Wat the f*ck ga jij die reclame afkijken dan?quote:Op donderdag 8 november 2007 19:38 schreef Geert_Geagiteerd het volgende:
... en dan hoor je het intents slechte: OOOOH KELLY IK WIL MET JE RIJDEN!!!!!! op het eind![]()
![]()
![]()
Zal ik hem nog een keer voor je openen?quote:Op donderdag 8 november 2007 19:40 schreef Netsplitter het volgende:
Rot op met je tering topic wat al zo vaak gemaakt is.....
Leef je uit zou ik zeggen.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:44 schreef Geert_Geagiteerd het volgende:
[..]
Zal ik hem nog een keer voor je openen?
quote:Op donderdag 8 november 2007 19:53 schreef MetalSonic het volgende:
ik vind het altijd wel hilarisch het is zo fout dat het grappig is
Ik raak behoorlijk geagiteerd van die reclames jaquote:Op donderdag 8 november 2007 19:53 schreef MASD het volgende:
jij bent zeker geagiteerd?
Dat is idd ook een variantquote:Op donderdag 8 november 2007 22:52 schreef deepart het volgende:
OWW KELLY! KWIL JE SPANKEN!
Smerige mannenkop van drquote:Op donderdag 8 november 2007 23:06 schreef Pinobot het volgende:
Niet aan Kelly komen, Kelly is onze knuffel-transsexueel.![]()
[ afbeelding ]
mannenkop? bedoel je...?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:10 schreef Geert_Geagiteerd het volgende:
[..]
Smerige mannenkop van dr![]()
Zou ze ook een mannelijke vagina hebben?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:10 schreef Geert_Geagiteerd het volgende:
[..]
Smerige mannenkop van dr![]()
Ik denk dat ze stiekem nog steeds een lul heeft.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:18 schreef deepart het volgende:
[..]
Zou ze ook een mannelijke vagina hebben?
Ik word al onpasselijk als ik aan haar vagina denkquote:Op donderdag 8 november 2007 23:18 schreef deepart het volgende:
[..]
Zou ze ook een mannelijke vagina hebben?
Die heeft hij gewoon naar binnen geduwd ofzoquote:Op donderdag 8 november 2007 23:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik denk dat ze stiekem nog steeds een lul heeft.
Je maakt een typoquote:Op donderdag 8 november 2007 23:21 schreef Geert_Geagiteerd het volgende:
[..]
Ik word al onpasselijk als ik aan haar zijn vagina denk![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |