Deze keer gaat ie wel gewoon afmaken?quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:56 schreef riemenfeut het volgende:
...Terwijl ik eigenlijk ook heel veel van Olivier Siegelaar verwacht maar dat is ook een groot deel hoop, ik denk wel dat hij mensen zal verrassen.
Dat is niet cool natuurlijk. Maar is de selectie nu al helemaal bekend bij jullie of ben je voortijdig uitgeselecteerd?quote:Op zondag 2 december 2007 22:58 schreef cryforhelp het volgende:
Nou, mijn wedstrijdroei carrière is ook getermineerd. Wegens te weinig vermogen ben ik vandaag uitgeselecteerd. Toch kut om zoiets te horen, ondanks dat ik het al wel aan zag komen na de test van donderdag (die ook niet hard ging). Maar het roeien ging zo lekker afgelopen weekend
Voordeel is wel dat ik niet naar de ONEK hoef. Dood aan ergometers.
Zitten er veel dikzakjes tussen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:06 schreef -Banaan- het volgende:
Ik hoorde juist dat Aegir zwaar 2007 wel potentieel had...
Huh? Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:14 schreef -Banaan- het volgende:
Hey brok, gefeliciteerd met je verkiezing tot beste sportploeg van Nijmegen
Tot nu toe durven ze zich nog niet echt aan een wedstrijdje te wagen. Daag je ze uit voor de VIC500, weigeren ze omdat ze anders een heel jaar die nederlaag aan te horen krijgen van ons.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:53 schreef De_Brok het volgende:
[..]Zitten er veel dikzakjes tussen?
Onze zware 4 zet op de ergo ook heel wat weg. Hopelijk kunnen ze dat ook laten zien op het water wanneer het erop aankomt.
Licht 2001, blik op de ZHRBquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:14 schreef cryforhelp het volgende:
Wanneer was eigenlijk de laatste keer dat phocas een succesvolle acht had?
Danku, de mensen van de sportraad hadden blijkbaar nog nooit gehoord van "een lichte vier" en hebben er dus maar 4 overwinningen van gemaakt... Ook het winnen van "de holland beker" was wel kort door de bocht...quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:14 schreef -Banaan- het volgende:
Hey brok, gefeliciteerd met je verkiezing tot beste sportploeg van Nijmegenmaar ik vroeg me , 4 overwinningen op de hollandia?
*zucht* ga eens selectie lopen of stop met zeuren...quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:40 schreef Sjobber het volgende:
[..]
Tot nu toe durven ze zich nog niet echt aan een wedstrijdje te wagen. Daag je ze uit voor de VIC500, weigeren ze omdat ze anders een heel jaar die nederlaag aan te horen krijgen van ons.
Laatste succesvolle Heren Phocas 8 komt denk ik uit 2001. Waar de lichte units met houten palen de 6 plat roeiden ofzo. Echt die verhalen altijd he...![]()
Dit jaar had er ook wel een redelijke 8 in gezeten; maar dan strijd je waarschijnlijk om plaats 3 hoogstens. Bij Phocas heb je eigenlijk altijd maar een paar echt zware roeiers en voor de rest een beetje tussenliggende personen en lichte units. Terwijl je toch echt voor een volle zware 8 wil gaan dan. Daarom is er waarschijnlijk ook gekozen voor een zware 4 ipv een zwicht 8.
Daarbij ook; een 4tje is veel leuker.
houd het eens 'gezellig'.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:13 schreef De_Brok het volgende:
*zucht* ga eens selectie lopen of stop met zeuren...
Heeft Els toch netjes gedaanquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:47 schreef De_Brok het volgende:
Ik zet bij de DN in op Els Pelgrim
Winnaar SA: Hamburger
Deze jongeman gaat voor de 6:59 dit keer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |