abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54480820
Wie is dat?
pi_54480900
En ja hoor, het is zeker: v Basten gaat komen.

Van Basten spreekt met KNVB over toekomst
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 9 november om 13:28

Marco van Basten spreekt begin december met de leiding van de KNVB over zijn toekomst als bondscoach van het Nederlands elftal. Dat liet de oefenmeester vrijdagmiddag tijdens de persconferentie ontvallen.

"Ik heb tot dusver alleen maar geluiden opgevangen dat ze met me verder willen”, vertelde Van Basten. "Maar ik heb ook gehoord dat het publiek tijdens de laatste wedstrijd tegen Slovenië nogal kritisch over me was."

"Daarbij moeten wij natuurlijk bepalen wat we zelf willen. Willen we verlengen tot en met het WK van 2010 of willen we een ander land of andere club gaan trainen. Dat moet tijdens het gesprek allemaal duidelijk worden."

De huidige verbintenis van de oud-international loopt tot aan het einde van EK van komende zomer in Oostenrijk en Zwitserland. Van Basten ontkende stellig dat hij in beeld is bij Ajax. “Het is niet zo dat ik al door Ajax ben benaderd.”
pi_54480984
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 13:26 schreef Blight het volgende:

[..]

Zullen we het dan maar over Urzaiz hebben?
Is goed.

Miskoop, prutser, bejaard, traag.

Zo, nu over bier hoeren kermis enzo.

Oh Van Basten gaat praten met de KNVB. Spannend.
  vrijdag 9 november 2007 @ 13:48:36 #129
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54481011
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 13:44 schreef DouweEgbert het volgende:

“Het is niet zo dat ik al door Ajax ben benaderd.”
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54481050
Ik wil Van Basten ook (nog) niet Laat hem eerst maar paar jaar bij Willem II ofzo werken
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  vrijdag 9 november 2007 @ 13:51:46 #131
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_54481088
Hij gaat komen. 't Is alleen de vraag wanneer het officieel bekend wordt.
  vrijdag 9 november 2007 @ 13:54:50 #132
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54481165
Wat ziet Ajax in hem dan?

Zijn willekeur in spelers "aankoop"?

Zijn draaikont gedrag, de ene dag is x niet goed genoeg de andere dag heeft ie hem nodig?

Zijn "duidelijkheid" naar de pers?

Zijn "prestaties"? Met de beste spelers ter wereld het tegen een beetje tegenstander uit het oostblok afleggen (ok, de kwalificatie halen omdat de rest nog slechter is).

Zijn ervaring? Een beetje rondkloten als bondscoach met alle gemakken die daarbij horen (onbeperkte spelers pool etc).

Ik weet het niet... echt niet...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 9 november 2007 @ 14:05:15 #133
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54481372
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 13:54 schreef HeatWave het volgende:

Zijn draaikont gedrag, de ene dag is x niet goed genoeg de andere dag heeft ie hem nodig?

Zijn "prestaties"? Met de beste spelers ter wereld het tegen een beetje tegenstander uit het oostblok afleggen (ok, de kwalificatie halen omdat de rest nog slechter is).

Zijn ervaring? Een beetje rondkloten als bondscoach met alle gemakken die daarbij horen (onbeperkte spelers pool etc).

Ik weet het niet... echt niet...
Over het algemeen vind ik jou nogal negatief ingesteld, maar hier heb je helemaal gelijk!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54481379
Alsjeblieft zeg.. geen van Basten..
pi_54481496
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 13:44 schreef DouweEgbert het volgende:
En ja hoor, het is zeker: v Basten gaat komen.
Wat een bullshit. Van Basten zou sowieso al met de KNVB om de tafel gaan om het over zijn toekomst te hebben. Dan doet 'ie dat en zegt hij er niet meteen bij dat hij hoe dan ook bondscoach wilt blijven, is het meteen reden voor jou om te zeggen dat hij 'dus' definitief naar Ajax komt? Kom op zeg.
pi_54481549
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 13:47 schreef Nashje het volgende:

[..]

Is goed.

Miskoop, prutser, bejaard, traag.

Zo, nu over bier hoeren kermis enzo.

Oh Van Basten gaat praten met de KNVB. Spannend.
Het kan geen miskoop zijn, hij is namelijk niet gekocht
  vrijdag 9 november 2007 @ 14:13:22 #137
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_54481598
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 13:22 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dat is al gepost Houniet .
alsof ik hier al het gegeil op El Tanque ga nalezen
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  vrijdag 9 november 2007 @ 14:14:21 #138
52871 Blight
Supersized.
pi_54481623
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 14:13 schreef Houniet het volgende:

[..]

alsof ik hier al het gegeil op El Tanque ga nalezen
Vrijdag hè.

Bier, hoeren, kermis, El tanquezovoorts.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_54481629
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 14:10 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Wat een bullshit. Van Basten zou sowieso al met de KNVB om de tafel gaan om het over zijn toekomst te hebben. Dan doet 'ie dat en zegt hij er niet meteen bij dat hij hoe dan ook bondscoach wilt blijven, is het meteen reden voor jou om te zeggen dat hij 'dus' definitief naar Ajax komt? Kom op zeg.
Nah, noem het dan maar bullshit. Maar gezien diverse berichtgevingen afgelopen maand, valt hier wel het kwartje.
Langzaam zie je de puzzelstukjes in elkaar vallen.
pi_54481665
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 14:14 schreef Blight het volgende:

[..]

Bier, hoeren, kermis, El tanquezovoorts.
Mijn quote .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54481672
Ik heb liever Koster dan Van Basten.
  vrijdag 9 november 2007 @ 14:17:32 #142
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54481699
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 14:16 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb liever Koster dan Van Basten.
Zeker weten, laat Marco van Basten zich eerst maar elders bewijzen voor hij bij een topclub aan de slag gaat.
pi_54481794
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 14:17 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zeker weten, laat Marco van Basten zich eerst maar elders bewijzen voor hij bij een topclub aan de slag gaat.
Juist! Laat em maar naar PSV gaan
  vrijdag 9 november 2007 @ 14:22:12 #144
52871 Blight
Supersized.
pi_54481831
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 14:15 schreef RayMania het volgende:

[..]

Mijn quote .
Hij is populair geworden hier!
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_54481864
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 13:20 schreef Bullebak het volgende:
Zal wel een aardige groep vanaf Houseqlassics in 1 x doorgaan denk?
Whuuuu. En de rest gelijk de kroeg in.
Secrets never die. Only people.
  vrijdag 9 november 2007 @ 14:24:05 #146
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54481884
We zijn nota bene een topclub die al zo'n tien jaar niet in goede doen is, waarom dan een onervaren kut-trainer/coach aanstellen en niet eens een keer voor wat meer zekerheid kiezen?
pi_54481918
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 13:54 schreef HeatWave het volgende:
De voetbalvisie; de ervaring die ze met hem hebben opgedaan aan de manier van werken en trainen bij Jong Ajax.
quote:
Dat is al langer dan een jaar al helemaal niet zo meer als in de eerste paar maanden van zijn aanstelling. En daarbij heeft nu ook Van Geel een zegje; dus niet alleen van Basten. En laten we niet gaan doen alsof de laatste 5 trainers in overeenstemming met de TD constante wereldaankopen hebben gedaan.
quote:
Dat valt ook wel mee en is inherent aan de voetballerij.
quote:
Ik snap het niet.
quote:
Je hebt liever Van Gaal? Die haalde het WK niet eens. De statische cijfers spreken voor zich, de prijslijst helaas niet.
quote:
Ik denk dat het voor Van Basten lastiger is om bondscoach te zijn dan clubcoach. Net als dat het voor Van Gaal of Adriaanse zou zijn, maar niet voor Hiddink. Hiddink kan een momentencoach zijn, Van Basten en van Gaal moeten er op trainen.
pi_54481979
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 14:24 schreef M0NTANA het volgende:
We zijn nota bene een topclub die al zo'n tien jaar niet in goede doen is, waarom dan een onervaren kut-trainer/coach aanstellen en niet eens een keer voor wat meer zekerheid kiezen?
Als we al 10 jaar kut zijn, zijn we dan nog wel een topclub? Als we zo kut zijn, misschien verdienen we dan wel een kutcoach?

Maar ervaring, kwaliteit en CV zeggen ook niets. Hoeveel mensen lagen dubbel van het lachen of huilen toen Koster interim trainer werd? En nu mag ie van heel Ajax een contract voor het leven tekenen.

Niets is zo opportunistisch is als de voetballerij.
  vrijdag 9 november 2007 @ 14:29:42 #149
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_54482024
Nee, Koster krijgt gewoon het voordeel van de twijfel op dit moment en hij doet het nu gewoon goed. niets meer, niets minder.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_54482062
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 14:29 schreef HeatWave het volgende:
Nee, Koster krijgt gewoon het voordeel van de twijfel op dit moment en hij doet het nu gewoon goed. niets meer, niets minder.
Welke twijfel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')