Ik ben toch echt serieus blij dat ik de ING heb verlaten hoor.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb bijelkaar 4 jaar voor de ING gewerkt ofzo![]()
Binnenkort maar weer eens met de posse afspreken ... beschonken/in hogere sferen geraken!![]()
Mogguh WL!quote:
Inderdaad! Het grappige is, ze willen me via Getronics nog terug hebben ookquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik ben toch echt serieus blij dat ik de ING heb verlaten hoor.
Woon nu een stuk dichterbij m'n werk, werk is een stuk leuker, beleid is hier veeel soepeler, en ik verdien ook nog een stuk beter! Oja, en heb nu tenminste nog een auto, laptop en telefoon van het werk, dat kon ik bij de ING wel schudden
Werkten jullie bij GPR?quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad! Het grappige is, ze willen me via Getronics nog terug hebben ook![]()
*HELL FUSKING NO!*
Nope, weet niet wat GPR is... en denk ook niet dat ik er goed aan doe om te vertellenquote:
Oow GPR is iets met Getronicsquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nope, weet niet wat GPR is... en denk ook niet dat ik er goed aan doe om te vertellen
via welk bedrijf ik werk hahahaha
*iets met sponsor van (dacht ik) groningen ofzo*
Iedereen vroeg weg zo te lezenquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:36 schreef diertjuh het volgende:
Nu ben ik ook blij. Heb net gelezen dat ik om 12 uur vrij ben. Leraar is ziek![]()
![]()
Ik ben gisteren tijdens die aflevering in slaap gevallen,quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:37 schreef Seventees het volgende:
Waarom zenden ze die pokerkampioenschappen zo laat uit? Zit ik er net lekker in, loopt het tegen 01.00
Vanavond weer
Mogge
ik deed het vroeger in mn "Wilde Periode" wel 3x in de maandquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee..?
Meestal halen we van die gedroogde shit wat dan verwerkt zit in chocoladerepen, da's tenminste niet zo smerig. (Nouja, meestal, zo vaak doen we dat niet hoor... 3x ker jaar is veel. Je moet het ook niet te vaak doen, volgens mij is de lol er dan snel vanaf)
Ik kon de televisie nog uitzetten voor mijn ogen dicht vielenquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik ben gisteren tijdens die aflevering in slaap gevallen,
wekker stond weer om 06:00![]()
Ken dat probleem wel ja... en natuurlijk weer eens te weinig geslapenquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:44 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik kon de televisie nog uitzetten voor mijn ogen dicht vielen
Wel beroerd geslapen...
Een edit!!quote:
Maaaaaaar het is nu bijna weekend. Dus morgen kunnen we alles inhalenquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ken dat probleem wel ja... en natuurlijk weer eens te weinig geslapen![]()
Ik dacht dat die van jou ook een edit was hahaha (dacht dat goede morgen er eerst niet bij stond)quote:
mogge settantaquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:37 schreef Seventees het volgende:
Waarom zenden ze die pokerkampioenschappen zo laat uit? Zit ik er net lekker in, loopt het tegen 01.00
Vanavond weer
Mogge
Settantaquote:
[diepnadenkmodus == aan]quote:
Pron? aha, snap hem .. *past link even aan*quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:59 schreef WhiteLightning het volgende:
gelukkig zie ik je Pr0n niet droxz. dat kan hier niet heh
zeg het is vrijdag heh! nu kom je toch wel een beetje op gang ??quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:06 schreef Seventees het volgende:
Diep nadenken op vrijdagochtend, ben je wel helemaal lekker?
dude het is vrijdag, je hoeft niet meer na te denken .. en over een paar uur weekendquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg het is vrijdag heh! nu kom je toch wel een beetje op gang ??
tip vd sluier Babel Fish Translation In italiano:
Die gang is er sinds woensdagmiddag alweer uit. Je bent twee dagen te laatquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg het is vrijdag heh! nu kom je toch wel een beetje op gang ??
tip vd sluier Babel Fish Translation In italiano:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |