quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:05 schreef Rumille het volgende:
Na zondag weer CoD spelen, eerst concentreren op de wedstrijd.
ge-wel-digquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:32 schreef kevin6188 het volgende:
Denk je alle onzin over morgen al wel gelezen te hebben, kom ik dit tegen: klik
Haha je zal maar een kaartje hebben gehad en rond 9 uur wakker zijn geworden om vervolgens als een idioot naar de ArenA te gaan om in te stappenquote:Op zaterdag 10 november 2007 13:58 schreef Cyberia18 het volgende:
WTF ik stond een kleine 15 minuten geleden op waardoor ik me zogenaamd had verslapen voor de eerste helft van de wedstrijd (met de gedachte dat het zondag was). Ik snel m'n tv aanschakelen en op Tele 2 kijken....op alle zenders reclame dus. Ik kijk voor de grap maar op teletekst: zaterdag 10 november....okeeeee
quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:42 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
vermoed dat de meesten geen bed zullen zien.
Ik ook zenuwachtig met een minder goed gevoel.quote:Op vrijdag 9 november 2007 23:20 schreef denthemen het volgende:
Zo, zenuwachtig voor Zondag... heb er een goed gevoel over
Zelfde hierquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik ook zenuwachtig met een minder goed gevoel.
Ik ookquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik ook zenuwachtig met een minder goed gevoel.
Ik vind het wel leuk dat hij dat zegt, als we winnen dan weet hij ook niks meer te zeggenquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:13 schreef BigFire het volgende:
super goed gevoel![]()
gister voorspelde Johan Derksen trouwens winst voor feyenoord... nu weet hij veel van voetbal maar zijn voorspellingen komen altijd tegenovergesteld uitmoet je maar eens nagaan
Ander voorbeeld: toen Colin hier stage liep zei JD dat hij zeker wist dat Ajax hem zou laten vallen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:13 schreef BigFire het volgende:
super goed gevoel![]()
gister voorspelde Johan Derksen trouwens winst voor feyenoord... nu weet hij veel van voetbal maar zijn voorspellingen komen altijd tegenovergesteld uitmoet je maar eens nagaan
Ik denk 1-3quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:28 schreef Houniet het volgende:
het valt mij toch op dat er hier veel mensen zijn met een slecht gevoel. man we winnen met 1-4
quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:15 schreef De_Brandweer het volgende:
Ik heb er ook een goed gevoel bij en als je op youtube eens filmpjes opzoek van Urzaiz dan zie je dat we niet kunnen verliezen met zo'n geweldenaar in de selectie.
Gelukkig maar. Ik heb er nu een stuk meer vetrouwen in.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:54 schreef VoreG het volgende:
M'n pa zit morgen met een collega in de Kuip. Elke keer als hij daar zat won Ajax of verloor Feyenoord.
ik bouw op je paquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:54 schreef VoreG het volgende:
M'n pa zit morgen met een collega in de Kuip. Elke keer als hij daar zat won Ajax of verloor Feyenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |