Voor de SL kreeg hij de CD binnen en begon te oefenen.quote:
Omdat Huub aan het zingen was....quote:Op donderdag 8 november 2007 17:20 schreef fredfik het volgende:
waarom nu een sl?
En Lee Towers zou komen om met Huub te zingen??quote:Op donderdag 8 november 2007 17:22 schreef fredfik het volgende:
huub mag dus niet meer mee zingen van de febo!!
Voor mij hoeft het ook niet hoor! Hij zingt zo vals als een kraai. Huub en Brain hebben dat gemeen. Toondoofheid.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:22 schreef fredfik het volgende:
Mag ik deze overslaan, dank U.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:24 schreef Copycat het volgende:
Gif ja of Gif nee?
[COG #1] Commentaar op Gifjes ......... ( gezellig)
quote:Op donderdag 8 november 2007 17:22 schreef fredfik het volgende:
Precies... of Dit is niet goed of dat is niet goed...quote:Op donderdag 8 november 2007 17:26 schreef beequeen het volgende:
Oh jee, een heel kort shot op Brian en Amanda in elkaars armen.
Ik hoorde Brian zeggen: Dit is niet goed.
Oh, god! Laat het niet iets met Debora zijn! Dat zou ik verschrikkelijk vinden!quote:Op donderdag 8 november 2007 17:26 schreef beequeen het volgende:
Oh jee, een heel kort shot op Brian en Amanda in elkaars armen.
Ik hoorde Brian zeggen: Dit is niet goed.
Ach... misschien hebben ze te horen gekregen dat de doucheramscene uitgezonden wordtquote:Op donderdag 8 november 2007 17:27 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Oh, god! Laat het niet iets met Debora zijn! Dat zou ik verschrikkelijk vinden!
Ja en dat mogen we weer niet zienquote:Op donderdag 8 november 2007 17:25 schreef STAP01 het volgende:
Brain en Amanda omarmd in de Private??? huilend?
En waarom mogen we dat niet zien.quote:Op donderdag 8 november 2007 17:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Precies... of Dit is niet goed of dat is niet goed...
Ik hoop het!quote:Op donderdag 8 november 2007 17:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach... misschien hebben ze te horen gekregen dat de doucheramscene uitgezonden wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |