Ik ben aan het werk, maar om dat nou "lekker" te noemen .... nee ....quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:25 schreef lynda het volgende:
Zo jullie allemaal al lekker aan het werk?Ik rol net me nest uit en nu weer fijn thuis aan de slag met verwarming op 23 graden in huispak
![]()
Sjucht nog 1 week de tijd voor concept van mijn stageopdracht.. HOE ga ik dat ooit redden?![]()
Moguhhhhhh (middag bijna) allemaal![]()
Dat is nou nog eens een mooie tijd!quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:53 schreef diertjuh het volgende:
Ik ga naar huis. Fijn weekend iedereen![]()
![]()
Hebben wij wat gemist?quote:
goed hoor en met u en welkom hierquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:37 schreef Sirmixalot het volgende:
goedemiddag mensen
dacht zal ook nog eens hier komen kijken
nog 1 dag dan weekend gelukkig, morgen ook nog werken maar dat is ergens anders.
hoe is het met iedereen?
je hebt toch niet weer bij de herten staan kijken hequote:Op vrijdag 9 november 2007 12:38 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig
Lekker moment voor m'n pauze uitgezocht, ben nou zeiknat![]()
ook goedquote:
Neequote:Op vrijdag 9 november 2007 12:39 schreef DavyE het volgende:
[..]
je hebt toch niet weer bij de herten staan kijken he![]()
Niet hier.quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:48 schreef Seventees het volgende:
[..]
Niet hier.
In pm
Maar de schade is beperkt gebleven![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Als je dat nou niet hier aan het verkondigen was waren wij helemaal niet op de hoogte van jou en Z
ze hebben toch die Flat afgebroken daar waait nu zeker een ontiegelijke harde wind of nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:41 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
NeeAlles rondom m'n werk is afgesloten, dus heb een omweggetje gemaakt en een nutteloos rondje gelopen, waardoor ik nu natgeregend ben. Waardeloze pauze
![]()
Mogguh mixalot![]()
Z. is de superheldennaam van Lynx. Overdag Lynx, een linkse tijgert, maar s'nachts! Slaapt 'ie, vandaar de Z.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:57 schreef DavyE het volgende:
[..]
ooohhh wat is dat en wie is Z nou weer![]()
'die flat' is wel m'n oude huis jaquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:57 schreef DavyE het volgende:
[..]
ze hebben toch die Flat afgebroken daar waait nu zeker een ontiegelijke harde wind of niet![]()
Bij Z is mijn reputatie al lang naar de knoppenquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Als je dat nou niet hier aan het verkondigen was waren wij helemaal niet op de hoogte van jou en Z
Oeh, nieuwe vlam dan?quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:59 schreef Seventees het volgende:
[..]
Bij Z is mijn reputatie al lang naar de knoppen
Daar hoef ik geen moeite meer voor te doen
oh ben jij ook al weggejaagd uit je huis ik ook. maar is dat gedeelte van ocw nou ingestort daar hoorde het namelijk van een collegaquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:59 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
'die flat' is wel m'n oude huis ja![]()
Maar nee het gaat om de hoftoren, of 'de vulpen'; bij windkracht 9 blijkt het dak eraf te kunnen flikkeren![]()
Ergens... denk ik niet dat mijn vriend dat zou waarderenquote:
Naar de knoppen of niet, het is wel een geinige reputatiequote:Op vrijdag 9 november 2007 12:59 schreef Seventees het volgende:
[..]
Bij Z is mijn reputatie al lang naar de knoppen [afbeelding]
Daar hoef ik geen moeite meer voor te doen [afbeelding]
Nee joh, staat er nog gewoon. Ze waren bang dat die platen op t dak loskwamen, er gaat nu ook niemand naar boven daar. Volgens mij niks ingestort.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:08 schreef DavyE het volgende:
[..]
oh ben jij ook al weggejaagd uit je huis ik ook. maar is dat gedeelte van ocw nou ingestort daar hoorde het namelijk van een collega
Hmm nee dat denk ik ook nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:09 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ergens... denk ik niet dat mijn vriend dat zou waarderen
En die van jou, wordt dat al wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |