Waarmee Lieke bedoeld : Huub heeft z'n borg zelf betaald, het is zijn eigen geld. Lieke heeft de borg geleend van haar ouders en moet dus haar ouders terugbetalen.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:54 schreef Soho het volgende:
Lieke: Als Huub naar buiten gaan kan hij nog 6 maanden chillen, ik niet. Je hebt je huis, je kosten, je dingetje. Jij hebt je borg, ik niet
Klopt ik hoorde het op de stream'squote:Op donderdag 8 november 2007 00:56 schreef Soho het volgende:
OOOOHHHH!!!!! Dat heeft Huub wel gezegd!
Yep heeft ie gezegd, ik denk dat ie toen al teveel drank op had dat ie het echt niet meer weet?quote:
Dit heb ik me ook al eerder afgevraagd. Vooral ook, omdat Nix bijv. een hele dure kledingsmaak heeft.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:56 schreef Prospera het volgende:
Heeft Nixje veel geld dat ze hem zo toelaat?
[ afbeelding ]
Destijds met z'n ex. Als ze tegen Huub zou zeggen dat ze hem terug wilde zou hij terstond met haar de poort uitlopen.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:59 schreef Cleetje het volgende:
Lees ik ergens overheen?? Wat heet Huub gezegd??
Toen Hedda een tijdje geleden op bezoek was zei Huub dat hij de kooi zou verlaten als het tussen hun weer zou worden zoals het was.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:59 schreef Cleetje het volgende:
Lees ik ergens overheen?? Wat heet Huub gezegd??
Ze gingen beiden regelmatig vreemd, toch?quote:Op donderdag 8 november 2007 01:02 schreef ThomasSlayer het volgende:
Huub heeft geen stuiver eigen geld ingelegd.
Ik ken de knul en had zelfs geen eigen huis.
heeft drie maanden op de bank bij een maat van mij geslapen.
Die hem ook geld geleend heeft.
En met hedda hebben we ook gelachen. Gna Gna .
Hij is gek om dat tegen hun te bekennen.Alleen maar voer om Lieke te pakken.Hun zeggen toch ook niet alles eerlijk.quote:Op donderdag 8 november 2007 01:01 schreef kit2u het volgende:
Slap dat Huubje dit ontkent, hij heeft het zekers gezegd.
Erg hoor liegen tegen die tokkiesquote:Op donderdag 8 november 2007 01:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hij liegt ook nog eens over het feit dat haar gevoel jegens hem sterker was dan zijn gevoel jegens haar. Hij wilde heel graag Hedda terug, terwijl zij de boot ietwat afhield
Nee, maar dan wil ik hier ook geen drama verhalen meer horen als die anderen ook liegen.quote:Op donderdag 8 november 2007 01:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Erg hoor liegen tegen die tokkies![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |