Ging het bij mij ook maar zo.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:19 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Saai dus
Bij mij zijn ze gelukkig altijd snel klaar.
Bevalt het wat?? Ja hoor.
Leuk werk? Zekers.
Leuke werkplek? Jepperdepep!
Leuke baas/collega's? Zonder meer.
Jij nog vragen? Neuh, kan zo niks bedenken.
Nou, dan ga ik maar weer. Mooi dat alles zo goed gaatTot ziens op school!
Ja, ik wil het graag wetenquote:Op donderdag 8 november 2007 10:24 schreef Loontjah het volgende:
Jaaaa, Chatgirl zou jij wel willen weten he.
Als je goed had opgelet, had je mij ook kunnen spotten.
Maar ja, tot nu toe ging altijd alles goed, dus dan heb je ook niet veel te bepratenquote:Op donderdag 8 november 2007 10:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ging het bij mij ook maar zo.
Mijn begeleider zanikt eerst een half uur over niks waarschijnlijk.
Ja ik wil weg..quote:Op donderdag 8 november 2007 10:39 schreef Loontjah het volgende:
Wil je zelf ook wel weg Trig?
Ik neem aan als je het bedrijf kent, dat je dan ook het wel fijn vind daar, op het roken na.
Zaten ze toch weer te roken?quote:Op donderdag 8 november 2007 10:32 schreef Trigalti het volgende:
Maandag een afspraak op school.. Wordt nu een nieuwe stageplek voor me gezocht..
Het roer meteen drastisch omgooien.
Mijn school belde net bij toeval op...
Heb maar meteen alles verteld..
Joahwel, beetje winderig, maar wel best te doenquote:
Oh, hier niet, windstil + zonquote:Op donderdag 8 november 2007 10:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Joahwel, beetje winderig, maar wel best te doen
Zwaar bewolkt en winderigquote:Op donderdag 8 november 2007 10:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, hier niet, windstil + zon
Net rustig tripje naar de bakkert, best zo
Straks, als het droog weer blijft iig, effe een uurtje hardlopen
Veel plezierquote:Op donderdag 8 november 2007 10:42 schreef KaheemSaid het volgende:
Over 10 minuten gaan we richting school voor terugkomdag, door de goede planning van het Openbaar Vervoer hier ben ik iets minder dan een uur te vroeg bij school, dus eerst maar even lunchen met een collega student.
Heel fijn, dat OVquote:Op donderdag 8 november 2007 10:42 schreef KaheemSaid het volgende:
Over 10 minuten gaan we richting school voor terugkomdag, door de goede planning van het Openbaar Vervoer hier ben ik iets minder dan een uur te vroeg bij school, dus eerst maar even lunchen met een collega student.
Het is ook niet mijn favoriet, maarja echte parkeerfaciliteiten zijn er ook niet bij mijn kamer in de buurt dus een auto is ook geen goede optie, tevens zijn deze kosten net ietwat te hoog. Een lease-auto van het stagebedrijf zou natuurlijk altijd welkom zijn.quote:
Hm.. doorbijten...quote:Op donderdag 8 november 2007 10:48 schreef Loontjah het volgende:
Ik wil ook terugkomdag...
Die van dinsdag gaat niet door, omdat mijn stagedocente het leuk vond dat ook even te vermelden bij mijn stagebegeleider.
Zegt ze ook mooi zo vannuh: "....Ja, want dan kan je mooi die uren gebruiken op het werk"..![]()
Hoezo:
*Ik lig op schema
*Ik werk GVD 40 uur per week, vraag me af of zij dat haalt.
*Als ik toch moest komen, mocht ik dat als 4 gewerkte uren schrijven..
*Zucht* Doorbijten, nog 2,5 maand!!
Een vrouw, een stagaire of een ICT'er??quote:Op donderdag 8 november 2007 10:50 schreef ralph_lisse het volgende:
Vrouwelijk ICT-ers ze bestaan tochBevalt het een beetje als stagaire. Ik zoek ook nog een vrouwelijke haha grtz
Feliquote:Op donderdag 8 november 2007 11:00 schreef Eelcotje84 het volgende:
Nog anderhalve week stage in het verpleeghuis en ik ben afgestudeerd verpleegkundige :d yeeeeh..
Moest het even kwijt, want ik heb me cijfer binnen
is hij al online danquote:Op donderdag 8 november 2007 11:13 schreef Loontjah het volgende:
Ik heb al 2 maanden onze site in beheer..
Guess What... Ik heb hem zelf gemaakt
Ja, ik weet het ook niet.quote:Op donderdag 8 november 2007 10:47 schreef Deansensitized het volgende:
Erik, huh?
Mwah, ik heb een zomerautotje, die kan ik hier niet neerzetten @ kamer (woon in ondiep).quote:Op donderdag 8 november 2007 10:48 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn favoriet, maarja echte parkeerfaciliteiten zijn er ook niet bij mijn kamer in de buurt dus een auto is ook geen goede optie, tevens zijn deze kosten net ietwat te hoog. Een lease-auto van het stagebedrijf zou natuurlijk altijd welkom zijn.
Cooperative thinking?quote:Op donderdag 8 november 2007 11:34 schreef Loontjah het volgende:
Nee, ben hem nu in het engels om aan het zetten.
Dan mogen jullie kijken.
Weet iemand een goede vertaling voor:
Adviesgevend en meedenkend
Advise giving and ????
Eh ik bedoel.. ineens kappen met stage zo..quote:Op donderdag 8 november 2007 11:35 schreef Deansensitized het volgende:
Omslag Trig??![]()
Niks op Marktplaats Erik?
Ik kan als het goed is binnenkort een gratis AX ophalen.quote:Op donderdag 8 november 2007 11:35 schreef Deansensitized het volgende:
Omslag Trig??![]()
Niks op Marktplaats Erik?
ja ik werk 'live' hequote:Op donderdag 8 november 2007 11:34 schreef Loontjah het volgende:
Dan mogen jullie kijken.
Advise giving and ????
mjah ik gooide wat in de groepquote:Op donderdag 8 november 2007 11:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is dat niet meer 'Meewerkend denken'?
Dat is niet duurquote:Op donderdag 8 november 2007 11:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kan als het goed is binnenkort een gratis AX ophalen.
Daar is toch ook niks mis meequote:
Advising & consulting?quote:Op donderdag 8 november 2007 11:40 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, advise giving klinkt idd wat krom
En Trig, ja kan ik me voorstellen. Hoef je ineens niet meer naar het werk... heel goed voor te stellen
Had ik ook in DK, half jaar lang zelfde routine en route, en ineens was het weekend en moest ik alweer naar huis. Was wel even afkicken terug in Nederland...
Had ie tegen mij hoorquote:
oh verrekquote:
Dat jaquote:
Advising and considering?quote:Op donderdag 8 november 2007 11:34 schreef Loontjah het volgende:
Dan mogen jullie kijken.
Advise giving and ????
Ik ben zelf alleen niet zo gecharmeerd van -ing & -ingquote:
Preciesquote:Op donderdag 8 november 2007 11:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En dan nog, wordt er gevraagd om ideeen, niks mis mee om die te spuien dan toch![]()
Ehm ja.. alleen nu moet ik naar andere stage..quote:Op donderdag 8 november 2007 11:40 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, advise giving klinkt idd wat krom
En Trig, ja kan ik me voorstellen. Hoef je ineens niet meer naar het werk... heel goed voor te stellen
Had ik ook in DK, half jaar lang zelfde routine en route, en ineens was het weekend en moest ik alweer naar huis. Was wel even afkicken terug in Nederland...
Maar als het klinkt en klopt is er niks mis mee toch?quote:Op donderdag 8 november 2007 11:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben zelf alleen niet zo gecharmeerd van -ing & -ing
Maar ja, ik ben dan ook een
<-- zeikerd
Dat is het eerste wat me te binnen schoot.quote:Op donderdag 8 november 2007 11:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken, maar considering is meer overwegen denk ik
Hehe, hoop het voor jequote:Op donderdag 8 november 2007 11:46 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ehm ja.. alleen nu moet ik naar andere stage..
Misschien zien jullie mij binnenkort nog maar heel weinig int topic.. als ik et wel druk heb
Da's ook wel weer waar.quote:Op donderdag 8 november 2007 11:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar als het klinkt en klopt is er niks mis mee toch?
Dat soort shit ontwikkelen?quote:Op donderdag 8 november 2007 11:50 schreef ChatGirl het volgende:
Wat een lelijke auto:
[ afbeelding ]
En ja, dit is werk wat ik doe op mn stage
oh, zodoendequote:Op donderdag 8 november 2007 12:00 schreef ChatGirl het volgende:
Nee, ik moet allemaal van die innovatieve producten en dergelijke zoeken. Maar van die dingen maken za dan futuristische crap, zodat uiteindelijk niemand het koopt omdat het zo godsgruwelijk lelijk is.
Ze zijn een stage richting de websites/design aan het zoeken voor me.quote:
Alleen al voor de gratis tomtomquote:Op donderdag 8 november 2007 12:07 schreef eer-ik het volgende:
TomTom Filerally 2007
Misschien ga ik daar wel aan meedoen
gratis tomtom is sowieos mooi meegenomenquote:Op donderdag 8 november 2007 12:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Alleen al voor de gratis tomtom
Ow neequote:Op donderdag 8 november 2007 12:15 schreef Loontjah het volgende:
* ..bekijkt trig's fobo
OMFG TRIG
Ik herken jouw van een supergrappige situatie uit de trein
LOL
quote:Op donderdag 8 november 2007 12:44 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ow neeNEEEEEEE
Omfg... ik denk dat ik weet waar je het over hebt..
Ik ga even op het bord kijken
quote:Op donderdag 8 november 2007 12:48 schreef Loontjah het volgende:
[..]
![]()
![]()
MASTERLIJK
Voor de onwetenden:
<!--Trein komt aanrollen/rijden/schuiven....
Chick 1, Chick 2, Chick 3 en Trig staan/zitten/hangen in de trein in de allerlaatste wagon.
Trein laat op zich wachten...
Trein krijgt vertraging...
Ondertussen klinkt er een omroepbericht..
Chick 1 en Chick 2 zitten zo met elkaar te kletsen, dat Chick 3 en Trig niks horen
Chick 1 zegt tegen Chick 3: "Wat zeiden ze nou, we kletsen te hard"
Trig: Schouder ophalend, rest lachen.
Na een paar minuten nog niks.
Trig kijkt uit de deur die nog open stond.
Onderstussen kwam de volgende trein naar Deurne al aan, en was het niet zeker welke trein nou eerder zou vertrekken.
Trig:"Ik kan niet lezen wat er op het bord staat"
Chick 1+2+3: ""
Trig:"Ik ga wel eventjes op het bord kijken"
En hij kruipt de trein uit.
Maar toen 3 sec later dat hij er uitgestapt was: "BAMMM... deuren van de trein dicht..."
Chick 1+2+3:![]()
![]()
Maar we vonden je wel zielig![]()
Rara wie was ik...
Ja die was echt geniaal.. had opgenomen moeten worden..quote:Op donderdag 8 november 2007 12:51 schreef Loontjah het volgende:
Ik zit hier toch met een Big Smile, echt masterlijk moment.
chick 4?quote:Op donderdag 8 november 2007 12:48 schreef Loontjah het volgende:
[..]
![]()
![]()
MASTERLIJK
Voor de onwetenden:
<!--Trein komt aanrollen/rijden/schuiven....
Chick 1, Chick 2, Chick 3 en Trig staan/zitten/hangen in de trein in de allerlaatste wagon.
Trein laat op zich wachten...
Trein krijgt vertraging...
Ondertussen klinkt er een omroepbericht..
Chick 1 en Chick 2 zitten zo met elkaar te kletsen, dat Chick 3 en Trig niks horen
Chick 1 zegt tegen Chick 3: "Wat zeiden ze nou, we kletsen te hard"
Trig: Schouder ophalend, rest lachen.
Na een paar minuten nog niks.
Trig kijkt uit de deur die nog open stond.
Onderstussen kwam de volgende trein naar Deurne al aan, en was het niet zeker welke trein nou eerder zou vertrekken.
Trig:"Ik kan niet lezen wat er op het bord staat"
Chick 1+2+3: ""
Trig:"Ik ga wel eventjes op het bord kijken"
En hij kruipt de trein uit.
Maar toen 3 sec later dat hij er uitgestapt was: "BAMMM... deuren van de trein dicht..."
Chick 1+2+3:![]()
![]()
Maar we vonden je wel zielig![]()
Rara wie was ik...
Ehm.. ja..quote:
Was zij knapper als mij danquote:Op donderdag 8 november 2007 12:52 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Ja die was echt geniaal.. had opgenomen moeten worden..
Heb dat thuis ook verteld s'avonds
Zit hier nu ook weer met een big smile..
Maar jij zat aan de raamkant of wat?
Ik kan me jullie gezichten niet echt meer herinneren zeg maar ...quote:
Zucht.. mja..quote:Op donderdag 8 november 2007 12:59 schreef Loontjah het volgende:
Dat is deurnens.. wij verstaan elkaar wel he Trig(je)
Kan me niet schelen.quote:Op donderdag 8 november 2007 12:59 schreef Loontjah het volgende:
Dat is deurnens.. wij verstaan elkaar wel he Trig(je)
Wel op een fatsoenlijke Deurnese sollicitatie..quote:Op donderdag 8 november 2007 13:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kan me niet schelen.
Op een fatsoenlijke sollicitatie hoef je ook niet zo te praten
There's more in world than Deurnequote:Op donderdag 8 november 2007 13:04 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Wel op een fatsoenlijke Deurnese sollicitatie..
alle startplekken zijn vergevenquote:Op donderdag 8 november 2007 12:07 schreef eer-ik het volgende:
TomTom Filerally 2007
Misschien ga ik daar wel aan meedoen
Ja, ik las het netquote:Op donderdag 8 november 2007 13:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
alle startplekken zijn vergeven
jammer, collega's hadden al iets van: oeh, dat wordt een mooi filmpje
maar zandvoort is ook een beetje ver vanaf hier
Ik ga nog wel een keer met zo'n oldskool citroen rally meedoenquote:Op donderdag 8 november 2007 13:11 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Das wel echt vet als je mee mag doen idd..
Pomper op oog danquote:Op donderdag 8 november 2007 13:12 schreef ChatGirl het volgende:
M'n stagebegeleider van school is hierIs nu aan het buurten met mn begeleider van het bedrijf.
Kom je wel boven het stuur uit dan ?quote:Op donderdag 8 november 2007 13:11 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Das wel echt vet als je mee mag doen idd..
Nee joh, ik vind het wel ok zo.quote:
quote:Op donderdag 8 november 2007 13:19 schreef Loontjah het volgende:
Trig klein?
Valt best mee
als je zelf 1m30 bent
Ok, dan bek houwequote:Op donderdag 8 november 2007 13:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee joh, ik vind het wel ok zo.
quote:Op donderdag 8 november 2007 13:19 schreef Loontjah het volgende:
Trig klein?
Valt best mee
als je zelf 1m30 bent
Ben jij de giraf van Dikkertje dap somsquote:Op donderdag 8 november 2007 13:23 schreef eer-ik het volgende:
't is eigenlijk alleen maar handiger, want ik moet steeds bukken om naar het stoplicht te kijken
Of als m'n dak open is, dan rij ik verder door, zodat ik over het raam heenkijk
quote:Op donderdag 8 november 2007 13:25 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ben jij de giraf van Dikkertje dap soms
[ afbeelding ]
quote:
Wat zeg jij nou"quote:Op donderdag 8 november 2007 13:31 schreef Loontjah het volgende:
Dan moet je in een Fiat Panda rijden..
dat je in een Fiat panda moet gaan rijdenquote:
Nog nooit zo'n slechte tvp gezet...!quote:Op donderdag 8 november 2007 13:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat je in een Fiat panda moet gaan rijden
Ben niet wijs zekerquote:Op donderdag 8 november 2007 13:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat je in een Fiat panda moet gaan rijden
Kan ik me voorstellen iddquote:Op donderdag 8 november 2007 13:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n slechte tvp gezet...!![]()
Maar goed alles verder ok in het topic?quote:
poepquote:Op donderdag 8 november 2007 13:38 schreef Loontjah het volgende:
Als jij met zoveel mm's tegen het dak aan zit, dan is een fiat panda je auto..
Praat ik soms poep ofzo..
Heerlijk in dit topic.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Maar goed alles verder ok in het topic?
k heb vanochtend een leuke les gehad... phoe! in 3 uurtjes stof behandeld wat ik in Utrecht in 3-4 week deed..!![]()
Maakt jou dat nou uit? je hoeft er toch alleen maar doorheen te kijken?quote:Op donderdag 8 november 2007 13:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
poep
Nee, maar ik pas prima in m'n eendje hoor
Alleen is het raam ietwat klein
alles loopt op rolletjes?quote:
Ja, daarom zei ik ook, ik moet óf bukken om door m'n raam te kijken, óf als m'n dak open is, kijk ik over m'n raam heenquote:Op donderdag 8 november 2007 13:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Maakt jou dat nou uit? je hoeft er toch alleen maar doorheen te kijken?
Yupquote:
k las het net een paar posts boven waar ik binnenkwam..!quote:Op donderdag 8 november 2007 13:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, daarom zei ik ook, ik moet óf bukken om door m'n raam te kijken, óf als m'n dak open is, kijk ik over m'n raam heen
EOS is best een mooi karretjequote:Op donderdag 8 november 2007 13:43 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
k las het net een paar posts boven waar ik binnenkwam..!![]()
Maar inderdaad met een cabrio functie in je auto rij je gewoon wat verder
Vorg zomer als ik voor mn werk auto's moest wegbrengen namen we altijd een beetle cabrio of die nieuwe EOS, heerlijk in het zonnetje genieten!
Crossie adoreer ik al sinds hij ons topic open lietquote:Op donderdag 8 november 2007 13:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Yup
Geen gebagger enzo
Hoef niks te modden in SES voorlopig.
Heb je cross en mij al geadoreerd en cross gefeliciteerd?
is hij eindelijk vader geworden?quote:Op donderdag 8 november 2007 13:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
waarom moet ik Crossie feliciteren?
Zeker!quote:
Gewoon geven!quote:Op donderdag 8 november 2007 13:44 schreef Loontjah het volgende:
Plannen vanavond?
Mijn moeder is vandaag jarig, maar ze wil geen cadeautje.
zuipen danquote:Op donderdag 8 november 2007 13:44 schreef Loontjah het volgende:
Plannen vanavond?
Wel een der makkelijksten jaquote:Op donderdag 8 november 2007 13:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Crossie adoreer ik al sinds hij ons topic open lietMaar SES is volgens mij ook het makkelijkste sub forum
waarom moet ik Crossie feliciteren?
Ik wil wel eens een keer een stuk touren met een (R)S4 cabrioquote:Op donderdag 8 november 2007 13:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Zeker!FSI motortje erin en scheuren dat die doet!
mooi toch, je had toch weinig geld ?quote:Op donderdag 8 november 2007 13:44 schreef Loontjah het volgende:
Plannen vanavond?
Dat is niet echt meer touren te noemen als je enigzins gas gaat gevenquote:Op donderdag 8 november 2007 13:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wil wel eens een keer een stuk touren met een (R)S4 cabrio
quote:Op donderdag 8 november 2007 13:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik wil wel eens een keer een stuk touren met een RS4 cabrio
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Ach jawel, gewon een stuk door frankrijk heen kachelenquote:Op donderdag 8 november 2007 13:48 schreef HansU het volgende:
[..]
Dat is niet echt meer touren te noemen als je enigzins gas gaat geven![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 13:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toffe karren
Signature.
Ik vond het anders best genieten en dat is voor mij touren!quote:Op donderdag 8 november 2007 13:48 schreef HansU het volgende:
[..]
Dat is niet echt meer touren te noemen als je enigzins gas gaat geven![]()
whehequote:Op donderdag 8 november 2007 13:19 schreef Loontjah het volgende:
Trig klein?
Valt best mee
als je zelf 1m30 bent
Zeker!quote:
wedden dat MEN makkelijker isquote:Op donderdag 8 november 2007 13:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Crossie adoreer ik al sinds hij ons topic open lietMaar SES is volgens mij ook het makkelijkste sub forum
BMW heeft een lelijk dashboard, audi daarentegen!quote:Op donderdag 8 november 2007 13:50 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb wel een keer in M3 cabrio van oom gereden, maar audi > bmw
Ik vind audi's vaak veel mooier
weet ik niet daar post ik nooit!quote:
In alle auto's tot nu toe.. JA!quote:Op donderdag 8 november 2007 13:15 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Kom je wel boven het stuur uit dan ?
Ik vind een R8 een afzichtelijk ding, en een TT mot ik ook niet.quote:Op donderdag 8 november 2007 13:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Zeker!die hele audi serie is tof! ik moet alleen nog de R8 onderhanden nemen, en dan heb ik in alle audi's gereden van dit moment!
ik welquote:Op donderdag 8 november 2007 13:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
weet ik niet daar post ik nooit!
dat bedoel ikquote:
A1 s nog niet uit toch?quote:Op donderdag 8 november 2007 13:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik vind een R8 een afzichtelijk ding, en een TT mot ik ook niet.
A1 ook niet, en A3 gewoon ook niet.
A3 sportback vind ik wel een toffe auto, voor de rest de A4, A6 en daar het liefste de avantversies van, en de A8 en uiteraard alle (R)S versies van vind ik tof
Q7 ook
Nee, nog niet uit, maar wel kutautoquote:Op donderdag 8 november 2007 13:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
A1 s nog niet uit toch?
A2 is een lelijke blokkendoos met weinig ruimte
A + S3 zou mijn eerste auto kunnen zijn (S3 dan)
A + S + RS4
A + S5
A + S + RS6
A + S8 Als ik de 20 miljoen win met de kerst is het eerste wat ik koop een S8!
TT scheurbakje
Q7 veel te groot, wel goed om hard mee te scheuren en voorrang te eisen!![]()
Zowiezo Sportback, en de familie versies van de A4 en A6 vind ik foeilelijkquote:Op donderdag 8 november 2007 13:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, nog niet uit, maar wel kutauto
A2 is ook kut
S3 best leuk, maar ik vind die hatchback niet mooi.
Sportback daarentegen
De avants?quote:Op donderdag 8 november 2007 13:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Zowiezo Sportback, en de familie versies van de A4 en A6 vind ik foeilelijk
Ja lelijke bakken!quote:
gelukkig ik ook nietquote:Op donderdag 8 november 2007 13:59 schreef Loontjah het volgende:
Chatgirl, alles goed daar.
Is je stagebegeleider al uitgebuurt?
Geen zin om over auto's te hebben..
Die heb ik een keer samen met een S8 een weekend onderhanden genomen!quote:
Ik moet zeggen die volvo's worden steeds mooier nu ik ze vaker zie!quote:
hoe hard je ook rijdt, autorijden vind ik altijd genietenquote:Op donderdag 8 november 2007 13:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik vond het anders best genieten en dat is voor mij touren!
wtf.quote:Op donderdag 8 november 2007 14:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Die heb ik een keer samen met een S8 een weekend onderhanden genomen!
XC90 is ook een mooie wagenquote:Op donderdag 8 november 2007 14:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik moet zeggen die volvo's worden steeds mooier nu ik ze vaker zie!
De XC90!
je vergeet de R8 en binnenkort ook de RS8quote:Op donderdag 8 november 2007 13:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
A1 s nog niet uit toch?
A2 is een lelijke blokkendoos met weinig ruimte
A + S3 zou mijn eerste auto kunnen zijn (S3 dan)
A + S + RS4
A + S5
A + S + RS6
A + S8 Als ik de 20 miljoen win met de kerst is het eerste wat ik koop een S8!
TT scheurbakje
Q7 veel te groot, wel goed om hard mee te scheuren en voorrang te eisen!![]()
Afzichtelijke machines vind ik dat.quote:Op donderdag 8 november 2007 14:05 schreef HansU het volgende:
[..]
je vergeet de R8 en binnenkort ook de RS8![]()
werkquote:Op donderdag 8 november 2007 14:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wtf.
waarom mag je dat allemaal
Pik mij ook eens op als je dat allemaal aan het doen bent
Als je goed had gelezen heb ik de R8 nog niet onderhanden mogen nemen, dus daar kan ik niet over praten, dat is mn lijstje van audi's die ik heb gehad!quote:Op donderdag 8 november 2007 14:05 schreef HansU het volgende:
[..]
je vergeet de R8 en binnenkort ook de RS8![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 14:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Als je goed had gelezen heb ik de R8 nog niet onderhanden mogen nemen, dus daar kan ik niet over praten, dat is mn lijstje van audi's die ik heb gehad!
Eerst niet, zit in zweden en heb hem hier 1 x zien rijden. misschien als ik in NL ben rond de kerst en ik ga even bij mn werk langs dat die er staat maar ga er niet van uit, in de winter...quote:Op donderdag 8 november 2007 14:07 schreef HansU het volgende:
[..]
aha, maar zit de R er aan te komen of niet?
nee!quote:
sorry bro...quote:
ik heb alle gewone A versies al wel eens thuis gehad, de RS versies zijn wat moeilijker en de S8 was niet mogelijk was alleen verzekerd van 8 uur sochtends tot 6 uur savonds...!quote:Op donderdag 8 november 2007 14:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
krijg je die apparaten ook wle eens gewoon mee naar huis?
Da's best mooi.quote:Op donderdag 8 november 2007 14:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik heb alle gewone A versies al wel eens thuis gehad, de RS versies zijn wat moeilijker en de S8 was niet mogelijk was alleen verzekerd van 8 uur sochtends tot 6 uur savonds...!
En voor de rest ook wel porsches mee naar huis gehad, was altijd leuk om n het weekend zo'n bak mee naar huis te nemen en dan op de oprit te parkeren
Of ze ook mochten rijdenquote:Op donderdag 8 november 2007 14:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Da's best mooi.
Wat zeiden je maten toen je voor het eerste met zo'n porsche bij ze aankwam?
industrieterreintje hier of daarquote:Op donderdag 8 november 2007 14:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Of ze ook mochten rijdenAlleen ing dat nooit want ik ben verzekerd voor de auto's via het werk en zij niet, en als er dan wat zou gebeuren dan had ik de problemen
![]()
en dan een porsche S4 van 160.000 euro om een lantaarnpaal heenvouwen zeker?quote:
Das wel echt vet..quote:Op donderdag 8 november 2007 14:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Of ze ook mochten rijdenAlleen ing dat nooit want ik ben verzekerd voor de auto's via het werk en zij niet, en als er dan wat zou gebeuren dan had ik de problemen
![]()
Zie bovenquote:Op donderdag 8 november 2007 14:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en dan een porsche S4 van 160.000 euro om een lantaarnpaal heenvouwen zeker?![]()
M'n ouders zouden zich kapot schrikken denk ik als ik met een porsche thuis aan zou komenquote:Op donderdag 8 november 2007 14:19 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Das wel echt vet..
Ik zou denk ik de hele zondag rondrijden.. kost wel een paar centen, maar toch..
ik liet ze wel rijden in de audi a series enzo, maar die snelle bakken nee echt niet. Ik ben er echt wel achter dat als je in een S8 stapt zonder dat je weet wat die bak kan je gigantisch op je muil gaat door de kracht ervan. dus liever ik rijden en zij ernaast dan zij rijden en ik later in het ziekenhuisquote:Op donderdag 8 november 2007 14:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
industrieterreintje hier of daar
Maar nee, ik zou het ook niet zomaar toestaan.
Ik heb mn moeder wel eens in een Porsche carrera gestopt...quote:Op donderdag 8 november 2007 14:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
M'n ouders zouden zich kapot schrikken denk ik als ik met een porsche thuis aan zou komen
Ja, idd.quote:Op donderdag 8 november 2007 14:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik liet ze wel rijden in de audi a series enzo, maar die snelle bakken nee echt niet. Ik ben er echt wel achter dat als je in een S8 stapt zonder dat je weet wat die bak kan je gigantisch op je muil gaat door de kracht ervan. dus liever ik rijden en zij ernaast dan zij rijden en ik later in het ziekenhuis
ik zou nooit gaan huren...quote:Op donderdag 8 november 2007 14:19 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Das wel echt vet..
Ik zou denk ik de hele zondag rondrijden.. kost wel een paar centen, maar toch..
quote:Op donderdag 8 november 2007 14:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb mn moeder wel eens in een Porsche carrera gestopt...praat ze zo'n beetje nu nog over...
![]()
dat is een knop die je om moet draaien. de S8 was de eerste minuut eng, maar daarna doe je alsof het een normale Audi is. De bentley continental GT waar ik een keer van groningen naar utrecht in moest rijden gaf me daar en tegen wel den zenuwen..quote:Op donderdag 8 november 2007 14:21 schreef eer-ik het volgende:
Maar ik weeet niet, ik zou met een porsche niet zoveel problemen hebben om erin te stappen en te gaan rijden maar een lamborghini bijvoorbeeld weer wel.
Een rolls zou ik ook moeite mee hebben.
Gewoon omdat ik bang ben dat ik schade rijd.
Terwijl ik prima gewend ben met grote auto's te rijden.
Daar en tegen s het meer dat hij volgens mij wel verstand hebt van autos en mijn vrienden niet echt, wel een beetje, maar als ik over een S8 begin dan weten ze hoe die er uit ziet maar niet dat er bijvoorbeeld een lambo motor inzitquote:Op donderdag 8 november 2007 14:21 schreef eer-ik het volgende:
Maar ik weeet niet, ik zou met een porsche niet zoveel problemen hebben om erin te stappen en te gaan rijden maar een lamborghini bijvoorbeeld weer wel.
Een rolls zou ik ook moeite mee hebben.
Gewoon omdat ik bang ben dat ik schade rijd.
Terwijl ik prima gewend ben met grote auto's te rijden.
Een S8 zou ik ook geen moeite mee hebben.quote:Op donderdag 8 november 2007 14:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat is een knop die je om moet draaien. de S8 was de eerste minuut eng, maar daarna doe je alsof het een normale Audi is. De bentley continental GT waar ik een keer van groningen naar utrecht in moest rijden gaf me daar en tegen wel den zenuwen..![]()
Ja, ok, kan ik me wat bij voorstellen.quote:Op donderdag 8 november 2007 14:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Daar en tegen s het meer dat hij volgens mij wel verstand hebt van autos en mijn vrienden niet echt, wel een beetje, maar als ik over een S8 begin dan weten ze hoe die er uit ziet maar niet dat er bijvoorbeeld een lambo motor inzit
'Dat is toch zoeen snelle A8'?quote:Op donderdag 8 november 2007 14:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Daar en tegen s het meer dat hij volgens mij wel verstand hebt van autos en mijn vrienden niet echt, wel een beetje, maar als ik over een S8 begin dan weten ze hoe die er uit ziet maar niet dat er bijvoorbeeld een lambo motor inzit
Wie heeft het over huren?quote:Op donderdag 8 november 2007 14:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zou nooit gaan huren...
klopt het haalt het niet bij een rolls, maar voor de gewone jongen van 20 is een S8 echt al te veel hoor...quote:Op donderdag 8 november 2007 14:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Een S8 zou ik ook geen moeite mee hebben.
't is en blijft een audi.
Niks tegen audi hoor, integendeel, maar het haalt het imo bij lange na niet bij rolls of bentley.
Net als porsche het niet haalt bij ferrari/lamborghini.
inderdaad...!quote:
daarvoor had ik altijd een pasje van mn werk...quote:Op donderdag 8 november 2007 14:27 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Wie heeft het over huren?
Ik heb het over de benzinekosten
Damnquote:Op donderdag 8 november 2007 14:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
daarvoor had ik altijd een pasje van mn werk...![]()
Tank van een S8... 130 liter benzine... en benzine tanken gaat al zo langzaam...!
Tuurlijk snap ik dat.quote:Op donderdag 8 november 2007 14:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
klopt het haalt het niet bij een rolls, maar voor de gewone jongen van 20 is een S8 echt al te veel hoor...
Ik was net 19 toen ik voor het eerst in een snelle audi stapte en dan is echt wel anders dan als ik er nu in zou stappen, met veel meer ervaring in die bakken.
Maar volgens mij begrijp je het wel dat mensen die geen verstand van auto's hebben de eerste keer dat ze in een S8 of porsche stappen gewoon het gas induwen en niet nadenken dat ze iets meer power onder hun voet hebben
Had ik ook met een 760 een keerquote:Op donderdag 8 november 2007 14:29 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
daarvoor had ik altijd een pasje van mn werk...![]()
Tank van een S8... 130 liter benzine... en benzine tanken gaat al zo langzaam...!
goed klote is dat inderdaad... sta je daar, 20 jaar, S8 komt er een man in zn Volkswagen Golf aan heel trots ziet mij staan, begin bijna te huilen...quote:Op donderdag 8 november 2007 14:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Had ik ook met een 760 een keer
Moest 'm zelf voltanken, word je niet vrolijk van
Mn lesauto was een BMW 330... bij het oprijden van de snelweg moest ik een keer langzaam gaan rijden van mn instructeur, totdat de auto achter ons wou gaan inhalen over de vluchtstrook en toen moest ik het gas intrappen hij zou wel schakkelen...quote:Op donderdag 8 november 2007 14:33 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind het altijd wel geinig om een beetje te trutten op de weg, en als iemand je dan wil inhalen en naast je rijdt, effe vol dat gas intrappen
O zo lame hèquote:Op donderdag 8 november 2007 14:33 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind het altijd wel geinig om een beetje te trutten op de weg, en als iemand je dan wil inhalen en naast je rijdt, effe vol dat gas intrappen
quote:Op donderdag 8 november 2007 14:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
goed klote is dat inderdaad... sta je daar, 20 jaar, S8 komt er een man in zn Volkswagen Golf aan heel trots ziet mij staan, begin bijna te huilen...even gepraat stukje van de pomp gereden motorkap open. Ineens echt 5-6 jongens van een jaar of 18-20 om me heen kweilen op dat ding...
Whahah geniaalquote:Op donderdag 8 november 2007 14:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
goed klote is dat inderdaad... sta je daar, 20 jaar, S8 komt er een man in zn Volkswagen Golf aan heel trots ziet mij staan, begin bijna te huilen...even gepraat stukje van de pomp gereden motorkap open. Ineens echt 5-6 jongens van een jaar of 18-20 om me heen kweilen op dat ding...
quote:Op donderdag 8 november 2007 14:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Mn lesauto was een BMW 330... bij het oprijden van de snelweg moest ik een keer langzaam gaan rijden van mn instructeur, totdat de auto achter ons wou gaan inhalen over de vluchtstrook en toen moest ik het gas intrappen hij zou wel schakkelen...
Zekerquote:
Succes ermeequote:Op donderdag 8 november 2007 14:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
nu ga ik weg. ik moet een verslag afhebben morgen om 12 uur, en vanavond ben ik bij mn vriendin, dus komt er ook niets van.
Doe dean de groeten als hij hier nog komt!![]()
inderdaad dat soort vragen...quote:Op donderdag 8 november 2007 14:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En allemaal ook vragen:
Wat voor werk doe je?
Hoe kan je zo'n ding betalen?
Hoe rijdt dat nou?
Mag ik er eens inzitten?
quote:Op donderdag 8 november 2007 14:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
inderdaad dat soort vragen...en foto's maken met de telefoon van alles...!
Het ergste was, 1 jongen die een filmpje ging maken van de uitlaat toen ik even as gaf om het geluid te laten horen...
Whehe zo slechtquote:Op donderdag 8 november 2007 14:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
inderdaad dat soort vragen...en foto's maken met de telefoon van alles...!
Het ergste was, 1 jongen die een filmpje ging maken van de uitlaat toen ik even as gaf om het geluid te laten horen...
quote:Op donderdag 8 november 2007 14:38 schreef Loontjah het volgende:
20 posts verder en nog steeds gezeik over blikken.
Naja... wij hebben het over treinen.. en afgaan enzo..quote:Op donderdag 8 november 2007 14:38 schreef Loontjah het volgende:
20 posts verder en nog steeds gezeik over blikken.
't is ook wel klaar denk ikquote:Op donderdag 8 november 2007 14:40 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Naja... wij hebben het over treinen.. en afgaan enzo..
Dan is dit toch wel wat beter..
ik was al bang dat ze je weg gejaagd haddenquote:Op donderdag 8 november 2007 14:42 schreef Loontjah het volgende:
Ok, anders laat ik het gewoon bij zoals het is!
mooizo, maarja, zolang je maar weet dat een auto vier wielen en stuur heeft vind ik het al goed.quote:Op donderdag 8 november 2007 14:48 schreef Loontjah het volgende:
Nou, ik laat me niet wegjagen hoor, maar ik kan weinig van dat onderwerp in brengen.
Neemt niet op...quote:Op donderdag 8 november 2007 15:18 schreef Loontjah het volgende:
Bel hem op.
Pieper hem op.
Stuur een rooksignaal
Oh nee dat zou niet eens opvallen
Naar huisquote:Op donderdag 8 november 2007 15:39 schreef HostiMeister het volgende:
Mensen, ik heb last van bomen en bossen en dingen niet meer zien. Heel naar. Wat denken jullie gewoon naar huis gaan of nog een uurtje aan blijven kloten?
Ooit wel gedaan dan ?quote:Op donderdag 8 november 2007 15:46 schreef HansU het volgende:
ik verveel me zo erg dat ik niet eens zin heb om hier iets nuttigs te typen..
Praat toch liever tegen jou...quote:Op donderdag 8 november 2007 15:44 schreef Loontjah het volgende:
Praat tegen de boom.
Misschien is het dan opgelost!
Wel lief zijn voor de boom he.
wowquote:Op donderdag 8 november 2007 15:52 schreef PieterBas het volgende:
Goedemiddag
Mijn 250ste Stage SC topic![]()
Ja vroegerquote:Op donderdag 8 november 2007 15:54 schreef HansU het volgende:
[..]
kan ik me eigenlijk niet herinneren
jij?
Ga ik vanavond weer doen..quote:Op donderdag 8 november 2007 15:55 schreef HansU het volgende:
[..]
wow![]()
En dat terwijl je ook achter zweedse vrouwen aan kan rennen, dat betekent dat dit topic wel heel veel voor je betekent![]()
toen je nog jong en vooral onschuldig was zekerquote:Op donderdag 8 november 2007 15:57 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ja vroegertoen ik klein was...
Toen ik serieuze topics opende, en dacht dat hier iedereen serieus was...![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 15:59 schreef HansU het volgende:
[..]
toen je nog jong en vooral onschuldig was zeker
Hoi Chatgirlquote:
Välkommen till Sverigequote:Op donderdag 8 november 2007 16:51 schreef HansU het volgende:
Zo maar weer eens naar huis.
Tot morgen allemaal!
Het is trouwens al weer donker aan het wordenNog niet eens 5 uur.
Ik hoorde me moeder er ook al iets over zeggen...quote:Op donderdag 8 november 2007 17:20 schreef ChatGirl het volgende:
Nog 10 minuten!
Hier word de kust bewaakt omdat ze storm ()verwachten.
je wilt niet weten hoeveel jaarrekening 2007 er gemaakt moeten worden in de eerste paar maanden van 2008quote:Op donderdag 8 november 2007 18:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ach ja, de jaarrekeningen komen in februari wel aan de beurt, als ik er dan nog werk.
Al heb ik al een tijdje voorbereidend werk gedaan (afschrijvingen, rente, aflossingen, gegevens van 2006 op de goede plek zetten, wat formules verbeterd in de modellen).
Ik snap dat er veel jaarrekeningen gemaakt moeten worden. Maar ik doe geen stage bij een accountant ofzo, dus daar heb ik niks mee te maken. Ik werk alleen aan de jaarrekeningen van de stichting waar ik mijn stage doe.quote:Op donderdag 8 november 2007 18:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je wilt niet weten hoeveel jaarrekening 2007 er gemaakt moeten worden in de eerste paar maanden van 2008en voorbereidend werk kan wel, maar ook maar tot op zekere hoogte, dat zijn maar een paar kleine dingen...
dat is waar, data goedzetten, beginbalans invoeren, vergelijkende cijfers opschuivenquote:Op donderdag 8 november 2007 18:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik snap dat er veel jaarrekeningen gemaakt moeten worden. Maar ik doe geen stage bij een accountant ofzo, dus daar heb ik niks mee te maken. Ik werk alleen aan de jaarrekeningen van de stichting waar ik mijn stage doe.
En ja, het zijn kleine dingen, maar het is wel fijn dat het allemaal al gedaan is als de informatie voor de jaarrekening beschikbaar is.
Lol heb er ok nog ergens een liggenquote:Op donderdag 8 november 2007 21:08 schreef Etcetera het volgende:
ben ik nog ff![]()
ik heb nog een MiniDisken hij doet het best goed
![]()
Nee, maar dat boeit me nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:29 schreef Deansensitized het volgende:
Wat Erik?? Ja, je staat niet eerste hè
Fucking slecht geslapen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:38 schreef Deansensitized het volgende:
Wat is er dan loos?
quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:50 schreef Loontjah het volgende:
Mwah redelijk.
Sinds ik stress heb, droom ik s' nachts de raarste combinaties.
Zo vreemd dat ik gewoon weet voordat ik ga slapen, dat er weer iets komt.
quote:
Ah, kwa totaal aantal postsquote:
Jaquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:58 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ah, kwa totaal aantal posts
Waar vind je die lijst??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |