Sterker nog ze is het al vergeten.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:07 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat is ze morgen alweer vergeten.
Huh?quote:Op donderdag 8 november 2007 20:17 schreef BuffyJan het volgende:
Ricardo zit met Lieke in de kapsalon. Hij wil de aandacht van naat
Ze worden er op gecast, ik zweer het je!quote:Op donderdag 8 november 2007 20:18 schreef mootie het volgende:
Wicawdo is ook wel van de topuitspraken: Knikken en wegen, voor zijn eieren kiezen (ei/geld enzo).
Dat ze dr ogen en oren open moet houden wbt een vriend(in) Nadia dus. Dat Naad niet te vertrouwen is. Ik zag haar denken...! Maar voor hoe lang?!quote:
Hij heeft plotseling iets in zijn oog, ziekenhuisbezoek....kan niet anders.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:22 schreef noekje het volgende:
Elke keer als ik Dennis zie dan denk ik,' ooooh jaaa, hoe heet die ook alweer??'
Ik vergeet echt heel vaak dat hij er nog in zit.
Hij is lekker weinig in beeld ja.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:22 schreef noekje het volgende:
Elke keer als ik Dennis zie dan denk ik,' ooooh jaaa, hoe heet die ook alweer??'
Ik vergeet echt heel vaak dat hij er nog in zit.
Allebei Exorstistjes....dat klopt dan weer wel.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:24 schreef mootie het volgende:
Houd je ogen in je achterhoof!!!!
Wat zullen Amanda en Lieke er vreemd uitzien de komende tijd.
Wicawdo kan Nadia niks misdoen.
Dus Hou het voor je!!!quote:Op donderdag 8 november 2007 20:24 schreef Mokum020 het volgende:
Ricardo tegen Amanda : "Hou het voor je....."
en tegen Lieke: "Hou het voor je...."
volgende!
Japie is gewoon naar schaakles.We moesten even afgeleid worden van het douche dramaquote:Op donderdag 8 november 2007 20:25 schreef berma het volgende:
Ineens lopen de bewoners naar de trap en horen we Jaap Adios roepen, hij loopt in pak de poort uit en stapt een auto in, de bewoners geloven hun ogen niet en zijn nog niet overtuigt of dit wel echt is.
Amanda is door het dolle heen en Jaap is echt door de poort, ze denken zelfs Cora gezien te hebben, het ongeloof is groot en de een gelooft het wel maar de ander niet.
Huub heeft gezegd dat hij het zou ontkennen.......quote:Op donderdag 8 november 2007 20:26 schreef noucky het volgende:
Nu zijn het ineens leugens volgens Huub dat hij dat gezegd heeft. Huub wat ben jij een rotjong.
Gisteren mocht Palma al 'los' op Nadia en nu Ricardo..quote:Op donderdag 8 november 2007 20:21 schreef mootie het volgende:
Zetten ze de exit van Nadia nu in gang?
Heeft hij net tegen Dennis ook gezegd.Hij gaat er om liegen.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:26 schreef noucky het volgende:
Nu zijn het ineens leugens volgens Huub dat hij dat gezegd heeft. Huub wat ben jij een rotjong.
Klopt tegen Nadia en ze doet geen reed tegen haar.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:25 schreef schatje het volgende:
Lieke zou toch ook gaan knallen?
Duh..... ze zijn bezig Dennis aan te pakken.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:26 schreef noucky het volgende:
Spel!!! Vergeet het niet!!! Hij heeft gelijk al gezegd dat hij het zou ontkennen.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:26 schreef noucky het volgende:
Mocht niet van Huub.Hij wilde Dennis isoleren.Ricardo heeft de tactiek beter door,gewoon Nadia pakken.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:28 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Klopt tegen Nadia en ze doet geen reed tegen haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |