Sterker nog ze is het al vergeten.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:07 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat is ze morgen alweer vergeten.

Huh?quote:Op donderdag 8 november 2007 20:17 schreef BuffyJan het volgende:
Ricardo zit met Lieke in de kapsalon. Hij wil de aandacht van naat

Ze worden er op gecast, ik zweer het je!quote:Op donderdag 8 november 2007 20:18 schreef mootie het volgende:
Wicawdo is ook wel van de topuitspraken: Knikken en wegen, voor zijn eieren kiezen (ei/geld enzo).

Dat ze dr ogen en oren open moet houden wbt een vriend(in) Nadia dus. Dat Naad niet te vertrouwen is. Ik zag haar denken...! Maar voor hoe lang?!quote:

Hij heeft plotseling iets in zijn oog, ziekenhuisbezoek....kan niet anders.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:22 schreef noekje het volgende:
Elke keer als ik Dennis zie dan denk ik,' ooooh jaaa, hoe heet die ook alweer??'
Ik vergeet echt heel vaak dat hij er nog in zit.

Hij is lekker weinig in beeld ja.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:22 schreef noekje het volgende:
Elke keer als ik Dennis zie dan denk ik,' ooooh jaaa, hoe heet die ook alweer??'
Ik vergeet echt heel vaak dat hij er nog in zit.

Allebei Exorstistjes....dat klopt dan weer wel.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:24 schreef mootie het volgende:
Houd je ogen in je achterhoof!!!!
Wat zullen Amanda en Lieke er vreemd uitzien de komende tijd.
Wicawdo kan Nadia niks misdoen.

Dus Hou het voor je!!!quote:Op donderdag 8 november 2007 20:24 schreef Mokum020 het volgende:
Ricardo tegen Amanda : "Hou het voor je....."
en tegen Lieke: "Hou het voor je...."
volgende!

Japie is gewoon naar schaakles.We moesten even afgeleid worden van het douche dramaquote:Op donderdag 8 november 2007 20:25 schreef berma het volgende:
Ineens lopen de bewoners naar de trap en horen we Jaap Adios roepen, hij loopt in pak de poort uit en stapt een auto in, de bewoners geloven hun ogen niet en zijn nog niet overtuigt of dit wel echt is.
Amanda is door het dolle heen en Jaap is echt door de poort, ze denken zelfs Cora gezien te hebben, het ongeloof is groot en de een gelooft het wel maar de ander niet.

Huub heeft gezegd dat hij het zou ontkennen.......quote:Op donderdag 8 november 2007 20:26 schreef noucky het volgende:
Nu zijn het ineens leugens volgens Huub dat hij dat gezegd heeft. Huub wat ben jij een rotjong.

Gisteren mocht Palma al 'los' op Nadia en nu Ricardo..quote:Op donderdag 8 november 2007 20:21 schreef mootie het volgende:
Zetten ze de exit van Nadia nu in gang?

Heeft hij net tegen Dennis ook gezegd.Hij gaat er om liegen.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:26 schreef noucky het volgende:
Nu zijn het ineens leugens volgens Huub dat hij dat gezegd heeft. Huub wat ben jij een rotjong.

Klopt tegen Nadia en ze doet geen reed tegen haar.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:25 schreef schatje het volgende:
Lieke zou toch ook gaan knallen?

Duh..... ze zijn bezig Dennis aan te pakken.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:26 schreef noucky het volgende:

Spel!!! Vergeet het niet!!! Hij heeft gelijk al gezegd dat hij het zou ontkennen.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:26 schreef noucky het volgende:

Mocht niet van Huub.Hij wilde Dennis isoleren.Ricardo heeft de tactiek beter door,gewoon Nadia pakken.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:28 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Klopt tegen Nadia en ze doet geen reed tegen haar.

Idd, dat orep ik ook al. Dennix naar huub toe trekken, en dan Nadia pakken en meteen nomineren voor de ontslagronde.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mocht niet van Huub.Hij wilde Dennis isoleren.Ricardo heeft de tactiek beter door,gewoon Nadia pakken.

Van de meeste discussies liet Huub verbaal niets heel van Dennix, zelfs Brian lult hem er vierkant uit.. Laatste tijd ontdooit hij wel, maar veel is het niet.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat gaat weer fysiek worden, Huub kan niet winnen van Dennis, Dennis is sterker!

Sista, wat mis het echte haantje waarvan ik geen cap mag plaatsen omdat het OT is.quote:

Nico! Nico! Nico! Nico!quote:Op donderdag 8 november 2007 20:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sista, wat mis het echte haantje waarvan ik geen cap mag plaatsen omdat het OT is.![]()

JAAP IS NIET WEG,HIJ IS NAAR SCHAAKLES.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:41 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Echt bagger als Jaap echt weg is. Na Lieke inmiddels toch wel de meest geschikte winnaar van de Kooi.

Hij kletst omgekeerd evenredig dom. Misschien er toch maar iets slechter uitzien de volgende keer als hij Dennis aan wil pakken.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Nico! Nico! Nico! Nico!![]()
![]()
![]()
Ik moet wel zeggen, Huub ziet er goed uit vanavond.

Ik las het net ja, sorry. Maar dan nog: echt jammer als hij morgen weggaat.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
JAAP IS NIET WEG,HIJ IS NAAR SCHAAKLES.

Dennis ziet er daarentegen wéér niet uit. Jammer dat het niks gaat helpen in de toekomst.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij kletst omgekeerd evenredig dom. Misschien er toch maar iets slechter uitzien de volgende keer als hij Dennis aan wil pakken.

Ik schrok me ook kapot hoor en wil ook niet dat hij weggaat.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:44 schreef HuubLiekeFan het volgende:
[..]
Ik las het net ja, sorry. Maar dan nog: echt jammer als hij morgen weggaat.

Huub kan nooit tegen Amanda op en weet je waarom,hij pakt Amanda nooit op haar fouten.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:47 schreef Py het volgende:
Amanda heeft gelijk![]()
En Huub moet lullen wat ie kan![]()

En ondertussen legt ze haarfijn uit dat Huub nogal vaak wat beweert op het graf van allerlei familieleden en nog meer rookgordijnen van overtreffende trappen (overbluffen), wat later toch niet zo blijkt te zijn.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub kan nooit tegen Amanda op en weet je waarom,hij pakt Amanda nooit op haar fouten.

goeie shit rook jij.....wil ik ook, wordt de wereld ineens heel andersquote:Op donderdag 8 november 2007 20:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dennis heeft hem nu volledig in de hoek.......geweldig....En wat een grootse uitspraken van Huub, de sukkel![]()

Ja sorry hoor maar ik zie t niet. Nix herhaalt zn zinnen 100x en daar blijft t dan bijquote:Op donderdag 8 november 2007 20:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat gaat weer fysiek worden, Huub kan niet winnen van Dennis, Dennis is sterker!

quote:Op donderdag 8 november 2007 20:53 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
goeie shit rook jij.....wil ik ook, wordt de wereld ineens heel anders![]()

Ach, we zijn al weer een onderwerp verder en Huub vindt straks 3 onderwerpen verder wel ergens een gaatje waarop hij iemand kan pakken en daar hangt ie gewoon weer heel zijn gelijk aan op.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En nu verliest hij ook nog eens van Amanda......

quote:Op donderdag 8 november 2007 20:53 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
goeie shit rook jij.....wil ik ook, wordt de wereld ineens heel anders![]()

Ik kijk stream 4, die van nu op dit moment....welke kijk jij.......quote:Op donderdag 8 november 2007 20:53 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar ik zie t niet. Nix herhaalt zn zinnen 100x en daar blijft t dan bij
Ik heb in die 3 maanden (of langer) dat dat knaapje er zit nog nix van m gezien

Ik hoor nix anders ook niet hoor. Alleen die slabek van amanda, daar kom je ook niet tussenquote:Op donderdag 8 november 2007 20:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kijk stream 4, die van nu op dit moment....welke kijk jij.......![]()
Man, Huub is stil, volledig stil en blij dat het over iets anders gaat.......

Al gaat het gunnen van stemmingen soms moeizaam, bij Huub is het MIJN geld etc. daarin verschilt Huub met de anderen.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:53 schreef ericahysterica het volgende:
amanda spreekt huub er op aan dat hij anderen in het spel niks gunt bij stemmingen![]()

Volgende week denk ik, hij loopt nog namelijkquote:Op donderdag 8 november 2007 20:56 schreef Deisyy het volgende:
Krijgen we vanavond niet de uitslag van de popi-jopie-poll?

Poolboy, mooiboy, parazooi, same focking shjit.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:56 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Dennis, doe je hoofd eens mooi!
Kwam binnen als de playboy van de kooi.![]()
![]()
Oh ja, Brian is de beschermheilige van Amanda. Ik snap dat hele concept gewoon niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |