijden zijn wel redelijk voor mijn doen, maar een pijn in me kont

Goed, iedereen succes in ieder geval; dat er mooie PRs geergometerd mogen worden. En dat riemenfeut eerder klaar mag zijn dan zijn buurmannen
pi_55114984
Oops, niks gezegd.

[ Bericht 95% gewijzigd door nogeenmaarten op 08-12-2007 00:02:06 (Voorbarig ..) ]
pi_55125048
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 18:47 schreef De_Brok het volgende:
Ik zet bij de DN in op Els Pelgrim

Winnaar SA: Hamburger

Deze jongeman gaat voor de 6:59 dit keer...
Heeft Els toch netjes gedaan

En die Hamburger... pffft. Goed, 1 tiende is vast zuur voor hem
net als Riemenfeut; lijkt me toch wat telleurstellend. Goed, ik trek het niet majah

Ook niet het gewenste resultaat voor Brok zo te zien. Zonde. Maar damn, wat lijken al die N velden snel eigenlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')