Ze had m impotent moeten schoppen.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:40 schreef Prospera het volgende:
[..]
Amanda moet je niet onderschatten, die liep daarna met 2 bloempotten achter Brian aan en heeft hem
een kapotte lip geslagen![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 00:41 schreef HoneyBunny het volgende:
Nadia schrijft nu een nieuw briefje voor dennis:
"Schattie, ik blijf nog even want Jaap heeft zojuist mn 10.000 euries gejat"
Jaap bedenkt zich of kan niet vanwege vage redenen, die 10.000 is echter al toegezegd aan iemand. Dus iemand anders moet die krijgen, kan ook weer gekoppeld worden aan vertrek. Als het waar is dat Nadia weg wil......één plus éénquote:Op donderdag 8 november 2007 00:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
Huh, die snap ik even niet. Hoe willen ze dit nog om gaan draaien naar Nadia?
Zulke goede acteurs kunnen het toch niet zijn?quote:Op donderdag 8 november 2007 00:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey, het kan goed zijn dat ze allemaal wel op de hoogte zijn. Dit met Jaap maakt maakt het straks voor Nadia alleen maar geloofwaardiger. Eerst Jaap de man in bonus, daarna Nadia vertrekken met de poet, precies volgens script
En Dennis houd hem erin en is het cirkeltje weer rond.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit is wel dom van Jaap, nu weten ze dat hij weg wil en kunnen ze hem dus met een gerust hart wegstemmen. Tenzij de Febo daar een stokje voor steekt
Dat denk ik dus ook.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:43 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Zulke goede acteurs kunnen het toch niet zijn?
Jaap die allemaal info over de streams gooit, de ene na de andere streamlock, Lieke die niet meer weet wat Jaap bedoelt. Lijkt echt een beetje op een onverwachte wending
Jep, omdat Nadia weg isquote:Op donderdag 8 november 2007 00:43 schreef akveor het volgende:
[..]
En Dennis houd hem erin en is het cirkeltje weer rond.
Jaaa, allemaal mooi en aardig. Maar ik geloof er niks van dat Nadia echt weg wil? Alsof ze Nadia instructies geven om de groep te naaien (geld pakken en niet naar huis gaan), come on...quote:Op donderdag 8 november 2007 00:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jaap bedenkt zich of kan niet vanwege vage redenen, die 10.000 is echter al toegezegd aan iemand. Dus iemand anders moet die krijgen, kan ook weer gekoppeld worden aan vertrek. Als het waar is dat Nadia weg wil......één plus één
Weet jij wat voor boodschappen er iedere keer op de screens staan? Fungeert uitstekend als hulpmiddelquote:Op donderdag 8 november 2007 00:43 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Jaap die allemaal info over de streams gooit, de ene na de andere streamlock, Lieke die niet meer weet wat Jaap bedoelt. Lijkt echt een beetje op een onverwachte wending
Fuck,we hebben het!quote:Op donderdag 8 november 2007 00:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jep, omdat Nadia weg is![]()
Volgens mij hebben ze Nadia al geïnstrueerd om Dennis erin te houden.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:45 schreef Kinga het volgende:
[..]
Jaaa, allemaal mooi en aardig. Maar ik geloof er niks van dat Nadia echt weg wil? Alsof ze Nadia instructies geven om de groep te naaien (geld pakken en niet naar huis gaan), come on...
Ben blij dat iemand het begrijpt.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:34 schreef jassy het volgende:
Er is een stemming voor 10k gekomen. Jaap ziet dit als een weg om uit de kooi te kunnen zonder al te veel verlies te leiden.
Er zijn dus nu twee scenario's:
1) Jaap's verhaal klopt. Hij geeft het geld aan zijn vader/moeder/cora en heeft daarmee 2900 euro op zn borg toegegeven.
2) Jaap's verhaal klopt niet. Hij heeft het geld aan zijn vader/moeder/cora die dan dus 10k rijker zijn. De hele villa is fucked up en ze stemmen aan het eind van de maand Jaap eruit. Jaap eruit stemmen = Borg terug. Dan heeft hij de 10k van de stemming en zijn borg, wat dus 20k maakt.
Waar het hele verhaal nu om gaat, Jaap wil die 10k die er nu te winnen valt met deze stemming gebruiken om zich uit de villa te kopen. Daar gaat 30% vanaf, dus blijft er 7k over.
Veel streamlocks overigens. Jaap is duidelijk pissed off op de FEBO, vandaar dat er ook een aantal SL's zijn zodat wij niet komen te weten wat er achter allemaal aan de hand is. Zoals werd opgemerkt is dat veel meer dan dat wij weten!
Jaap heeft al maanden geleden besloten dat als de febo niet wil dat het op de streams komt ze daar zelf maar voor moeten zorgen....quote:Op donderdag 8 november 2007 00:43 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
En streamlocks bevestigen alleen maar dat er met scripts gewerkt wordt. Jaap moest Huub vast houden.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:43 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Ja dat sowieso.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:46 schreef arneaux het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze Nadia al geïnstrueerd om Dennis erin te houden.
en die iedere keer zorgvuldig uit beeld houden? Zo goed is de redactie ook niet.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet jij wat voor boodschappen er iedere keer op de screens staan? Fungeert uitstekend als hulpmiddel
quote:Op donderdag 8 november 2007 00:38 schreef Taurus het volgende:
Huub: "kost je zo blabla, champagne, etentje, coke"
Ben ik nou de enige brave muts die het raar vindt dat 'coke' daar zo'n doodnormale zaak is, lijkt het?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |