Goffer de gofferquote:
yups en de voice over heeft t erover dat hij haar alleen onder de koude douche heeft gezet.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brian wordt neergezet als beschermer....tja, het kan verkeren
Er is dus iid in geknipt vandaag ! Je ziet hem haar de douche in slepen maar dan zie je hem er alleen nat uitkomen en door Luc opgevangen worden .quote:Op donderdag 8 november 2007 19:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brian wordt neergezet als beschermer....tja, het kan verkeren
Jep, maar hoe kan hij dan spijt hebben, zoals de voice over gelijk daarna verteld.....quote:Op donderdag 8 november 2007 19:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goffer de goffer![]()
En het commentaar van de voice over: Hij moet zijn liefje beschermen tegen zichzelf.![]()
Hd niks anders verwacht,nadat ze gisteren al in de promo hadden geknipt.Stelletje sensatiezoekers,alles voor de kijkcijfers.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goffer de goffer![]()
En het commentaar van de voice over: Hij moet zijn liefje beschermen tegen zichzelf.![]()
Zo zijn die tv lui, alles voor de kijkcijfers en later zeggen dat ze het niet aan zagen komen, als er echt wat gebeurd.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:38 schreef akveor het volgende:
De febo zijn nog grotere aso's dan de bewoners... zoveel is me ondertussen wel duidelijk.
yups een stel achterlijke sukkels waarbij de tokkies de perfecte buren zouden lijken.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:38 schreef akveor het volgende:
De febo zijn nog grotere aso's dan de bewoners... zoveel is me ondertussen wel duidelijk.
en Brian vindt hij top! Dat zegt wel genoeg over de mensenkennis van Ricardo.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:48 schreef Zora01 het volgende:
Lol ricardo waarschuwt A voor N.
met een beetje geluk glijdt hij een dezer dagen eens uit in de douche en valt er recht door t glas ofzoquote:Op donderdag 8 november 2007 19:44 schreef neehe het volgende:
Met een beetje geluk slaat hij vandaag of morgen die snol on cam een paar tanden uit haar bek.
Dat mag jij vindenquote:Op donderdag 8 november 2007 19:50 schreef noekje het volgende:
[..]
en Brian vindt hij top! Dat zegt wel genoeg over de mensenkennis van Ricardo.
Wat een stoker vind ik dat zeg.
Ze reageerde niet.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:54 schreef petraa het volgende:
En hoe reageert Amanda???
Ik weet het stomme vraag!
Het is pas een exit als hij ook door het groene hek is vertrokken.quote:Op donderdag 8 november 2007 19:58 schreef Mokum020 het volgende:
Letten we allemaal wel op?
Jaap is gewoon exit!!
Dat is ie ookquote:Op donderdag 8 november 2007 20:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is pas een exit als hij ook door het groene hek is vertrokken.
Hallooooooooooooo, ik zat er naast hoor!!!! Ik heb het zelluf gezien!quote:Op donderdag 8 november 2007 20:02 schreef mootie het volgende:
Amanda zag Cora staan, Amanda is wederom een buitengewoon betrouwbare getuige.
NEe is geen doordraaien, Dennis is gewoon onzichtbaar, daarom begin je hem leuk te vinden.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:03 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Okay volgens mij begin ik echt door te draaien: ik begin Dennis een toffe peer te vinden.![]()
Mr. D in da house?quote:
Amandel ziet dingen die voor een ander niet zichtbaar zijn.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:02 schreef mootie het volgende:
Amanda zag Cora staan, Amanda is wederom een buitengewoon betrouwbare getuige.
quote:Op donderdag 8 november 2007 20:04 schreef neehe het volgende:
[..]
Amandel ziet dingen die voor een ander niet zichtbaar zijn.![]()
![]()
Jij liever dan ik !quote:Op donderdag 8 november 2007 20:03 schreef HuubLiekeFan het volgende:
ik begin Dennis een toffe peer te vinden.![]()
Wat zei hij dan?quote:Op donderdag 8 november 2007 20:06 schreef STAP01 het volgende:
jahaaaa, Amanda! Denk er maar eens goed over na wat Ricardo zei!
Dat is ze morgen alweer vergeten.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:06 schreef STAP01 het volgende:
jahaaaa, Amanda! Denk er maar eens goed over na wat Ricardo zei!
Ben je gek, hij is naar een schaakwedstrijd en loopt voor 24.00 uur gewoon dat hok weer binnen om zijn 24 uur aan te vragen.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:04 schreef Copycat het volgende:
Is Jaap geschaakt door Cora???
Ik snap er niets meer van.
Precies! Heeft de Febo weer mooi voor elkaar. Alleen de Febo vergeet even dat we niet allemaal even dom en vergeetachtig zijn als Mannie. Wij weten nog steeds hoe die beelden eruit zien en we vergeten heus niet dat Brian hierom exit moet!quote:Op donderdag 8 november 2007 20:05 schreef rooie3 het volgende:
Zo we zijn weer mooi afgeleid van het douchedrama.
Hij is niet echt weg, hij is naar schaakles.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:07 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
ze zijn er niet erg van onder de indruk... ze hebben het er niet eens over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |