abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54846719
Denk dat we gewoon het zelfde veld als jij gaan starten feutje. Die ander is nog nieuweling met scullen. Heeft ergens een keer een blikje weten te winnen al in een scull ploeg.
  maandag 26 november 2007 @ 14:52:39 #77
99724 Pluizel
Pluizig en blond
pi_54847642
Er zijn er wel een paar omgegaan gister. Zal wel te maken hebben met koude handen. Hoorde er veel over dat ze door de koude handen niet zo hard hebben geroeid als ze eigenlijk kunnen. En ik begin me hard af te vragen wie riemenfeut is met al z'n praatjes.
En ik was blij dat ik hem niet hoefde te roeien
Wij haalden opgelucht adem toen zij dat niet meer deden...
pi_54852011
Ik had gisteren tijdens de hele race niet echt gevoel in mijn handen, dat maakte het er idd niet makkelijker op.
pi_54854662
Pogies ftw!

Ik moet er nog even bij mijn selectiegenoten inrammen dat die dingen niet gay zijn en een setje fixen
pi_54855987
quote:
Op maandag 26 november 2007 14:52 schreef Pluizel het volgende:
En ik begin me hard af te vragen wie riemenfeut is met al z'n praatjes.
Zou M kunnen zijn. Die trapte al iets boven de 6 min op de ergo toen hij 16 was en lag afgelopen hel tot 5k aan kop, maar liet zich op de laatste km voorbij varen door 2 man. Anderzijds zou je toch denken dat je dan geen tijd meer hebt voor forum14.

[ Bericht 1% gewijzigd door nogeenmaarten op 27-11-2007 08:47:16 (naam M verwijderd) ]
pi_54856327
quote:
Op maandag 26 november 2007 10:47 schreef pullup het volgende:
Weinig bijzonders te ontdekken aan de uitslagen.
3:18 voor de eerste km voor de winnaar van de lichte heren skiff is redelijk bijzonder.
pi_54856794
quote:
Op maandag 26 november 2007 21:49 schreef nogeenmaarten het volgende:

[..]

3:18 voor de eerste km voor de winnaar van de lichte heren skiff is redelijk bijzonder.
Op de Hel niet hoor
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_54860905
hoe weet jij dat ik 17was toen ik 6;00;1 trapte? daar waren niet veel mensen bij dus dan wil ik eigenlijk wel weten wie jij dan bent. Ik geloof niet dat die resultaten namelijk openbaar waren gemaakt dus dan wil ik het wel weten hoe je er aan komt. Sorry als ik nu wat aggresief over kom maar ik wil dat eigenlijk wel weten. verder ja ik ben het, maar het lijkt mij niet dat dat veel veranderd? Ik heb niet dingen gezegt die mensen anders moeten zien nu ze weten wie er achter mijn naam zit. En ik ben natuurlijk niet een nummer maar had afgelopen weekend wel 185 op mijn rug gespelt.
pi_54861249
Ja, maar voordat ik met namen rond ga slingeren zonder echte toestemming zegma...
Maar damn, das wel een nette tijd op de 2k

Magoed, nette tijd of niet; wat minder ego mag van mij wel. Misschien dat dit gewoon je schrijfstijl is enzo, maar het komt inderdaad niet allemaal zo heel leif over

Owja, Seekfam, leef je nog? Want idd zoals al eerder gezegd je stata nie in de uitslag. Verhaaltje!

hmmz pogies:

uh... niet alleen gay; ook burger!

[ Bericht 12% gewijzigd door Sjobber op 27-11-2007 01:09:39 ]
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
pi_54861351
Op NLroei kwam riemenfeut soms ook wat ongepolijst over, dus ik neem aan dat hij gewoon zo is. Aangezien sommige mensen aan hun privacy hechten, stel ik voor dat we het er niet meer over hebben?

En riemenfeut, je moet je realiseren dat je nogal confronterend over kan komen. Dat kan je best gaan opbreken wanneer je mensen voor je moet gaan winnen.

[ Bericht 31% gewijzigd door cryforhelp op 27-11-2007 00:48:20 ]
pi_54863955
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 00:15 schreef riemenfeut het volgende:
hoe weet jij dat ik 17was toen ik 6;00;1 trapte? daar waren niet veel mensen bij dus dan wil ik eigenlijk wel weten wie jij dan bent. Ik geloof niet dat die resultaten namelijk openbaar waren gemaakt dus dan wil ik het wel weten hoe je er aan komt. Sorry als ik nu wat aggresief over kom maar ik wil dat eigenlijk wel weten. verder ja ik ben het, maar het lijkt mij niet dat dat veel verandert? Ik heb niet dingen gezegd die mensen anders moeten zien nu ze weten wie er achter mijn naam zit. En ik ben natuurlijk niet een nummer maar had afgelopen weekend wel 185 op mijn rug gespeld.
mijn excuses, heb inmiddels je naam verwijderd uit mijn bericht. wees verder gerust, ik ken je niet en jij mij niet. van die 6:00,1 wist ik ook niet (knappe tijd). waar ik je naam nog van herinner is die foto met die ergometerhaal tot aan je kin. dat was precies in de tijd dat ik ook meedeed aan de nkir (of onek oid). als ploegje hebben we die ergohaal later nog eens uitgeprobeerd. geen succes wel lol.
pi_54864893
Dacht toch dat als je de haal langer maakte op de ergo dat het je score wel positief zou beinvloeden. Wat ik niet snap is als je 6.00.1 doet waarom je dan niet gewoon 1 haal harder maakt en onder de 6 gaat.........:))
pi_54866405
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 00:33 schreef cryforhelp het volgende:
Op NLroei kwam riemenfeut soms ook wat ongepolijst over, dus ik neem aan dat hij gewoon zo is. Aangezien sommige mensen aan hun privacy hechten, stel ik voor dat we het er niet meer over hebben?

En riemenfeut, je moet je realiseren dat je nogal confronterend over kan komen. Dat kan je best gaan opbreken wanneer je mensen voor je moet gaan winnen.
Ik snap het niet op Nlroei was ik nogal vriendelijk ik heb niet dingen gezegt waar ik niet achter sta,ik ga ervanuit dat je dat interview met Koos Bauman bedoelt van afgelopen weekend.

Verder vinden mensen het nooit zo erg als je een beetje bot bent je moet het alleen niet al te veel doen. Ik denk dat ik het hier meer deed als dat ik het normaal doe. Jan Willem III klopt dat?

Verder wil ik je wel het geheim over de ergometer vertellen maar heb ik het ook onlangs pas echt uitgelegd gekregen. Als je de kabel helemaal naar het einde trekt dan snapt hij het niet meer dus dan gaat er enorm veel van je score af. Probeer maar eens als je de kabel over je hoofd op snelheid naar het einde trekt dan krijg je 1;20achtige scores.
pi_54871525
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 09:57 schreef jw3 het volgende:
Dacht toch dat als je de haal langer maakte op de ergo dat het je score wel positief zou beinvloeden. Wat ik niet snap is als je 6.00.1 doet waarom je dan niet gewoon 1 haal harder maakt en onder de 6 gaat.........:))
Van 6:00,1 naar 5:59,9 is 0,2 s. Als je dat in 1 haal wilt goedmaken dan moet je één haal 0:50 /500 m op je klokje zetten uitgaande van 198 halen voor de 2k (maar misschien moet iemand het ff narekenen).
Overigens heb ik wel eens gehoord dat een ergometer scores onder de 1:04 of 1:07/ 500m niet aankan en dan dubbel begint te tellen. Kan iemand dat ook even proberen?
pi_54915242
waarom zijn er mensen die junioren starten terwijl ze dat komend seizoen niet meer zijn? Als je een record wil start dan in je eigen leeftijd anders is het record toch niks waard, ik bedoel wat moet je met een j18 record als je eigenlijk sb bent?
pi_54916219
Ik neem aan dat ze gewoon kans wilden maken in het J18 veld, als ze H1x waren gestart hadden ze nul kans op winst gehad, en nu hebben ze in ieder geval nog mee kunnen komen. En zo'n PR is hetzelfd, ongeacht in welk veld je hem neerzet toch?
pi_54917355
Het heren SB veld is dan het veld om te gaan starten, en niet kansloos toch nog een keer J18 gaan doen om een record te verbeteren. En als het om een blik gaat, ja dan is dit zoiets als een blik kopen, dat kun je ook gewoon in de winkel doen, heeft het evenveel waarde.
  donderdag 29 november 2007 @ 23:07:05 #93
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_54933456
Vanavond te horen gekregen dat ik dit seizoen in de 4+ ga beginnen. De plek in de 4- is vergeven aan iemand die al stuurboord roeide, ik had moeten omboorden voor de 4- en dat was (proefondervindelijk) geen succes. Jammer maar helaas.

Had overigens 21 minuut en 28 seconden (1.47.4) op m'n 6k test, niet onverdienstelijk lijkt me
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
pi_54934060
nee dat is niet slecht, ga je de Onek of Nkir nog starten?

Zullen we dan maar net als de Hel voorspellen wie de onek gaat winnen? Misschien zelfs een tijd erbij?
pi_54951809
Ik zet bij de DN in op Els Pelgrim

Winnaar SA: Hamburger

Deze jongeman gaat voor de 6:59 dit keer...
  zaterdag 1 december 2007 @ 00:15:29 #96
58060 Apoc2003
Er gaat niets boven groningen!
pi_54960235
quote:
Op donderdag 29 november 2007 23:27 schreef riemenfeut het volgende:
nee dat is niet slecht, ga je de Onek of Nkir nog starten?

Zullen we dan maar net als de Hel voorspellen wie de onek gaat winnen? Misschien zelfs een tijd erbij?
Neen geen Nkir voor mij, m'n ploeg gaat in januari nog een keer een 2k-test doen als het in het trainingsschema uitkomt. M'n doen is om een paar seconden onder de 6:40 te gaan.

LSA: Gerard van der Linden
LSB: Joris Pijs
"Something hidden. Go and find it. Go and look behind the Ranges. Something lost behind the Ranges. Lost and wating for you. Go!"
-Rudyard Kipling
pi_54960822
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 18:47 schreef De_Brok het volgende:
Ik zet bij de DN in op Els Pelgrim
Elsje!

Ik gun het haar van harte in ieder geval!
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
pi_54970346
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 00:15 schreef Apoc2003 het volgende:

[..]

LSA: Gerard van der Linden
LSB: Joris Pijs
Gasten hou op met alleen maar onzinvelden te vertellen wie er gaat winnen. Als je zegt 'de winnaar was' dan heb je het over de snelste in het open veld. Licht roeien is niks mis mee maar het is een 'beperking' dus je bent de beste van de mensen die die beperking hebben. Zelfde met vrouwen die hebben ook de beperking dat ze vrouw zijn en daardoor niet het snelste zijn. Daarom zijn er verschillende velden en dus dan krijg je dat mensen die onder de 23 zijn tegen alleen maar mensen varen die U23 zijn. Dus kortom de winnaar is de persoon die het snelste veld gewonnen heeft.
  zaterdag 1 december 2007 @ 17:30:55 #99
107631 Pikhoofd
What's in a name?
pi_54970883
En dat word jij Riemenfeut?
pi_54972556
ben denk ik de lichtste van de mensen die serieus denkt mee te kunnen doen. Dus ja ik zeg dat als ik mijn beste test doe dat ik kan winnen, maar ik weet ook dat ik het heeeeeel moeilijk ga krijgen. Ben namelijk maar 91kilootjes. Het moeilijke is dat je niet precies weet wie wat trapt. Sjoerd zegt voor 5:49 te gaan maar dat zei hij vorige keer ook met zijn 5:55 dus dat zegt niks. Terwijl de mannen van de acht nog zoeken naar excuses om niet mee te hoeven doen. Dus je weet ook niet wie er daarvan meedoet, maar wie meedoet moet je wel serieus nemen want anders zouden ze er niet zijn. Terwijl ik eigenlijk ook heel veel van Olivier Siegelaar verwacht maar dat is ook een groot deel hoop, ik denk wel dat hij mensen zal verrassen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')