Ik denk dat de groep (redelijk) goede lichte roeiers nog nooit zo groot is geweest. Ja, ok, misschien in het tijdperk van Sjoerd Verhallen en Michiel van der Horst, toen waren er ook veel sterke lichte roeiers.quote:Op zondag 11 november 2007 10:20 schreef jw3 het volgende:
[..]
Ik ga er altijd van uit dat geen zin de beste reden is om iets niet te doen.
Dat je geen coach hebt verbaast me, dacht dat juist bij Njord de coaching goed was geregeld met een prof coach die zelfs coach van het jaar is geworden. Een prijs die dacht ik pullup zelfs nog niet gewonnen heeft.
Heb ooit een keer een praatje mogen horen van Nico Rienks, en die gaf toen aan dat roeien vooral een kwestie van doorgaan is. quitters never win, winners never quit. Nu heb ik wel het idee dat de groep lichte mannen momenteel wel redelijk breed is dat dat er maar zeer weinig plekken voor de spelen zijn, echter voor de WK zijn er natuurlijk zeer veel lichte plekken beschikbaar. Stoppen uit frustratie is meestal geen goede reden om te stoppen lijkt mij.
Veel succes met je keuze, maar wie weet kun je gewoon nog lekker een skifje pakken op de Hel en daar gaan genieten van gewoon lekker varen. Zelfs mijn beginnelingen skiffeur gaat er starten, dus bang om laatste te worden hoef je niet te zijn.
6:34 kan ik alleen maar van dromen. Dat wil nog niet zeggen dat ik vind dat ik wel zo een skiff verdienquote:[b]Op maandag 12 november 2007 17:51 schreef nu vaart er een jongen in mijn oude(2004) empacher wing skiff terwijl hij 6:34 trapt. Ik zeg niet dat je als junior meteen onder de 6moet
Blink zit dacht ik in een twee met Mitchell.quote:O en ik wilde eigenlijk een poultje beginnen wie gaat de Hel winnen? gewoon een bedrag en dan een naam. bijv. ¤5,- Rogier Blinkie Bil
Sjoerd schijnt niet mee te doenquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:14 schreef Pikhoofd het volgende:
Doet Sjoerd Hamburger niet mee? Of denken jullie dat Jaap Schouten van hem wint?
En hier sluit ik mij ook bij aanquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:15 schreef cryforhelp het volgende:
Ik support mijn vereniging en zet derhalve in op Marjolijn Stenneke voor de damesskiff.
2:20/500m constant draaien voor 10 uur achter elkaar op het water is iets anders dan eenmalig naar de 6:20 trappen op een ergometer (met gemak zeg je 1:39 vast te houden, dus je pr ligt vast op de 6:00).quote:Op woensdag 14 november 2007 12:46 schreef riemenfeut het volgende:
Als je als senior geen 6:34 trapt dan moet je idd niks zeggen over een nieuwe boot. Zelfs als lange of langere afstand roeier moet je toch wel iets kunnen trappen en het is nou niet zo dat 1:39 hard trappen genoemt kan worden.
Als je 1:39 met gemak doet, kan daar ook met gemak nog 9 sec. vanaf en zit je op 2k dus op de 6 platquote:Op woensdag 14 november 2007 12:46 schreef riemenfeut het volgende:
Als je als senior geen 6:34 trapt dan moet je idd niks zeggen over een nieuwe boot. Zelfs als lange of langere afstand roeier moet je toch wel iets kunnen trappen en het is nou niet zo dat 1:39 hard trappen genoemt kan worden.
helaas, na een veel eerder jaar in een zware 8 van Phocas en een jaar in een 2- die door blessure een eerstejaars 8 met orca werd is het wedstrijdroeien voor mij voorbij.quote:Op donderdag 15 november 2007 10:20 schreef Pikhoofd het volgende:
roei jij eigenlijk nog Delnooz of ben je gestopt na je carriere in de orca 8?
He Apoc, nu ik je hier zo zie posten kan ik je meteen mooi wat dingen vragen over gyas. (succes overigens met die selecties)quote:Op donderdag 15 november 2007 17:59 schreef Apoc2003 het volgende:
Vanavond 3x10 minuten test, en volgende week mijn allereerste 6k-test. Ik moet zeggen dat de zenuwen toch wel een beetje beginnen te komen. Er is nog 1 plek in de 4- te vergeven, en 4 plekken voor de 4+. Er zijn nog 6 roeiers die aanspraak maken op die 5 plekken, dus er moet er nog 1 afvallen. Over 8 dagen weet ik of er bij zit, en zo ja in welke boot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |