Schattig, geinig... Not getting any better!quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:14 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Naar de knoppen of niet, het is wel een geinige reputatie
Oh ja, schattig!quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:25 schreef Seventees het volgende:
[..]
Schattig, geinig... Not getting any better! [afbeelding]
schoomaakster ??? zo dan. woon je in de gouden kooi ?quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:34 schreef lynda het volgende:
[..]
Nee dank jeontbijtje zit alweer achter de kiezen (lees sigaret en bak thee)
vanacht om 2 uur door de stromende regen naar huis moeten fietsen(thank god wind mee) dus verkleumd, nu vind ik dat ik de verwarming wel aan mag zetten op asociale warmte
![]()
En ik ga/moet het ook wel redden.. ik kan alleen totaal geen zin vinden om er echt hard mee aan de slag te gaan.. op stage komen er altijd 400 dingen tussendoor, thuis komt zo de schoonmaakster.. denk dat ik volgende week maar 1 dag vrij neem en dan op school ga zitten
zeg me dat ik niet wakker ben, ik ging kijken of ik een PM hadquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:48 schreef Seventees het volgende:
[..]
Niet hier.
In pm
Maar de schade is beperkt gebleven![]()
Valt wel mee hoor, Seventees is gewoonquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:38 schreef WhiteLightning het volgende:
volgens mij heb ik weer wat gemist hier
wat heb je nu weer gedaan ?quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, Seventees is gewoon![]()
Little do you know....quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:58 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Z. is de superheldennaam van Lynx. Overdag Lynx, een linkse tijgert, maar s'nachts! Slaapt 'ie, vandaar de Z.
vertel......quote:
aai poessie, aaai poessie, rottekat....quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:44 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Awww koetsjie koetsjie lieve poez!
Ja, vreemde spelletjes doet men als kind. Ben je bang voor je vader en moeder? *PATS* En als je bij de PATS met je ogen knippert, is het antwoord ja.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
aai poessie, aaai poessie, rottekat....
ken je dat spel ? althans spel. marteling eerder
quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ja, vreemde spelletjes doet men als kind. Ben je bang voor je vader en moeder? *PATS* En als je bij de PATS met je ogen knippert, is het antwoord ja.![]()
Die pats is gewoon in je handen klappen op 2 cm van iemands hoofd. Dus knippert diegene met z'n ogen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha , dat spel ken ik niet. maar klinkt interessant
ja hoor, welkom! bakkie koffie ?quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:06 schreef Teije het volgende:
/meld. (mogen stagieres ook mee baggeren?!)
Dit is geen baggeren, dit is tijd opvullenquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:06 schreef Teije het volgende:
/meld. (mogen stagieres ook mee baggeren?!)
zo lekker, gelijk doofquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Die pats is gewoon in je handen klappen op 2 cm van iemands hoofd. Dus knippert diegene met z'n ogen.
Niets zoals de petsen die hier weleens uitgedeeld worden
is dat de wielrenploeg ofzo ?quote:
Zit al aan de theequote:Op vrijdag 9 november 2007 14:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja hoor, welkom! bakkie koffie ?
niets, dat is juist het grappigequote:Op vrijdag 9 november 2007 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat heb je nu weer gedaan ?
Nog een uurtje, dan mag ik weer lekker naar huis!quote:
Pft, ik moet nog een dikke 3 uur.quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nog een uurtje, dan mag ik weer lekker naar huis!![]()
Ik moet de rest van de week tot 17:30,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |