abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60760106
Nee taalwonder, niet in de context zoals jij je woorden plaatst.
En zal je ff uitleggen waarom...
quote:
Een blond Huishoudschoolklantje met een ogenschijnlijk wenig beladen wereldbeeld gaat met haar overgewaardeerde ex-wereldvoetballer naar LA , een stad waar het volgens velen toch echt heel goed toeven is.
Een wenig beladen zelfbeeld... Dat slaat nergens op. Pak dan onrealistisch zelfbeeld bijv.
quote:
De man neemt nog even zijn mond vol over het bekrompen Nederland stapt in het vliegtuig en zegt met veel pathos "vaarwel"
Hij neemt zijn mond vol??!
quote:
Als dan een beetje later aan de dag komt dat Mevrouw geen Engels kan ,
Een dag later aan de dag komt?! Geen Engels kan... Lees hem zelf nog even door

quote:
haar man de ene flater na de ander slaat en op als slag op de vuurpijl zeggen geen school voor hun kinderen te kunnen vinden ( Bij ca 35 prive scholen die daar zijn) is de afgang bijjna compleet.
Als slag op de vuurpijl?!
quote:
Echt compleet is dan de afgang als ze zeggen na 6 maanden terug te komen. De ergste Paupers uit "ik ben weg " die een camping in frankrijk huren of in Finland Nederlandse croquetten gaan verkopen, doen het beter. Echt als de kamera met de Gullits was mee gegaan , waren ze het mikpunt van de spot geweest..... ergo... dus nu ook
Ergo is niets anders dan het een net woord voor "dus"
Haal dan die andere dus weg uit je zin.

Mijn punt is dat ik het super vind als mensen complexere woorden goed kunnen gebruiken, maar doe het dan ook goed. Niets is triester om te zien dat iemand moeilijk wilt doen met woorden, maar ze niet op de goede manier kan gebruiken en daarmee een bijna onleesbaar gekrabbel neerzet. Ik ben ook zeker geen Van Dale omdat ik weet dat ik deze fouten zou kunnen maken en daarom gebruik ik zo ook niet..

En dan zal ik niet eens zeiken over de manier waarop je camera als kamera schrijft en kroket weer als croquetten.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:16:55 #127
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60760365
Als er nog iemand in de voetbalwereld rondliep die onze Ruud serieus nam is dat nu toch wel definitief voorbij lijkt me.

Hopelijk wordt hij niet weer analist
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 13:19:45 #128
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_60760438
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 09:55 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Verhaal zou wel eens heel goed kunnen kloppen. Heb het ook gehoord. Estelle snapte ook niet waarom het voor Beckham wel geregeld kon worden en voor de Gullits niet, die hun kinderen desnoods wilden inkopen om er naar school te kunnen. Serieus waar.
Alsjeblieft zeg.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_60761597
quote:
Luister goed mijn antagonistische "vriend"
Ik heb geen idee wat je gepredig hier moet en wat voor punt je wilt scoren , maar voor mij ben je semantisch aan het masturberen. Vulgo: Rukken ....voor jou.

Elke eikel begrijpt mijn stukje en dat een klap op de vuurpijl voor jou onbekende beeldspraak is , mag geheel en al jouw probleem blijven. Ik lig er geen nanoseconde van wakker.

Een beetje linquistisch begrip en je zou moeten hebben begrepen dat ik Duitstalig schrijf en , Nee , dat ga ik niet uitleggen.
pi_60761795
Blijf nou maar gewoon weg uit VBL, je hebt jezelf al genoeg voor paal gezet.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_60761933
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 13:19 schreef popolon het volgende:

[..]

Alsjeblieft zeg.
Echt waar. Ik verzin het niet.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_60762213
wat een verassing zeg dat ie weer tijdig weg is bij ze club... die kan voorlopig toch echt nergens meer aan de bak of wel ?
pi_60763895
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 13:54 schreef CANARIS het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat je gepredig hier moet en wat voor punt je wilt scoren , maar voor mij ben je semantisch aan het masturberen. Vulgo: Rukken ....voor jou.
pi_60763990
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 13:54 schreef CANARIS het volgende:

[..]

Elke eikel begrijpt mijn stukje en dat een klap op de vuurpijl voor jou onbekende beeldspraak is , mag geheel en al jouw probleem blijven. Ik lig er geen nanoseconde van wakker.

Een beetje linquistisch begrip en je zou moeten hebben begrepen dat ik Duitstalig schrijf en , Nee , dat ga ik niet uitleggen.
Vandaar, ik kreeg al het vermoeden dat je jouw teksten door Babelfish liet vertalen.
Tis me duidelijk... Ik zit gewoon met de tranen in mijn ogen bovenstaand stukje weer te lezen...

Maar ik houd erover op voordat je binnen een nanoseconde zonder enig linquistisch begrip je deze antagonische vriend een gepredig koekje van eigen recept zal geven...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 15:18:56 #135
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_60764100
Mensen, mensen. Niet te moeilijke woorden gebruiken zeg! Voor ons al lastig, voor Estelle dan al helemáál onleesbaar natuurlijk.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_60764362
Wat een prutser
  dinsdag 12 augustus 2008 @ 16:49:43 #137
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_60766883
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 15:15 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Vandaar, ik kreeg al het vermoeden dat je jouw teksten door Babelfish liet vertalen.
Tis me duidelijk... Ik zit gewoon met de tranen in mijn ogen bovenstaand stukje weer te lezen...

Maar ik houd erover op voordat je binnen een nanoseconde zonder enig linquistisch begrip je deze antagonische vriend een gepredig koekje van eigen recept zal geven...

laat verder maar, echt doordringen doet het niet geloof ik
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  Moderator / Miss SHO dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:18:41 #138
22592 crew  Ole
pi_60768908
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2008 15:18 schreef popolon het volgende:
Mensen, mensen. Niet te moeilijke woorden gebruiken zeg! Voor ons al lastig, voor Estelle dan al helemáál onleesbaar natuurlijk.
Kan ze eigenlijk wel andere dingen lezen dan "Prada""Louis Viutton" Dolce & Gabanna" etc:?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_60794689
Ik kwam dit filmpje tegen:

Mooie televisie
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_60922296
Wat een joker is het toch .
pi_60939229
is hij al terug in nederland?
pi_60939352
quote:
Op woensdag 13 augustus 2008 14:36 schreef koningdavid het volgende:
Ik kwam dit filmpje tegen:

Mooie televisie
ROFL
pi_63914190
quote:
‘David Beckham is geen leider’

AMSTERDAM - Ruud Gullit is sinds vier maanden terug in Nederland, nadat hij opstapte bij het Amerikaanse LA Galaxy. NUsport sprak hem in Eindhoven, waar hij dinsdag voor automerk Ford een voetbalclinic gaf.

Je geniet er zichtbaar van om op het voetbalveld te staan.
“Dit blijft toch het mooiste dat er is?”

Het weer zit niet mee. Het veld is nog half bevroren, het regent. Wat dat betreft zou ik me kunnen voorstellen dat je Los Angeles soms mist.
“Het klimaat mis ik wel ja. Maar al je vrienden, familie en kennissen zitten in Nederland. Het is trouwens níet het beste klimaat om in te voetballen hoor, daar. Voetbal is in de VS echt een zomersport, maar met die warmte en luchtvochtigheid is dat niet bepaald ideaal.”

Hoe heb jij het spelniveau van de Major League Soccer ervaren? We kennen hier de topspelers David Beckham en Landon Donovan, maar hoe hoog ligt het niveau als je het over de breedte bekijkt?

“Ik heb het Ronald Waterreus al eens horen zeggen en daar ben ik het wel mee eens: het niveau van de topclubs daar, is vergelijkbaar met de middenmoot van de Eredivisie.”

Is het stijgende?
“Dat betwijfel ik. Ik heb sowieso grote twijfels of ze het voetbal daar wel zodanig promoten als ze zeggen te doen. Het lijkt erop dat ze deze sport klein willen houden.”

Want?
“Men is bang dat het voetbal groot wordt ten koste van andere sporten. Niet voor niets zitten in de voetbalwereld veel bestuurders die ook in het American Football of in het Baseball actief zijn. Ik vond het zó raar: omdat de speelschema’s niet op elkaar afgestemd zijn, ging de MLS gewoon door wanneer er interlands waren. En dan werden juist díe competitieduels, waarbij geen internationals meededen, live op de televisie uitgezonden.

“Overal is daar controle over. Het lijkt in de Amerikaanse voetbalwereld wat dat betreft wel de tijd van het IJzeren Gordijn. Als ik een speler wilde halen, ging de bond kijken of ik die speler wel mócht halen. Met salarissen idem dito.”

Heeft de komst van David Beckham naar de VS geen positieve invloed op het voetbal gehad?
“Voor de opkomst van publiek in de stadions wel. Het zat dankzij hem overal telkens weer vol. Maar het ging al gauw niet meer over voetbal, maar om alles om Beckham heen. Over zijn nieuwe prada’s, over waar hij nou weer gezien was. Dat vond ik wel zonde.”

Wat vind je van Beckhams tijdelijke overgang naar AC Milan?
“Ik kan die stap wel begrijpen. Maar de vraag is of hij straks nog wel terug wil naar Galaxy, in het geval hij het goed doet bij Milan. En dat zou me niet verbazen. Beckham is een voetballer die goed is als hij goede voetballers om zich heen heeft. Wat dat betreft is hij bij Milan goed op zijn plaats. In een team van mindere spelers, is hij zelf ook minder. Hij is geen dragende speler, geen leider.”

Terug naar jou. Hoe staat het ervoor met jouw trainersambities?
“Die zijn onveranderd. Ik heb in principe als trainer nog niks meegemaakt. Op het veld staan blijft het mooiste dat er is.”

Je bent niet altijd blij met de manier waarop Nederlandse media jou benaderd hebben. Is dat voor jou een reden eerder opnieuw een buitenlandse club te gaan trainen?
“Nee hoor. We zijn net terug in Nederland. Ik zou niet zo snel weer naar het buitenland gaan, dat is ook een familiekwestie. Maar als ik naar de verdere toekomst kijk, zeg ik nergens bij voorbaat nee tegen. En wat de media betreft: de Nederlandse journalist heeft nou eenmaal de neiging trainers te vertellen hoe er gespeeld moet worden en wie zij moeten opstellen. Dat is in het buitenland anders. Maar daar heb ik me bij neergelegd hoor, het zit in de aard van het beestje.”

Wat als een Nederlandse subtopper zich voor jou meldt?
“Dan zeg ik daar niet zomaar nee tegen.”

Zet jij je geld op AZ, als het gaat om het kampioenschap in de Eredivisie?
“AZ speelt goed voetbal, maar mijn vermoedens zeggen dat Ajax het gaat redden. Ze voetballen weliswaar nog niet goed, maar dat hoeft ook niet altijd. Het gaat toch om het resultaat en wat dat betreft lacht het geluk Ajax wel vaker toe. Ze spreken niet voor niks van ‘Lucky Ajax’. Feyenoord? Dat komt er echt wel weer bovenop. En dat hoop ik ook oprecht.”

Tot slot: Johan Derksen wordt volgende maand zestig. Hij schrijft in zijn column in Voetbal International weinig bezoek te verwachten omdat hij nauwelijks vrienden heeft overgehouden aan zijn werk in de voetballerij. Hij hoopt desondanks dat Ruud Gullit hem een champagne-ontbijt komt brengen. Hoe groot is die kans?
“Als Johan Derksen een champagne-ontbijt van mij wil, dan krijgt hij dat. Wanneer is hij precies jarig?”
Ik denk dat Heerenveen hem al gepolst heeft hoor.
pi_63914490
Zou hem graag weer zien in de Eredivisie, bij Vitesse ofzo.
pi_63914995
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:06 schreef BliksemSchigt het volgende:

NUsport sprak hem in Eindhoven
Ah de opvolger van Stevens Dat zou prachtig zijn!
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_63915068
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:18 schreef Radegast het volgende:
Zou hem graag weer zien in de Eredivisie, bij Vitesse ofzo.
Hij past wel bij FC Hollywood Aan de Rijn ja.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  woensdag 10 december 2008 @ 20:39:11 #147
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_63915188
quote:
Beckham is geen leider.
Nee Gullit is een goede coach, dat dan weer wel.
  Trouwste user 2022 woensdag 10 december 2008 @ 20:44:10 #148
7889 tong80
Spleenheup
pi_63915336
Gullit en humor

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 10 december 2008 @ 20:44:41 #149
7889 tong80
Spleenheup
pi_63915358
Wel een briljante voetballer. Begrijp me niet verkeerd

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 11 december 2008 @ 14:00:46 #150
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63932626
Vitesse dat kan alleen maar mooi dingen opleveren
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')