Mee eens....Zolang ze in de kooi zitten....quote:Op donderdag 8 november 2007 01:15 schreef Donnie29 het volgende:
Onee Jaap twijfelt of Huub een vriend van hem is.. ik voel volgens mij toch echt aan dat die vriendschap van Huubs kant wel echt is?? Wie is het hiermee eens?
Dat zit ik ook de hele tijd te denkenquote:Op donderdag 8 november 2007 01:17 schreef Donnie29 het volgende:
Nou Brian als je er zo over denkt pleur je nu toch zelf op uit de kooi.
Idd in de buitenwereld kan je dat sowieso nooit weten, net als vriendschappen op vakanties en die opeens in nederland dan echt niet meer werken, en vakantie liefdes etc etc.quote:Op donderdag 8 november 2007 01:16 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Mee eens....Zolang ze in de kooi zitten....
Kun je nagaan als hij Amanda niet had gehad......Dan was er van dat huis niet veel meer over geweest.quote:Op donderdag 8 november 2007 01:18 schreef yellowfirst het volgende:
Brian tegen Jaap: " Ik zou ook fucking de pan uit vliegen als ik geen sex had." Nu ontgaat me even iets...........![]()
Hahahaquote:Op donderdag 8 november 2007 01:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zit ik ook de hele tijd te denken
Dan zat er geen glas meer in het pand.quote:Op donderdag 8 november 2007 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kun je nagaan als hij Amanda niet had gehad......Dan was er van dat huis niet veel meer over geweest.
Huub wil echt niet dat Jaap gaat.Hij denkt echt dat het een grap is.De klap gaat hard aankomen als het echt zo is.Hij speelt het spel nu gewoon mee.quote:Op donderdag 8 november 2007 01:15 schreef Donnie29 het volgende:
Onee Jaap twijfelt of Huub een vriend van hem is.. ik voel volgens mij toch echt aan dat die vriendschap van Huubs kant wel echt is?? Wie is het hiermee eens?
nu ook niet toch?quote:Op donderdag 8 november 2007 01:19 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Dan zat er geen glas meer in het pand.
Haha zo arm als een pier, karma he Natas.quote:Op donderdag 8 november 2007 01:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Je weet toch hoe Natasia haar doekoe's nu verdient sinds ze buiten zit. Het geld stroomt binnen"
Hij heeft zeker de Telegraaf vandaag niet gelezen !
Kijk maar naar al die BBstelletjes.. niets van over... Ben wel benieuwd naar roel en dido, als die nog bij elkaar zijn..quote:Op donderdag 8 november 2007 01:18 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Idd in de buitenwereld kan je dat sowieso nooit weten, net als vriendschappen op vakanties en die opeens in nederland dan echt niet meer werken, en vakantie liefdes etc etc.
Roel en Dido zijn misschien de uitzondering op de regelquote:Op donderdag 8 november 2007 01:21 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Kijk maar naar al die BBstelletjes.. niets van over... Ben wel benieuwd naar roel en dido, als die nog bij elkaar zijn..
quote:Op donderdag 8 november 2007 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brian lult iemand, als het moet, vol overtuiging het graf in als hij er beter van kan worden
Sterker nog, die zijn getrouwdquote:Op donderdag 8 november 2007 01:23 schreef Ziet het volgende:
ja die wonen samen toch?
Jeroen is toch ook nog samen met Milica.En Tijn en Monique.quote:Op donderdag 8 november 2007 01:21 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Kijk maar naar al die BBstelletjes.. niets van over... Ben wel benieuwd naar roel en dido, als die nog bij elkaar zijn..
http://youtube.com/watch?v=62QE2yFdyOs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |