Mee eens....Zolang ze in de kooi zitten....quote:Op donderdag 8 november 2007 01:15 schreef Donnie29 het volgende:
Onee Jaap twijfelt of Huub een vriend van hem is.. ik voel volgens mij toch echt aan dat die vriendschap van Huubs kant wel echt is?? Wie is het hiermee eens?
Dat zit ik ook de hele tijd te denkenquote:Op donderdag 8 november 2007 01:17 schreef Donnie29 het volgende:
Nou Brian als je er zo over denkt pleur je nu toch zelf op uit de kooi.
Idd in de buitenwereld kan je dat sowieso nooit weten, net als vriendschappen op vakanties en die opeens in nederland dan echt niet meer werken, en vakantie liefdes etc etc.quote:Op donderdag 8 november 2007 01:16 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Mee eens....Zolang ze in de kooi zitten....
Kun je nagaan als hij Amanda niet had gehad......Dan was er van dat huis niet veel meer over geweest.quote:Op donderdag 8 november 2007 01:18 schreef yellowfirst het volgende:
Brian tegen Jaap: " Ik zou ook fucking de pan uit vliegen als ik geen sex had." Nu ontgaat me even iets...........![]()
Hahahaquote:Op donderdag 8 november 2007 01:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zit ik ook de hele tijd te denken
Dan zat er geen glas meer in het pand.quote:Op donderdag 8 november 2007 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kun je nagaan als hij Amanda niet had gehad......Dan was er van dat huis niet veel meer over geweest.
Huub wil echt niet dat Jaap gaat.Hij denkt echt dat het een grap is.De klap gaat hard aankomen als het echt zo is.Hij speelt het spel nu gewoon mee.quote:Op donderdag 8 november 2007 01:15 schreef Donnie29 het volgende:
Onee Jaap twijfelt of Huub een vriend van hem is.. ik voel volgens mij toch echt aan dat die vriendschap van Huubs kant wel echt is?? Wie is het hiermee eens?
nu ook niet toch?quote:Op donderdag 8 november 2007 01:19 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Dan zat er geen glas meer in het pand.
Haha zo arm als een pier, karma he Natas.quote:Op donderdag 8 november 2007 01:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Je weet toch hoe Natasia haar doekoe's nu verdient sinds ze buiten zit. Het geld stroomt binnen"
Hij heeft zeker de Telegraaf vandaag niet gelezen !
Kijk maar naar al die BBstelletjes.. niets van over... Ben wel benieuwd naar roel en dido, als die nog bij elkaar zijn..quote:Op donderdag 8 november 2007 01:18 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Idd in de buitenwereld kan je dat sowieso nooit weten, net als vriendschappen op vakanties en die opeens in nederland dan echt niet meer werken, en vakantie liefdes etc etc.
Roel en Dido zijn misschien de uitzondering op de regelquote:Op donderdag 8 november 2007 01:21 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Kijk maar naar al die BBstelletjes.. niets van over... Ben wel benieuwd naar roel en dido, als die nog bij elkaar zijn..
quote:Op donderdag 8 november 2007 01:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brian lult iemand, als het moet, vol overtuiging het graf in als hij er beter van kan worden
Sterker nog, die zijn getrouwdquote:Op donderdag 8 november 2007 01:23 schreef Ziet het volgende:
ja die wonen samen toch?
Jeroen is toch ook nog samen met Milica.En Tijn en Monique.quote:Op donderdag 8 november 2007 01:21 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Kijk maar naar al die BBstelletjes.. niets van over... Ben wel benieuwd naar roel en dido, als die nog bij elkaar zijn..
http://youtube.com/watch?v=62QE2yFdyOs
quote:Op donderdag 8 november 2007 01:23 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Sterker nog, die zijn getrouwd![]()
(op de blog van Dido kun je een foto zien van het aanzoek door Roel, sorry, geen URL..)
En Ruud samen met dinges, oké wel uit een andere BB.quote:Op donderdag 8 november 2007 01:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jeroen is toch ook nog samen met Milica.En Tijn en Monique.
quote:Op donderdag 8 november 2007 01:26 schreef Ziet het volgende:
amanda heeft een hoop om terug te kijken
(als ze het allemaal nog kan onthouden dan)
Ik ben allang blij dat Natasia weg is. Vaak moest het volume zachter, omdat de rest van het huis anders wakker lag van haar stem. Maar als ik hem zachter zette verstond ik niemand anders dan die heks.quote:Op donderdag 8 november 2007 01:27 schreef Donnie29 het volgende:
Waarom heeft Amanda zo een tergende stem, echt irritant!!
Heb driekwart van het gesprek niet gehoord, kon het niet aanhorenquote:Op donderdag 8 november 2007 01:27 schreef Donnie29 het volgende:
Waarom heeft Amanda zo een tergende stem, echt irritant!!
Hahaha idd, heb dat ook vaak gehad, dat ik echt zat van; mens shut the fuck op er liggen mensen te slapen..quote:Op donderdag 8 november 2007 01:28 schreef Soho het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat Natasia weg is. Vaak moest het volume zachter, omdat de rest van het huis anders wakker lag van haar stem. Maar als ik hem zachter zette verstond ik niemand anders dan die heks.
Ze stond er zelf naast! (x 100)quote:Op donderdag 8 november 2007 01:31 schreef Sonique het volgende:
Hoe Amanda (het meisje wat door Brain alle hoeken van de douche cabine is laten zien) moeilijk loopt te doen of huub met de hand naar de keel greep van Nathanael en dat febo dat gemanipuleerd heeft zodat het leek alsof het naar NL z'n schouder was.
Hoe komt ze bij de gedachte dat de Febo de beelden manipuleerd?
Straks gaat ze nog bedelen om geld&aandachtquote:Op donderdag 8 november 2007 01:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Je weet toch hoe Natasia haar doekoe's nu verdient sinds ze buiten zit. Het geld stroomt binnen"
Hij heeft zeker de Telegraaf vandaag niet gelezen !
Jammer dat Andries en Kelly niet een echt stelletje vormden .....quote:Op donderdag 8 november 2007 01:29 schreef Ziet het volgende:
eigenlijk zijn er nog heel veel BB stellen samen dus![]()
Gewoon slim van Andries, als Kelly nu belt levert het nog geld op ook.quote:Op donderdag 8 november 2007 01:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jammer dat Andries en Kelly niet een echt stelletje vormden .....
ik zag hem toen wel een tijdje met die rooie (krullend haar, grote blauwe ogen_quote:Op donderdag 8 november 2007 01:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Jammer dat Andries en Kelly niet een echt stelletje vormden .....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |