Spijker op zijn kop, ik denk wel na. Ik weet dat je moots quote maar toch.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, wat moet je anders doen als moeder? Zeggen dat je Brian haat en je dochter tegen je in het harnas jagen? Denk toch es ffies na s.v.p.
Tja, als ze echt onverschillig zou zijn dan lijkt het mij niet dat ze een collect call er tegen aan zou gooien.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:19 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in NMNS, maar er is toch wel een verschil tussen loslaten en verregaande onverschillgheid, dunkt mij.
Tuurlijk wel, dan is ze er weer voor een poosje van af...heeft ze weer even iets van belangstelling getoond.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, als ze echt onverschillig zou zijn dan lijkt het mij niet dat ze een collect call er tegen aan zou gooien.
Ik moet er niet aan denken dat 25 jaar geleden mij moeder achter mij aanliep. Het enige wat veel kids denken op die leeftijd is "Zout op, ik weet het zelf wel" en alles wat ouders zeggen werkt meestal averechts.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Spijker op zijn kop, ik denk wel na. Ik weet dat je moots quote maar toch.
haar dochter beschermen, misschien?quote:Op donderdag 8 november 2007 18:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, wat moet je anders doen als moeder? Zeggen dat je Brian haat en je dochter tegen je in het harnas jagen? Denk toch es ffies na s.v.p.
Amanda smeekt bij voortduring om een brief, een telefoontje of een kaart.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ja, wel weer lekkere postings over die moeder weer. Wtf, alsof jullie dat mens kennen, de voorgeschiedenis kennen en weten hoe één en ander tot stand is gekomen. Als kinderen bij voortduring niet willen luisteren, de leeftijd hebben, dan lijkt het mij nogal verstandig dat je ze loslaat en ze hun eigen weg, met vallen en opstaan, laat volgen
Sonneveldquote:Op donderdag 8 november 2007 18:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat 25 jaar geleden mij moeder achter mij aanliep. Het enige wat veel kids denken op die leeftijd is "Zout op, ik weet het zelf wel" en alles wat ouders zeggen werkt meestal averechts.
De tandarts zal haar dat advies gegeven hebben, die kijkt misschien wel streams.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, als ze echt onverschillig zou zijn dan lijkt het mij niet dat ze een collect call er tegen aan zou gooien.
Wat kan ze anders doen, voor de oren van alle streamers? Ik vond het allemaal zo gek nog niet. Tussen wat een mens zegt en denkt kan een heel verschil zitten. Amanda is daarnaast oud genoeg om haar eigen beslissingen te nemen. Ze is misschien ook wel tegen de zin van haar moeder die kooi in gegaan.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:24 schreef miesy het volgende:
[..]
haar dochter beschermen, misschien?
op wat voor manier dan ook?
dat doe je dus niet door de relatie die ze met zoeen wifebeater heeft aan te moedigen.
dat doe je door te proberen haar ogen te openen, in mijn mening althans.
Amanda probeert haar al een paar weken te bereiken. Ik denk niet dat Mama "spontaan" belt, maar na aandringen van "achter"quote:Op donderdag 8 november 2007 18:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mijn moeder zou de poort binnenstormen, Brian neerslaan en mij uit de kooi trekken!quote:Op donderdag 8 november 2007 18:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja.. een mes snijdt aan twee kanten.. de moeder kan echt moe geworden zijn van haar.. de andere kant, Deborah geloof ik is in een rolstoel gemempt, dan denk ik dat je als moeder daar wel de grens mag trekken. Maar idd weet niemand hoe het precies zit. Amanda is en blijft gewoon super irritant haha.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:24 schreef miesy het volgende:
[..]
haar dochter beschermen, misschien?
op wat voor manier dan ook?
dat doe je dus niet door de relatie die ze met zoeen wifebeater heeft aan te moedigen.
dat doe je door te proberen haar ogen te openen, in mijn mening althans.
Ok, maar het gaat mij om het feit dat er massaal over dat mens wordt heengevallen alsof ze een volledig ontaarde moeder is. Hoe vaak bellen de ouders van de andere spelers? Hoe vaak laten die wat van zich horen?quote:Op donderdag 8 november 2007 18:24 schreef avonne het volgende:
[..]
Amanda smeekt bij voortduring om een brief, een telefoontje of een kaart.
Loslaten is één ding, helemaal niets van je laten horen is het andere uiterste.
*vol ongeloof*quote:Op donderdag 8 november 2007 18:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat kan ze anders doen, voor de oren van alle streamers? Ik vond het allemaal zo gek nog niet. Tussen wat een mens zegt en denkt kan een heel verschil zitten. Amanda is daarnaast oud genoeg om haar eigen beslissingen te nemen. Ze is misschien ook wel tegen de zin van haar moeder die kooi in gegaan.
Ja, en als mijn moeder dat zou doen, zou ik haar linea recta de poort weer uit bonjouren. Dag mams.....bemoei jij je ffies lekker met je eigen zaken!quote:Op donderdag 8 november 2007 18:27 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Mijn moeder zou de poort binnenstormen, Brian neerslaan en mij uit de kooi trekken!
En als je het type Amanda was dan zou je haar dat enorm kwalijk nemen... jou weghalen bij je grote liefdequote:Op donderdag 8 november 2007 18:27 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Mijn moeder zou de poort binnenstormen, Brian neerslaan en mij uit de kooi trekken!
Die heb ik niet kunnen vinden maar als we toch bezig zijn. Speciaal voor de Brianfans.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sonneveld![]()
"En ik begon m te prijzen... ik prees m regelrecht het graf in..."
Die zijn niet onvindbaar voor hun kind.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, maar het gaat mij om het feit dat er massaal over dat mens wordt heengevallen alsof ze een volledig ontaarde moeder is. Hoe vaak bellen de ouders van de andere spelers? Hoe vaak laten die wat van zich horen?
en als haar vriendje haar mishandeld dan denkt ze dat hij dat doet omdat hij van haar houdquote:Op donderdag 8 november 2007 18:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en als mijn moeder dat zou doen, zou ik haar linea recta de poort weer uit bonjouren. Dag mams.....bemoei jij je ffies lekker met je eigen zaken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |