Er uit met die RATquote:Op donderdag 8 november 2007 18:53 schreef Disana het volgende:
Wat avonne zegt: ik vind dat telefoontje toch net een opzetje van achter. Moeders belangrijkste boodschap voor haar dochter is dat ze zich een beetje rustig moet houden. Hoezo? Zodat Brian niet nog vaker door het lint gaat, want dat is zo beschamend voor RTL?

Van het steunpunt huiselijk geweld:quote:Op donderdag 8 november 2007 18:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook. Ik word er naar van.
En toch blijven volgen.
[..]
Juist. Headed for destruction, mede mogelijk gemaakt door RTL.

Waar haal jij uit dt één van haar dochters zwakbegaafd is?quote:Op donderdag 8 november 2007 18:42 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
enige wat ik weet is dat ze 2 mannen heeft verloren en 1 van haar dochters zwakbegaafd is en last heeeft van hysterische aanvallen

De beste omschrijving van Brian ooit.. En wat doet ie walgelijk op dat filmpje zeg, ik ga bijna dingen zeggen..quote:Op donderdag 8 november 2007 18:57 schreef Dark het volgende:
[..]
Van het steunpunt huiselijk geweld:
Iemand die huiselijk geweld pleegt, vertoont vaak het volgende gedrag. Hij of zij…
- is snel jaloers
- is eerst agressief en dan weer heel lief
- behandelt je als zijn of haar bezit
- maakt thuis dingen kapot
- belooft steeds dat het niet meer gebeurt
- slaat je, of zegt je te willen slaan
- laat je dingen doen die je niet wilt, ook seksueel
- vernedert je waar anderen bij zijn
- wil jou op allerlei manieren laten weten wie de baas is
- wil altijd weten waar je bent en wat je doet
Iemand die Brian herkent in bovenstaande?

Heb alle punten aangevinkt, dus ja, dat is Brian ten voeten uit.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:57 schreef Dark het volgende:
[..]
Iemand die huiselijk geweld pleegt, vertoont vaak het volgende gedrag. Hij of zij…
- is snel jaloers

quote:Op donderdag 8 november 2007 18:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sonneveld![]()
"En ik begon m te prijzen... ik prees m regelrecht het graf in..."

Dat vond ik ook!quote:Op donderdag 8 november 2007 19:04 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
De beste omschrijving van Brian ooit.. En wat doet ie walgelijk op dat filmpje zeg, ik ga bijna dingen zeggen..

Ik zeg stuur onze huispsycholoog erop afquote:Op donderdag 8 november 2007 19:13 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat vond ik ook!
Daarbij komt nog, dat huiselijk geweld strafbaar is en de redactie doet niets?
Het minst dat ze zouden kunnen doen, is Brian en Amanda hulp bieden, ipv dit doofpot gebeuren.
Op deze manier geloven beiden, dat hun gedrag okee isEn RTL helpt ook niet echt.
OT: Amanda met babystem, ik heb m'n eigen appel gekregen, met m'n naam erin gesigneerd........

Anita........quote:Op donderdag 8 november 2007 19:17 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Ik zeg stuur onze huispsycholoog erop af![]()

Wou je Amanda hoogbegaafd noemen dan?quote:Op donderdag 8 november 2007 18:59 schreef blomst het volgende:
[..]
Waar haal jij uit dt één van haar dochters zwakbegaafd is?

Ze is één van de zovelen. Vmbo's zitten en stampvol mee. Redelijk doorsnee dus.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:23 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Wou je Amanda hoogbegaafd noemen dan?

zitten ook vrij veel punten bij waar je huub ook wel in kan herkennen.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:57 schreef Dark het volgende:
[..]
- is snel jaloers

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |