Natasia zei al in de media dat stemmingen via de plasma gestuurd worden.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet jij wat voor boodschappen er iedere keer op de screens staan? Fungeert uitstekend als hulpmiddel
Jaap lijkt dus de enige te zijn die geen marionet van de redactie wil zijn en dat siert hem.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:47 schreef ThomasSlayer het volgende:
Overigens heeft Jaap ook gelijk toen hij net zei dat het voorstel heeft gebackfired op de redactie.
Omdat ze dit lezen: SUKKELS!!!!!
en de inhoud van het briefje werd ook nog eens op de tiensite gezet, wat ook niet normaal isquote:Op donderdag 8 november 2007 00:45 schreef Darklight het volgende:
Brain had een briefje gevonden in de prullenbak, verscheurd
Hiij heeft zitten puzzelen, en het bleek een briefje van Nadia te zijn, aan een of andere Brooke
Daarin stond dat ze haar 24uur wilde aanvragen, omdat ze het niet meer trok, Brain las het hardop voor op de streams, iets wat die normaal eigenlijk nooit zou doen
autocewquote:Op donderdag 8 november 2007 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet jij wat voor boodschappen er iedere keer op de screens staan? Fungeert uitstekend als hulpmiddel
Tis een inkoppertjequote:Op donderdag 8 november 2007 00:41 schreef Py het volgende:
[..]
Ze had m impotent moeten schoppen.
Daar had ze de hele mensheid een plezier mee gedaan
Hier vergis je je volgens mij in. Alleen wil hij er altijd iets voor terug hebben.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:48 schreef noekje het volgende:
[..]
Jaap lijkt dus de enige te zijn die geen marionet van de redactie wil zijn en dat siert hem.
Hij doet het wel vaak maar hij doet het niet altijd. Iets wat Huub wel doet. Die doet alles voor die prutsers. Jaap is degene die soms uit de school klapt. Jaap heeft ook de meeste streamlocks vanwege uitspraken op zijn naam staan. Eerst ergerde ik me daaraan omdat er geen tv mee te maken was maar nu geef ik hem groot gelijk na vorige week en die prutsers daarachter.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:49 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Jaap doet wel vaak wat de FEBO hem opdraagt.
Nu hem gevraagd is om de actie van Brain te camoufleren speelt hij dit uit door geld te eisen in de vorm van een nepstemming???
Maar............... Jaap gaat nergens heen hoor!!!
Frituren? Daar is de Febo toch voor?quote:Op donderdag 8 november 2007 00:53 schreef Kinga het volgende:
Huub gaat maar ff frituren.
Bingo!quote:Op donderdag 8 november 2007 00:54 schreef Soho het volgende:
Lieke: Als Huub naar buiten gaan kan hij nog 6 maanden chillen, ik niet. Je hebt je huis, je kosten, je dingetje. Jij hebt je borg, ik niet
Klopt, maar Huub spuugt ook af en toe zijn gal uit over de FEBO.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij doet het wel vaak maar hij doet het niet altijd. Iets wat Huub wel doet. Die doet alles voor die prutsers. Jaap is degene die soms uit de school klapt. Jaap heeft ook de meeste streamlocks vanwege uitspraken op zijn naam staan. Eerst ergerde ik me daaraan omdat er geen tv mee te maken was maar nu geef ik hem groot gelijk na vorige week en die prutsers daarachter.
300 procent!quote:Op donderdag 8 november 2007 00:56 schreef Soho het volgende:
OOOOHHHH!!!!! Dat heeft Huub wel gezegd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |