Je moeder scheert d'r baard toch ook niet zelfquote:Op donderdag 8 november 2007 20:54 schreef Netsplitter het volgende:
Zelf maken luie flikker.
bij de bakker, teringnoobquote:Op donderdag 8 november 2007 20:53 schreef Yi-Long het volgende:
Iemand enig idee waar ze WEL lekkere chocolade kruidnoten hebben!?
quote:Op donderdag 8 november 2007 20:55 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je moeder scheert d'r baard toch ook niet zelf
Had ik het tegen jou?quote:Op donderdag 8 november 2007 20:55 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Owja shit.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Had ik het tegen jou?
Nee he....
[..]
Dan smaken ze nog ouderquote:Op donderdag 8 november 2007 20:55 schreef Beach het volgende:
Het is dan ook al 5 december.
iddquote:Op donderdag 8 november 2007 21:11 schreef JDude het volgende:
Bij de AH hebben ze die dingen van Euroshopper. Prima te vreten.
die hadden ze "vroeger" bij de jaminquote:Op donderdag 8 november 2007 21:20 schreef the_critic het volgende:
ff beetje offtopic..
"vroeger" zag ik nog wel eens ergens van die hele kleine knetterharde pepernoten liggen.. (formaat van die dropjes.. kokkintjes).. weet iemand of die uberhaubt nog ergens verkocht worden????
Die zijn dodelijk lekkerquote:Op donderdag 8 november 2007 22:45 schreef vigier het volgende:
Vanavond nog een zak bolletje kruidnoottruffel achtige dingen op....
verstandig, eenmaal open moetie op en dat spul is ook een nachtmerrie voor je toetsenbordquote:Op donderdag 8 november 2007 23:00 schreef vigier het volgende:
En ik heb nog een zak liggen. Gelukkig heb ik die aan mijn collega's beloofd.
Echt té bizar lekker die dingenquote:Op donderdag 8 november 2007 22:45 schreef vigier het volgende:
Vanavond nog een zak bolletje kruidnoottruffel achtige dingen op....
Eten jullie die zak van 350 gram trouwens in een keer op? Ik wel namelijk.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:43 schreef Yi-Long het volgende:
Gisteren een zak Choco kruidnoten van de AH gehaald. Wel lekkerder dan die van het Kruidvat (verser), maar ook duurder. Voor 250 gram betaal je 1,40. Terwijl je bij Kruidvat 1,20 neerlegt voor 350 gram geloof ik.
[..]
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:38 schreef Rosbief het volgende:
Oeehh, chocola op je pepernootjes.![]()
Echte mannen eten pepernoten gewoon puur!![]()
Ja, kan er niets aan doen. Als je begint te eten dan kun je niet meer stoppen. De AH zak is nu ook zojuist helemaal leeg...quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:54 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Eten jullie die zak van 350 gram trouwens in een keer op? Ik wel namelijk.![]()
(kip_zonder-kop is alweer een paar kilootjes aangekomen)
neezegquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:05 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Als je van de Kruidvat haalt, moet je de yoghurt nemen, die is wel lekker![]()
Paar dagen geleden heb ik die ook gekocht bij Kruidvat, net als vorig jaar, toen ze die ook bij Trekpleister verkochten. Die yoghurt waren een stuk zachter dan die chocolade kruidnoten bij Trekpleister en naar mijn mening ook een stuk lekkerder.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:05 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Als je van de Kruidvat haalt, moet je de yoghurt nemen, die is wel lekker![]()
Zelf maken.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:17 schreef vigier het volgende:
WTF... SdB heeft er geen meer en de AH ook niet meer... Waar moet ik ze nu vandaan halen?
Denktegij da ja?quote:Op donderdag 22 november 2007 11:59 schreef Annique het volgende:
Spar heb ze denk ik ook
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |