Link was al gepost, maar is wel leuk om te zien dat Nederland rood is en Engeland helemaal groenquote:Op donderdag 8 november 2007 23:05 schreef Flyduck het volgende:
http://www.meteoalarm.eu/
sorry als link al gepost was
serieus, loop jij maar lekker onder.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:09 schreef PizzaSalami het volgende:
Hoop regen, voor de rest een suffe bedoeling.
Rotterdam mag wel onderlopen, geen problemen mee.
Kleine kans als ik het zo bekijkquote:Op donderdag 8 november 2007 23:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
serieus, loop jij maar lekker onder.![]()
in Delft af en toe een beetje wind, maar zo te horen begint het wel aan te trekkenquote:Op donderdag 8 november 2007 23:09 schreef IHVK het volgende:
Echt heel weinig wind hier in Rotterdam.
bron?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:38 schreef Againzender het volgende:
rustig met de wind in Amsterdam, af en toe wat uitschieters bij buien.
Stormvloedkering in de Nieuwe Waterweg dicht, dat is voor het eerst.
Ik heb eerlijk gezegd mijn twijfels bij www.windfinder.com De windsnelheden die zij weergeven zijn veel hoger dan elke andere bron. Windkracht 12+ op de noordzee, no way, geloof er geen barst van.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:40 schreef area78 het volgende:
Piet Paulusma is pwn3d door storm:
[ afbeelding ]
Bij Renesse is 9 beaufort=storm nu dus al gehaald. En bij SBS6 zei hij nog dat het krachtig zou gaan waaien en morgen stormachtig langs de kust, misschien wel even storm
http://www.svsd.nl/quote:
quote:Op donderdag 8 november 2007 23:50 schreef Logician het volgende:
Ah ze gaan evacuaties centers opzetten nu in engeland
Hoera, dat is een windkracht 8! Het zal nu snel beginnen!quote:(c) Rijkswaterstaat
Lees de disclaimer
voor gebruik.
Home
08-11, 23:40 uur
Hoek van Holland Noorderd
Windsnelheid 10m. MSL
gemeten: 20 m/s
Windstoot over 3 sec
gemeten: 25.6 m/s
Windsnelheid 10m. MSL
tijd m/s
--------------
23:40 20
ik kreeg echt verbinding toen ik het berciht tiktequote:
Af en toe is ie plat, maar hier werkt ie nu ffquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik kreeg echt verbinding toen ik het berciht tiktemaar plat nu idd.
Trusten tukkerquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:04 schreef Darklight het volgende:
ik geloof het allemaal wel, ga slapen
Bizar windpatroon, zal wel komen door de windvlagenquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:03 schreef Hi_flyer het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat hard opeens! Jammer dat niet alle windsnelheden van de gebruikte stations weergegeven zijn. Dan snap je beter waarom er op bepaalde punten zo'n hoge windsnelheid weergegeven wordt.
en speciaal voor de live uitzending steekt de wind even opquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:10 schreef HansHeino het volgende:
Journaal @ Nederland 1.. over een minuut.
Delft waait het flink doorquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:16 schreef Moehaha het volgende:
Rotterdam Noord is anders windstil op het moment ..
Très curieux !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |