Buiten lopen in de storm is oke.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:06 schreef Nembrionic het volgende:
En nu is er weer zon een blauwe lucht.
Ik moet nog even staatsloten halen maar ik denk dat ik dat uitstel tot het einde van de middag zodat ik zeker weet dat ik een bui op m'n taas krijg
ik game wel aardig watquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:00 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij veel met games doet... het is een game-beurs in Utrecht 24-26 nov.
gaat het dan niet erg naar melk smakenquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je je instant choco lekker romig wil hebben moet je er melkpoeder doorheen gooien
Als je er 2 schepjes in doet niet neequote:Op vrijdag 9 november 2007 11:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik game wel aardig watmaar utrecht is een beetje te ver uit de richting denk ik
[..]
gaat het dan niet erg naar melk smaken
ik zal het een keer proberen met een beetje melkpoeder (en geen heel zakjequote:Op vrijdag 9 november 2007 11:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je er 2 schepjes in doet niet nee
Maar je moet het niet te gek maken.
quote:
en typisch, weer een bui over haar hoofdquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en typisch, weer een bui over haar hoofd
* V&D flashback
quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ging onder de douche.![]()
Heb om 13.00 uur pas college.![]()
Mag evengoed hoor.quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:27 schreef Etcetera het volgende:
ik was net weer 's iemand voor![]()
'er is overlap met een anp-artikel'
ik had het artikel allang vervangenen een foto erbij geplaatst
ik ga zo 's lunchen
alvast succes met je college soemp
Irritant hequote:Op donderdag 8 november 2007 15:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Voor mezelf boeit het me niet zoveel, voor een ander en een surprise verzinnen + maken wordt een stuk lastiger
BeK, bedoel ikquote:Op donderdag 8 november 2007 15:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik poets m'n tanden vaker in de badkamer dan in bed, maar ieder zijn meug
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jan![]()
Net een broek aan, kon hem een heel eind naar voren trekken.Zakte hij vervolgens gewoon af.
Echt zo'n tel sell momentje.![]()
Ik ben volgens mij overal doorheen geslapenquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:57 schreef Mikkie het volgende:
Het wordt hier nu ook pisweer
Binnen twee minuten alles dicht getrokken aan wolken, en nu regent het hard
Met stokjes??quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:23 schreef B.ertha het volgende:
En ik heb eindelijk afhaalchinees in zo'n kartonnen bakje gehad. Dat vond ik vroeger altijd zo tof in films
Lekkerquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:25 schreef Etcetera het volgende:
hey B.
tof dt het zo tof was
en dat met die bakjesdat lijkt me ook tof
![]()
hoe eet dat nou
Goedzoquote:oh ja, voor ik het weeeeer vergeet: Milk&Fruit Mango is![]()
dat wil ik al weken zeggen
vergat het steeds
![]()
Ik had rijst, dus dat leek me geen goed ideequote:
Het is niet gelukt om er helemaal op tijd te zijn: de route die ik had uitgestippeld met routenet is een prima route, maar er is een klein nadeel: het laatste stuk is niet te doen met de fiets. Dus omgereden, kon het niet vinden enz. Bij het ziekenhuis maar gevraagd (moest er in de buurt zijn), uiteindelijk was ik 10 minuten te laat. Ook omdat m'n banden zacht zijn en het onderweg al best hard waaide en hagelde.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga schoenen aandoen en er vandoor. Dan heb ik ongeveer 35 minuten om 5 kilometer te fietsen en het eerste stuk van de route weet ik, moet lukken dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |