Ow ja! Toen was ie aan het janken bij de paardenbak... Dat die klootzakken zich niet aan afspreken hielden...quote:Op donderdag 8 november 2007 00:31 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Hij hield Huub vast, dat moest van achter omdat Huub dan zou ingrijpen. Toen heeft jaap een boete gekregen en daar was hij het uiteraard niet mee eens omdat dit de afspraak was met het Hokje
quote:Op donderdag 8 november 2007 00:35 schreef arneaux het volgende:
Hahaha. OMG. Iets over het backfiren van het plan van de redactie van DGK.
Het punt is dat Brian eraan meedeed en ze haar samen richting slaapkamer sleepten en op de vloer vasthielden om haar uit te kleden (voor ons oog). Amanda deed daar allesbehalve aan mee, ze spartelde ook tegen.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:31 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee, Nathasia wilde haar onder de douche hebben en Brian ging er in mee.
En Amanda trouwens.
Wat ik al eerder zei, dit script was eigenlijk voor Nadia bedoelt (het briefje in de prullenbak) en nu gaat Jaap er mee oop de loop.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:34 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap denkt dat dit het backfiren is van een plan de DGK redactie
Streamlock
Ja dat plan van Nadia waarschijnlijk.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:35 schreef arneaux het volgende:
Hahaha. OMG. Iets over het backfiren van het plan van de redactie van DGK.
Precies, hij moet dit nu zo lang mogelijk volhouden om geloofwaardig te blijven tegenover de groep. Het gaat hem sowieso niet lukken om de 10.000,- binnen te slepen. Ik denk dat hij ook bang is om Huub en Lieke tegen zich in het harnas te jagen als hij het op zou biechten.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vergis mij schijnbaar in Jaap? Dat zou mij verbazen en nog meer tegenvallen. Ik denk dat dit zijn plan B is. Hij weet nu door die 48 uur dat hij het niet kán krijgen en speelt nu alsof het echt zijn bedoeling is om te vertrekken, wetend dat hij het toch niet zal krijgen.
Ik lach me dood! Ze worden steeds stommer daar, jammer dat de acteurs niet meewerkenquote:Op donderdag 8 november 2007 00:36 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Wat ik al eerder zei, dit script was eigenlijk voor Nadia bedoelt (het briefje in de prullenbak) en nu gaat Jaap er mee oop de loop.
Vandaar opeens de 48 uur bedenktijd. Tijd om het weer om te draaien naar Naad.
Jezus, dat kan ook nog. Gewoon door en door gescript, met medeweten van iedereen?quote:Op donderdag 8 november 2007 00:36 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Wat ik al eerder zei, dit script was eigenlijk voor Nadia bedoelt (het briefje in de prullenbak) en nu gaat Jaap er mee oop de loop.
goeiequote:Op donderdag 8 november 2007 00:33 schreef HoneyBunny het volgende:
Wat had Huub ook alweer tegen Brian gezegd?"Als je serieus iets gedaan wilt krijgen moet je gewoon je 24 uur aanvragen"
Jaap zal ook wel weten dat het zo werkt. Dus door dit nu zo te spelen en wat info over de streams te gooien denk ik dat Jaap niet alleen zijn medebewoners in de zeik neemt, maar ook de redaktie onder druk zet!
Jaap denkt vaak verder, dus dit was voor hem een goeie gelegenheid om beide te doen. En hij maakt ook gelijk nog een beetje TV.
en de T van Nadia is thuis!quote:Op donderdag 8 november 2007 00:36 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Ik heb dat gemist, wat was dat voor briefje?quote:Op donderdag 8 november 2007 00:36 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ze vergeten steeds een deel van de acteurs in te lichten over de lopende scripten van de anderen. Sukkels.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:37 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik lach me dood! Ze worden steeds stommer daar, jammer dat de acteurs niet meewerken![]()
Neuh.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:38 schreef Taurus het volgende:
Huub: "kost je zo blabla, champagne, etentje, coke"
Ben ik nou de enige brave muts die het raar vindt dat 'coke' daar zo'n doodnormale zaak is, lijkt het?![]()
Saint Brian he.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:39 schreef Darklight het volgende:
Weten de andere bewoners iets van dat briefje?
quote:Op donderdag 8 november 2007 00:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sodeju, het spel. Jaap moet doen alsof hij weg wil terwijl het uiteindelijk naar Nadia gaat.![]()
Ik drink altijd cola bij mijn etenquote:Op donderdag 8 november 2007 00:38 schreef Taurus het volgende:
Ben ik nou de enige brave muts die het raar vindt dat 'coke' daar zo'n doodnormale zaak is, lijkt het?![]()
Brian heeft van Nathasia geleerd dat je een dronken persoon onder de douche moet zetten.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Het punt is dat Brian eraan meedeed en ze haar samen richting slaapkamer sleepten en op de vloer vasthielden om haar uit te kleden (voor ons oog). Amanda deed daar allesbehalve aan mee, ze spartelde ook tegen.
Dat Amanda niet luidruchtig protesteert, zoals ook niet met de douche scene die morgen op tv is, wil niet zeggen dat ze het goed vindt of dat het goed is.
Hey, het kan goed zijn dat ze allemaal wel op de hoogte zijn. Dit met Jaap maakt maakt het straks voor Nadia alleen maar geloofwaardiger. Eerst Jaap de man in bonus, daarna Nadia vertrekken met de poet, precies volgens scriptquote:Op donderdag 8 november 2007 00:39 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ze vergeten steeds een deel van de acteurs in te lichten over de lopende scripten van de anderen. Sukkels.
miljonairs hèquote:Op donderdag 8 november 2007 00:38 schreef Taurus het volgende:
Huub overdrijft graag. Coke, champagne, boten, modellen, whatever, dat is een lifestyle, niet iets wat je voor 1 avond doet.quote:Op donderdag 8 november 2007 00:38 schreef Taurus het volgende:
prachtig toch..... laat dat spul daar maar blijvenquote:Op donderdag 8 november 2007 00:36 schreef Marieke_B het volgende:
Nadia en Dennis zitten in een ander huis of zo..ze leven in ieder geval in een andere wereld.
Ze zitten nu weer gezellig in de chill kaartjes te schrijven..![]()
![]()
Denk het ook. Hoe Brian vanmiddag, duidelijk gespeelt, ook dat briefje van Nadia half voorlas, zo niet Brianquote:Op donderdag 8 november 2007 00:35 schreef Kinga het volgende:
[..]![]()
Dat moet het scriptje van Nadia wel zijn geweest.
Huh, die snap ik even niet. Hoe willen ze dit nog om gaan draaien naar Nadia?quote:Op donderdag 8 november 2007 00:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey, het kan goed zijn dat ze allemaal wel op de hoogte zijn. Dit met Jaap maakt maakt het straks voor Nadia alleen maar geloofwaardiger. Eerst Jaap de man in bonus, daarna Nadia vertrekken met de poet, precies volgens script
Waarom niet? Maakt het voor de kijker alleen maar spannenderquote:Op donderdag 8 november 2007 00:40 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Maar dat Japie daar opeens tussenkomt was niet zo geplanned![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |